Olen saanut iranilaisen ahdistelijan
Hän kuvittelee olevansa rakastunut minuun. Tää ahdistelu on käsittänyt tähän mennessä lähinnä jokapäiviäisiä viestejä.
Pitäisikö minun pelätä turvallisuuteni suhteen, millaisia iranilaiset täällä olevat pakolaiset noin yleensäottaen ovat? Muslimeja, toki.
Iltaisin yksin kotona on hieman ikävä olo.
Kommentit (44)
Sanot suoraan, että sä saatanan pikukupilinen pedofiili, sun kanssa en tule koskaan lähtemään mihinkään, en vaikka olisit maailman viimeinen mies. Noi on niin tyhmiä, vastenmielisiä ja hulluja, että kannattaa tosiaan sanoa suorat sanat, ennen kuin se on saanut sinne tyhjään päähänsä, että te seurustelette ja sen jälkeen erotilanteessa tulee siten ties mitä puukkoa selkään, siis ihan oikeaa puukkoa.
Kiitoksia teille joilla oli myös ymmärrystä. olen jo ilmoittanut naimisissa oloni ja sen etten ole kiinnostunut. Homma on jatkunut. Olen aina sanonut että olen naimisissa enkä ole kiinnostunut. Ehkä pitäiis olla hiljaa tästä lähtien kokonaan.
Kiitoksia teille joilla oli myös ymmärrystä. olen jo ilmoittanut naimisissa oloni ja sen etten ole kiinnostunut. Homma on jatkunut. Olen aina sanonut että olen naimisissa enkä ole kiinnostunut. Ehkä pitäiis olla hiljaa tästä lähtien kokonaan.
Miten tuo kohta:
eikä miehesikään pidä siitä, että toiset miehet ottavat sinuun yhteyttä.
Oletko kertonut jo miehellesi?
Valitettavasti islamilaisissa maissa miesten ja naisten suhteissa ei tunneta meille tuttua vapautta. Flirtti ei ole kevyt asia, vaan ihan jotain muuta. Jatkossa kannattaa aina huomioida, niin ei tule hankaluuksia.
Jos tilanne alkaa pelottaa, ota yhteys poliisiin ja noudata ohjeita.
Kulttuurierot tosiaan vaikuttavat. Tottakai kaipaavat seuraa kuin kuka tahansa muukin. Mutta ap, olet jo naimisissa. Miksi jahkailet ja et ilmoita asiaa kuten se on? Et ole kiinnostunut ja olet JO naimisissa.
Vai onko sinulla jokin muu ongelma?