Olen saanut iranilaisen ahdistelijan
Hän kuvittelee olevansa rakastunut minuun. Tää ahdistelu on käsittänyt tähän mennessä lähinnä jokapäiviäisiä viestejä.
Pitäisikö minun pelätä turvallisuuteni suhteen, millaisia iranilaiset täällä olevat pakolaiset noin yleensäottaen ovat? Muslimeja, toki.
Iltaisin yksin kotona on hieman ikävä olo.
Kommentit (44)
Asiattomuus-kommettiin: Ihmettelen vaan tätä vittuilu-vastaanottoa minkä aloitukseni sai. Tai provoksi leimaamista. Meni hermot. Ja ei: en ole perussuomalaisten äänestäjä-punaniskarasisti todellakaan, en vain tykkää tästä helkkarin vainoamisesta! Ja itseäkö tästä saa nyt syyttää, kun kerran, kaksi nousuhumalassa katsoi sinne päin? Ajatteletteko mammat että mä nyt kerjäsin tätä ja parempi olis kulkea meidänkin vain burka päällä ettei katseet vahingossakaan kohtaa?
parempi olis kulkea meidänkin vain burka päällä ettei katseet vahingossakaan kohtaa?
esiin...
hänelle ja nyt hän jo on rakastunut sinuun, sellaista sattuu, kyllä. Tietääkö hän, että olet varattu, eli tietää, eikä välitä. Ehkä hälytyskellojen tulisi vaikkapa soida?
sun pitää ottaa nyt se TERVE JÄRKI käyttöön!
ruahahhaahaahhaaa!
Jaahas, välillä aina purskahtelee toi hommaretoriikka
asiattomasta kommentoinnista. Joku veti syystä tai toisesta nyt herneen nenään tai muuten vaan haluaa kiusata. Selvästi saman ihmisen viestejä kaikki.
Itse asiaan osaan vastata vain sen verran, että ilmoita mahd. koruttomasti ja mitenkään muotoilematta kohteliaaksi viestiä olevasi naimisissa ja että et ole kiinnostunut vieraista miehistä, eikä miehesikään pidä siitä, että toiset miehet ottavat sinuun yhteyttä. Sitten älä enää viestitä mitään.
mutta jos ihan tosissaan ap haluaa neuvon, nini tässäpä lyömätön sellainen: pyydä miestä seuraavalla kerralla juttelemaan isäsi kanssa! ja isukki tietty on tietoinen tästä asiasta. ei häiritse enää miekkonen jutuillaan!
teen juuri työtä perheessä jossa on iranilainen mies ja hän on erittäin väkivaltainen ,kuuluu heidän kulttuuriin on selitys. Älä siis sekannu häneen on neuvoni.
Tää av:n muslimipatjojen sekoilu ja vittuilu on jotain ihan hullua ja vastenmielistä. Aina sama juttu,raiskauksissa ja ihan kaikessa syyllinen on nainen:(. Miten nopeasti teidät on aivopesty vai onko kyseessä vain yksi täyshullu avmamma, joka on kerran saanut mamulta munaa ja neitsyys meni. En ole AP, rupes vaan vituttamaa hänen puolestaan.
ihan normaalinkin ihmisen silmin. Jos osaat vetää baarissa nipistelijöille rajat niin mikset tätätkin. Vai vastailetko viesteihin? Et. Joten sitä samaa linjaa.
Nousuhumala, miehen työ...tiedän, on vaikeita tilanteita mutta koeta jaksaa. Ette ole seurustelleet ja kirkossa käyneet.
älä huolehdi turhaan, mä oon ollu monesti vastaavassa tilanteessa ennen kun opin miten käyttäytyä lähi-idästä kotoisin olevien miesten kanssa, mutta kyse on siis tosiaan vaan uskomattomasta sinnikkyydestä ja uskosta et länsimainen nainen on aina munan perään ja vaan muodon vuoks kieltäytyy (joissakin kulttuureissahan "peliin" kuuluukin se et nainen kieltäytyy vaikois oikeesti ihan kybällä mukana), mut koskaan ei oo käyty käsiks tai tultu ovelle kyttäämään tms. vaan pelkästään sitä rasittavaa viestittelyä (jota muuten yleisesti harrastavat myös "oikeiden" vaimoehdokkaiden kanssa koska mahdollisuudet seurusteluun on aika vähäiset. eli älä pelkää, mut älä missään tapauksessa vastaa yhtään mitään, koska kiellot ei auta
Se meni niin pitkälle, että saattoi esim. soittaa alaovelta tullakseen kylään. Oli jäljittänyt osoitteenkin jostain. Kaveri oli siis kaupassa kassalla töissä ja siitä se alkoi. Yritti kyllä "nätisti" torjua miestä. No, tuon alaoviepisodin jälkeen soitti poliisille kysyäkseen neuvoa, koska alkoi oikeasti pelätä. Poliisi sanoi, että nyt on yksiselitteisen tylysti tehtävä selväksi, ettei halua olla missään tekemisissä. Sanoivat, että puhuttavat miestä, jos tuo ei toimi.
Kaveri laitti sitten todella tylyn tekstarin seuraavalla kerralla takaisin ja sai vastauksen: "Moi. En häiritse enää" Sen jälkeen ei ole miehestä kuulunut mitään.
Eli noiden miesten kanssa ei auta kursaileva torjuminen ja kiemurtelu kuten suomalaisten kanssa. Nyt sanot asian jyrkästi ja selvästi. Sitten soitat poliisille, ellei usko.
Yöpersut heräilevät koloistaan
Ehkä niillä on hommafoorumilla työlistat
Tiedän, että on turhaa sanoa, että "älä välitä näistä ikävistä herjaavista vastauksista"-totta kai ne tuntuvat ikäviltä.
Koin kolmisen vuotta vähän vastaavaa. Tosin supisuomalaisen puolelta. Lähtötilanne oli, että tapasin työtilanteessa miehen, joka oli hirmu mukava. Ja kiinnostunut minusta.
Mikä oli imartelevaa, sillä oli tosi ihanaa kuulla, miten hurmaava olenkaan. Ja kaunis ja ihana....
Työtapaamisemme kesti tasan tarkkaan puolisen tuntia. Ja itse tapaaminen oli korrekti. Nuo ihanuudet sun muut kommentit alkoivat tulla sitten puhelimitse ja tekstiviestitse sen jälkeen.
Muistui mieleen, miten nuorena tyttönä ajattelin, kuinka kivaa olisi, jos miehet senkun pyörisivät ympärilläni. Ja paskat!
Aloin inhota ko miehen tekstareita ja soittoja. Jos itsellään ei ole tippaakaan mielenkiintoa, on ko käytös härintää.
Kuulehan Tiina, keksi jo uusia lauseita!
jos on saanut nimesi ja numerosi selville ilman että olet itse ne hänelle antanut. Hymyileminen puolitutulle bussissa on ihan normaalia, mutta se, että mies on ottanut yhteystiedot selville, se on pelottavaa, oli mies minkä maalainen tahansa.
Olen asiakaspalvelijatyössä ja mies on käynyt toisinaan asiakkaana. Sitten satuin kerran katsomaan häntä bussissa hilpeässä nousuhumalassa pari kertaa silmiin ja hymyilemään. Nyt mies on ottanut selville mun numeron ja lähettelee viestejä kännykkään ja saan rakkaudentunnustuksia myös facebookin kautta.
asiattomasta kommentoinnista. Joku veti syystä tai toisesta nyt herneen nenään tai muuten vaan haluaa kiusata. Selvästi saman ihmisen viestejä kaikki.
Itse asiaan osaan vastata vain sen verran, että ilmoita mahd. koruttomasti ja mitenkään muotoilematta kohteliaaksi viestiä olevasi naimisissa ja että et ole kiinnostunut vieraista miehistä, eikä miehesikään pidä siitä, että toiset miehet ottavat sinuun yhteyttä. Sitten älä enää viestitä mitään.
Joko ilmoitit tuon/kirjoitit noin?
ilmoita mahd. koruttomasti ja mitenkään muotoilematta kohteliaaksi viestiä olevasi naimisissa ja että et ole kiinnostunut vieraista miehistä, eikä miehesikään pidä siitä, että toiset miehet ottavat sinuun yhteyttä. Sitten älä enää viestitä mitään.
Kirkkaasti paras ohje. Toimi!
sun viestistäsi ei voi kaikkea tajuta heti, ja oletan, että vain provoat, nautit huomiosta, etkä haluakaan nähdä, että siinä mitään pahaa olisi.