Onko jollakulla automaattisesti tummentuvat silmälasit?
Kommentit (10)
Eivät sovi kellekkän. Saavat näyttämän vanhalta ja väsyneeltä, koska eivät ole aurinkolasit.
ja se näyttää hölmöltä. Käyttäjäystävälliset ne on mutta rumat.
Joka kerta kun sellaiset näkee,, ihmettelen että miten kukaan voi ostaa tollaset. Rumentaa ja vanhentaa käyttäjäänsä vaikka kuinka. Etenkin joku 30 vee mies näyttää ihan sedältä sellaisissa.
tulla kommentoimaan, että ovat aivan kauheat. Oli joku muukin ollut näköjään samaa mieltä. Eli älä nyt ihmeessä edes harkitse, osta aurinkolasit vahvuuksilla.
Tietenkin kannattaa ostaa. Ei niiden pokien tarvitse olla rumat metalliset teknokraatin raamit, vaan tarjolla on myös tyylikkäitä malleja esim. Ray Banilta ja Timberlandilta.
Nolompia on vaan sellaset Mr. Mallorca- aurinkoklipsit , jotka käännetään silmälasien yli otsalle nököttämään.
ihan sama vaikka ovat kamalat ja nolot. Muuten olen tyylikäs ja hyvännäköinen.
Mulla on lukulasit ja halusin uudet lasit, joiden kanssa voisin lukea myös ulkona, esim. puistossa kesällä. Lukulasit + aurinkolasit/klipsit -yhdistelmä ei oikein kiehtonut sekään ja tarvitsin myös sisäkäyttöön uudet lasit jolloin pelkät aurinkolasit vahvuuksilla ei tullut kysymykseen. Muutenkin tuntui kummalta hankkia lukulasit aurinkolasiversiona kun niitä kuitenkin harvoin tarvitsen.
Minulla siis tummenevat lukulasit ja olen tyytyväinen niihin. Ovat ihan normaalin näköiset sisäkäytössä, ulkona sitten tummuvat.
"tyylikäs ja hyvännäköinen" ei tosdellakaan voisi edes harkita tollasten harkintaa :D :D
Miksei toimisi? -04 ostetut lasit ja hyvin pelaa, hieman saattaa hitaammin reagoida kuin ostettaessa mutta vaivattomasti ja huomaamattomasti pelaa muuten.
Ainoa haittapuoli lienee se, että autossa tietenkään eivät toimi, koska auton laseissa UV-suoja, mutta jos asian kanssa pystyy elämään, niin ovat ne hintansa väärti.