Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen naispuoliset kaverit...

Vierailija
23.02.2011 |

Ai että tuntuu pahalle. Meillä menee miehen kanssa tällä hetkellä aika huonosti, riitaa on paljon. Mm. siitä, että minä olen raskaana (ei ole 1. lapsi) ja mies senkun jatkaa juhlimistaan ja muuta menemistään entiseen malliin. Muutenkin minulla hormoonit hyrrää.

Harmittaa sitten aika lailla se, että minä olen nyt se nipottava tylsä ämmä ja nämä miehen naispuoliset kaverit ovat niitä niin kivoja, rentoja, hauskoja ja ties mitä :( Kautta rantain olenkin kuullut, että mies kertoo omaa totuuttaan näille kavereilleen niposta muijastaan ja nämä kaverit ymmärtäväisenä tukevat ja kummastelevat, että kuinka voikaan olla niin nipo ämmä jne. Itse ovat lapsettomia eikä heillä ole kokemusta pidemmästä parisuhteesta, joten senkään puolin tuskin ymmärtävät minun kantaani esim. miehen menoihin liittyen.

Jotenkin aika v***umainen kuvio suoraan sanottuna :(

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

menevää miestä katselisi, oli ne menokaverit sitten miehiä tai naisia. Jos ei perheen perustamisen jälkeen tajua muuttaa menojaa, niin jättäisin menojensa kanssa keskenään. Ja huomautuksena, että meillä menee kyllä kumpikin jos haluaa, mutta ei me jatkuvalla syötöllä baareissa ym juosta.

Vierailija
2/9 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää lapsia vaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolla menot ovat jatkuvia?

Vierailija
4/9 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

totta, ongelma eivät tosiaankaan ole nuo kaverit. Jotenkin vaan nyt oikein piste iin päälle noiden naisten asenne. Siis se, että tukevat mieheni kantaa ja saavat minut näyttämään hirveältä nipottajalta.

ap

Vierailija
5/9 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät oikeastaan ole niinkään jatkuvia vaan ennemminkin kausiluontoisia. Ja tuo onkin ok silloin kun itsekin olen enemmän menossa mukana. Raskausaika vaan tuntuisi aika luonnolliselta ajalta ottaa vähän rauhallisempaan tahtiin, mutta näin ei siis miehellä.

ap

Vierailija
6/9 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hankkia lapsia miehen kanssa, joka ei selkeästikään ole kypsä perhe-elämään?

Kauanko olette olleet yhdessä? Onko mies aina sitten ollut samanlainen? Onko mies varmasti halunnut lapsia vai vain myötäillyt sinua?

Vierailija
7/9 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihan toisenlaista kuin sinulle ap, sun mielestä pitää nyt ottaa rauhallisesti, miehen mielestä juuri nyt kannattaa vielä mennä, kun vauva syntyy, joutuu taas himmaamaan kaikki menot... En yhtään ihmettele, että sua pidetään nipona, vaikka et sinällään väärässä olekaan.

Vierailija
8/9 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hankkia lapsia miehen kanssa, joka ei selkeästikään ole kypsä perhe-elämään?

Kauanko olette olleet yhdessä? Onko mies aina sitten ollut samanlainen? Onko mies varmasti halunnut lapsia vai vain myötäillyt sinua?

nyt ihan suoralta kädeltä menisi sanomaan, että mieheni ei ole kypsä perhe-elämään. Ehkä viestistäni sai vääränlaisen kuvan, mutta mieheni ei siis ole mikään totaalikusipää. Ennemminkin on kyse ehkä siitä, ettei ymmärrä minun tuen ja rauhoittumisen tarvettani. Ja vertaa minua ehkä jossalin kohtaa näihin muihin naisiin jotka elävät aivan täysin erilaisessa tiloanteessa.

Menoilla en tarkoita pelkkää baarissa käymistä vaan yleensä reissaamista, matkustamista ja harrastamista. Itsekin olen ollut näissä aktiivisemmin mukana, mutta nyt tosiaan tuntuu, että täytyy höllätä.

ap

Vierailija
9/9 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihan toisenlaista kuin sinulle ap, sun mielestä pitää nyt ottaa rauhallisesti, miehen mielestä juuri nyt kannattaa vielä mennä, kun vauva syntyy, joutuu taas himmaamaan kaikki menot... En yhtään ihmettele, että sua pidetään nipona, vaikka et sinällään väärässä olekaan.

jostakin tämän kaltaisesta tilanteessamme on kyse. Kunpa mies vain ymmärtäisi paremmin minun tuntemuksiani tällä hetkellä.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan