Lastentapahtuma Reaktorissa, joka on tarkoitettu alle 13-vuotiaille, jaetaan kondomipakkauksia.
Kommentit (8)
Aukioloajat ti 22.-pe 25.2.
* 12.00–15.30 13-vuotiaille
Nimenomaan tänään alle kolmetoistavuotiaille tarkoitettuna aikana sai palkinnoksi kondomeja.
http://nk.hel.fi/reaktori/
Muistan itse kauhistuneeni, kun 12-v luokkakaverini epäili olevansa raskaan. Itse olin just täyttänyt 13-v. Eli ihan oikea ikä aloittaa seksivalistus, ellei sitä kotona ole jo aloitettu.
ti- pe klo 12-15.30 alle kolmetoistavuotiaille lapsille.
Yli kolmetoistavuotiaille lapsille ja nuorille
Reaktori on avoinna klo 16.30-21.
Muistan itse kauhistuneeni, kun 12-v luokkakaverini epäili olevansa raskaan. Itse olin just täyttänyt 13-v. Eli ihan oikea ikä aloittaa seksivalistus, ellei sitä kotona ole jo aloitettu.
kondomeja jaellen? Heti 7 vuotiaille tarpeellinen?
Ei kukaan normaali 12-13-vuotias lapsi harrasta vielä seksiä vapaaehtoisesti.
13v on juurikin se hetki jolloin on todellakin jo syytä valistaa aiheesta ja jakaa jo kondomejakin. Yläasteiässä ne ensimmäiset kokemukset yllättävän usein haetaan.
on kyllä tarkoitettu vanhemmillekin, ihan tuonne 16 vuoden ikään ja ylöspäinkin. Noi pienemmät saivat päivävuoron, isommat sit illalla