Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onks tääl naispuoleisia kuorkki/rekkakuskeja

Vierailija
24.02.2011 |

tai tunnetko sellaisen? Alan vaihto mielessä mutta pärjääkö siel tämmönen.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut ABC-kortti 18-vuotiaasta, ja olen ollut ammattiliikenteessä n. puolet työajastani. Kyllä siinä hyvin pärjää, jos viihdyt auton ratissa ja olet valmis yksinoloon. Helposti torkahteleville en suosittele. Minulle homman yksinäisyys on ollut pelkästään positiivinen juttu, vaikken mikään erakko olekaan. Jotkut lastaushommat voi olla vähän fysiikkaa vaativia, riippuu mitä ajaa, mutta löytyy paljon ajoja, jossa ei ole muskeleilla merkitystä. Pääsääntöisesti jengi näissä hommissa on mukavaa, mitä nyt alkuun vähän vinoilivat, testailivat. Bussikuskina en ikinä jaksaisi olla; En ainakaan kaupungin busseissa. Ajaa nyt pipo kireällä samaa reittiä pisteestä A pisteeseen B, ja takaisin. Ei muuta kuin baanalle, ja pitkälle linjalle. Lycka till.

Vierailija
2/2 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

alottaa. Mies on rekkakuski ja ajelee tälläkin hetkellä. Eli oon nähny kyllä jos jotakin ja todennu ettei minusta olis niihin kaikkeen. Jollain suht kevyellä ehkä. Hirmusesti siinä kyllä tulis uusia asioita kerralla. Mut kaipa ne oppii jos saa hyvän perehdytyksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän