Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lesbotytär ja tyttöystävä ähisevät

Vierailija
23.02.2011 |

Minun tyttäreni 13v kertoi olevansa lesbo ja hänen "kaverinsa" olevan läheisempi kuin uskonkaan. No ei siinä mitään. Pitää hyväksyä. Mutta pitääkö minun rajoittaa yökyläilyä? Jos olisi poika kyseessä niin voisi tulla raskaaksi, joten syntyvyyden säännöstelyn perusteella ei tarvitse. Mielestäni hieman häiritsee kun klo 23 soi musiikki ja kuuluu ähinää. uh uh yms. Ei kehtaa mennä keskeyttämään. Iljettävältä tuntuu

t. äiti

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeile tarjota tyttärellesi ja hänen kaverilleen lebanesialaista ruokaa, samalla lausut ruokarukouksen. Josko ymmärtäisivät. Mahtoi aloitus olla pelkkä provo.

Mikä on lebenssia  muuten haluatko että kerron mun Luoman kuvitteellisen valtion 

Vierailija
22/29 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yökyläilyjä enää teineinä, oli sukupuoli mikä tahansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ja onkohan 13- vuotias ihan valmis vielä seksiin?

Ei tietenkään, mutta Suomessa on tapana tärvellä oma seksuaalisuus aloittamalla mahdollisimman aikaisin. Sitten aikuisena avioliitossa ei mikään tunnu enää miltään, on haluttomuutta, ja muuta sellaista. Ei ihme ettei täällä enää lapsia synny.

Ennen jos lapsi tavattiin niissä puuhissa, niin edessä oli sitten häät ja yhdessä oltiin elämän fyysisen loppuun asti. Yhreisöllisuudessä oli hyvätkin puolensa, kun se esti ihmisiä taantumasta eläinten tasolle. 

Vierailija
24/29 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oven takana kuuntelet?

Vierailija
25/29 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen järkeä on jatkaa keskustelua viestiketjussa, mikä on aloitettu 2011?

Vierailija
26/29 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeile tarjota tyttärellesi ja hänen kaverilleen lebanesialaista ruokaa, samalla lausut ruokarukouksen. Josko ymmärtäisivät. Mahtoi aloitus olla pelkkä provo.

Mikä on lebenssia  muuten haluatko että kerron mun Luoman kuvitteellisen valtion 

Taisi olla Lebanese, eli libanonilainen. Liekö kyseessä kuitenkin ajatusvirhe koska lesbojen symboli labrys-kirves liittyy kreetalaiseen kulttuuriin 🤔 

Vierailija
27/29 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ja onkohan 13- vuotias ihan valmis vielä seksiin?

Ei tietenkään, mutta Suomessa on tapana tärvellä oma seksuaalisuus aloittamalla mahdollisimman aikaisin. Sitten aikuisena avioliitossa ei mikään tunnu enää miltään, on haluttomuutta, ja muuta sellaista. Ei ihme ettei täällä enää lapsia synny.

Ennen jos lapsi tavattiin niissä puuhissa, niin edessä oli sitten häät ja yhdessä oltiin elämän fyysisen loppuun asti. Yhreisöllisuudessä oli hyvätkin puolensa, kun se esti ihmisiä taantumasta eläinten tasolle. 

Totta kai on tyttö on heti valmis sänkyyn kun näyttää hyvältä ihan sama minkä ikäinen on  ja minun maassani tämä on laillista maani presidentti eli minä 😅😆 laskin suojaikäraja. Tytöille 9 vuoteen vai oliko se 19 😅  laimlisril myös insesti sillä ehdolla että osapuolena on äiti tyttö tyttö äiti sisko sisko tai toisinpäin eikun hups sisko siskoa ei voi kääntää 😅 taida. Tulla vanhaksi 

Vierailija
28/29 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taisi olla Lebanese, eli libanonilainen. Liekö kyseessä kuitenkin ajatusvirhe koska lesbojen symboli labrys-kirves liittyy kreetalaiseen kulttuuriin 🤔 

Ai niin nyt muistan siinä yhdessä Hollywood hig scool leffassa blondi sekoittaa sanam lesbo ja libanonilainen 😅  nyt ymmärrän miksi 

Vierailija
29/29 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie huoneeseen mehua ja vaadi että ovi pidetään auki

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi