Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joku laitto linkin jossa kädellä oli 11vko sikiö.

Vierailija
23.02.2011 |

Nyt aavistuksen ahdistaa :(

En ole katunut aborttia koskaan mutta nyt tunnen itseni murhaajaksi.

Valehtelin lääkärille viimesten kuukautisten ajankohdasta 3vko.

Lääkäri sanoi, että vaikuttaa olevan pidemmällä mitä kuukautiset antaa ymmärtää.

Pidin kuitenkin pääni ja abortoitiin n. 14vko sikiö.

Sehän oli jo ihan vauva.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tehnyt 15-vuotiaana abortin enkä koskaan ole pätkänkään vertaa katunut. Ehdottomasti paras päätös! Silloin katselin kuvia ja videoita joista suurin osa varmaan propagandaa mutten siltikään tuntenut syyllisyyttä tai katumusta. Kai abortinvastustajien mielestä minun olisi pitänyt kärsiä ( oksentelin jo tuolloin jatkuvasi) raskausika ja antaa lapsi adoptioon. Siitäkös olisi kylillä puhuttu =)

haluaa sen siirtää pois mielestäänkin.

häiritsee kovasti se etten tekoa kadu ja tunne syyllisyyttä. Kuten sanoin, olen koittanut "kiduttaa" itseäni katselemalla noita kuvia ja videoita, olen saanut 2 lasta sen jälkeen ja nähnyt miltä sikiö näyttää viikolla 11 jne. Ja edelleen olen sitä mieltä että se oli kaikista paras päätös kuten myös mieheni mielestä. Joskus mietin että olisikohan se ollut tyttö vai poika mutta siltikään en kadu, en tunne syyllisyyttä. Itse asiassa olen hyvin tyytyväinen senkin takia että minulla ei näitä kahta lasta varmaan olisi jos tuolloin penikkana olisin lapsen tehnyt. Ja voi sitä lapsirukkaa joka olisi SAANUT ( teidän mielestänne) syntyä siihen tilanteeseen.

Harmittaako sinua kun syyllistämisyritykset ei toimi?

Arvaas muuten mitä, jos NYT raskautuisin tekisin välittömästi abortin.

Vierailija
42/50 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun linkki on abortinvastustajien sivuilta! :)

Jeesus pelastaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun linkki on abortinvastustajien sivuilta! :)

Jeesus pelastaa!

Vierailija
44/50 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se pienen pieni sikiö oli hiukan jo vauvan näköinen.

Odottelin siis kotona että kipu loppuisi ja vuoto loppuisi.

Kipu loppui ja ihmettelin sitä mennessäni vessaan.

siteen päällä oli sellainen maksimissaan mun peukalon mittainen sikiö josta kyllä näki mikä oli pää ja mikä kroppa.

Mä menin ihan shokkiin kun en hennonut pistää pöntöstä alas enkä laittaa sitä roskiin.

hetken aikaa pidin sitä vessapaperin päällä ja sitten se oli pakko laittaa roskiin.

Vieläkin joskus tulee se asia mieleen miten säälittävän näköinen pikku mytty se oli.

Ja sit itkettää ...

Vierailija
45/50 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tehnyt 15-vuotiaana abortin enkä koskaan ole pätkänkään vertaa katunut. Ehdottomasti paras päätös! Silloin katselin kuvia ja videoita joista suurin osa varmaan propagandaa mutten siltikään tuntenut syyllisyyttä tai katumusta. Kai abortinvastustajien mielestä minun olisi pitänyt kärsiä ( oksentelin jo tuolloin jatkuvasi) raskausika ja antaa lapsi adoptioon. Siitäkös olisi kylillä puhuttu =)

haluaa sen siirtää pois mielestäänkin.

häiritsee kovasti se etten tekoa kadu ja tunne syyllisyyttä. Kuten sanoin, olen koittanut "kiduttaa" itseäni katselemalla noita kuvia ja videoita, olen saanut 2 lasta sen jälkeen ja nähnyt miltä sikiö näyttää viikolla 11 jne. Ja edelleen olen sitä mieltä että se oli kaikista paras päätös kuten myös mieheni mielestä. Joskus mietin että olisikohan se ollut tyttö vai poika mutta siltikään en kadu, en tunne syyllisyyttä. Itse asiassa olen hyvin tyytyväinen senkin takia että minulla ei näitä kahta lasta varmaan olisi jos tuolloin penikkana olisin lapsen tehnyt. Ja voi sitä lapsirukkaa joka olisi SAANUT ( teidän mielestänne) syntyä siihen tilanteeseen.

Harmittaako sinua kun syyllistämisyritykset ei toimi?

Arvaas muuten mitä, jos NYT raskautuisin tekisin välittömästi abortin.

En kanna puolestasi vastuuta teetkö abortin vai et. Sinähän siitä olet vastuussa, tietenkin. Jokainen kantaa vastuunsa tekemisistään ja tekemättä jättämisistään. Jos sinulle abotin teko on kuin lasten leikkiä etkä tunne siitä mitään syyllisyyttä niin se on sinun tapasi toimia ja ajatella asioista.

Vierailija
46/50 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt aavistuksen ahdistaa :(

En ole katunut aborttia koskaan mutta nyt tunnen itseni murhaajaksi.

Valehtelin lääkärille viimesten kuukautisten ajankohdasta 3vko.

Lääkäri sanoi, että vaikuttaa olevan pidemmällä mitä kuukautiset antaa ymmärtää.

Pidin kuitenkin pääni ja abortoitiin n. 14vko sikiö.

Sehän oli jo ihan vauva.

Vierailija
47/50 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin, että viimeiset kuukautiset olivat 3vko myöhemmin mitä todellisuudessa olivat.

Raskaus oli 4. ja ilman vaaatteita näky pieni kumpu.

Ärsyttää, että vastaan edes sinulle.

Vierailija
48/50 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka muuta väittää ei ole sellaista vauvaa nähnytkään tai sitten on nähnyt vain huonosti verensekaisena yms.

Kyllä se silti enemmän muistutti ulkoavaruuden oliota kuin pientä poikaa...

Vierailija
49/50 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itku ja ahdistus tuli. Tää ei aborttiin millään tavalla liity, mutta mulle tuli vko 9 keskenmeno ja lapsi oli erittäin toivottu. Paperille vaan tuli sellaisia verisiä klönttejä. Luojan kiitos en tutkinu niitä sillon tarkemmin, oisin romahtanu ihan täysin. Sillonkin oli vaikeaa vaikka se raskaus olikin vasta niin alussa, mutta kun lapsi oli toivottu se musers mut ihan täysin. Nyt ku noita kuvia katoin ni tajusin etten oo vieläkään päässy sen yli ja tuskin tulen koskaan pääsemäänkään. Varmaa siitäkin syystä johtuu se että mulle on ruvennut tulemaan paniikkikohtauksia.

Nyt kuitenkin mulla on ihana pallero tuhisemassa tällä hetkellä tossa vieressä ja olen niin kiitollinen hänestä kun olla ja voi. Meikäläisen elämän valopilkku.

Sillon tällön kuitenkin tulee mieleen keskenmeno ja tekee vain mieli itkeä. Abortti on tosissaan murha, huolehtikaa kunnolla niistä ehkäisystä niin ei tapahdu niitä "virheitä". Tai jättäkää sitte seksi kokonaan väliin jollette osaa huolehtia ehkäisystä. Minkä takia vauvojen pitää kärsiä teidän virheistänne? En voi ymmärtää.

Vierailija
50/50 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rv12 lääkkeelliseen aborttiin.

Valitsin mieluummin nukutuksen ja kaavinnan.

En olisi voinut romahtamatta nähdä sitä pientä ihmistaimea joka minusta olisi vain valunut pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme