Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Geishakuulista kyssäriä!

Vierailija
23.02.2011 |

Sain äsken vaivalla tungettua ne sisuksiin mutta nyt kun ne siellä on niin ei tunnu missään eikä miltään! Kävelen täällä edes takas enkä tunne mitään saati että tuntuis että jännittäisin alapään lihaksia...onko nää vääränlaiset mulle tai jotain? Ei kyllä tunnu että mitään olis uloskaan pulpahtamassa...pissalirahtelun takia ostin nää. Olis kiva kun voisin jumpassa käydä ilman mitään Tenaa....

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väittävät että ne kuulat tipahtaa alas jos niitä ei lihaksilla pidä ylhäällä.

Oma kokemukseni on että ne kuulat on tyypillisesti niin isoja että ne ei edes mahdu ulos ilman ihan selkeää vetämistä siitä narusta.

Onko muillakin näin, vai onko vaan tullut hankittua liian isot kuulat tms?

Itse jos tungen ne kuulat sisuksiini ja jätän sinne, niin ovat siellä vielä 10h kuluttuakin... siis siihen asti että itse päätän ne poistaa.

Tää ei voi olla merkki siitä, että olisi vaan niin tiukat ja timmit paikat, koska tuon "mistä tietää että pillu on riittävän kireä" -ketjun mukaan mulla on oikein löysät paikat. :)

Vierailija
2/4 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että onko täällä palstalla siis joku jolta noi kuulat tipahtaa jos ei erikseen yritä niitä pidätellä?

Minkä kokoiset kuulat on kyseessä?

Noi mun on ehkä halkaisijaltaan joku 2,5cm (muistikuva, ei ole nyt tässä mitattavana)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulat saattavat olla liian kevyet, mutta esim. Smartballs merkkiset on suunniteltu oikein painon/kokonsa mukaan. Kuulemma (fysiojumppari kertoi) 90% naisista auttavat. Jos on reilusti kallistunut emätin, niin sitten tämä treenaus ei auta.

Kuulat pitää lämmittää ihon lämpöiseksi ja liukastaa ennen sisään laittoa. Alussa vaan puoli tuntia kerralla, ja kun tottuu niihin voi aikaa jatkaa mielensä mukaan. Tällä tavoin itse käytän ja pitkiä aikojakin tulee pidettyä.

Vierailija
4/4 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että onko täällä palstalla siis joku jolta noi kuulat tipahtaa jos ei erikseen yritä niitä pidätellä? Minkä kokoiset kuulat on kyseessä? Noi mun on ehkä halkaisijaltaan joku 2,5cm (muistikuva, ei ole nyt tässä mitattavana)

Odotusaikana hankin nämä narulliset 3cm kokoiset silikonipalloset ja käytin niitä koko raskauden ajan hyvin tuloksin. Alussa ne tosiaan meinasi tipahtaa muutamassa minuutissa, mutta harjoittelu vaan auttoi.

Nyt olen hankkinut haasteellisemmat pikkukuulat jotka ovat 2cm ja irralliset. Niiden kanssa todella täytyy keskittäytyä pitämään ne sisällä. Korkeintaan 1 tunti onnistuu ongelmitta, mutta sitten lihakset väsyy. Toisaalta nämäkin alussa pysyi 5 minsaa, joten edistystä on tapahtunut((: