Kumman naapuri olisit mieluummin?
Perhe 1: Äänekkäitä, paljon meteliä, sis. äiti,isä ja kaksi erittäin vilkasta ja tempperamenttista poikaa jotka kuuluvat ja kauas. Päivisin huutoa,välillä kiljuntaa ja karjuntaa,paljon juoksua.
Hiljaisia ovat klo.21-08,ei pihahdustakaan. Viikonloppuisin saattaa kuulua kiljaisuja klo.22 saakka.
Perhe 2: Viikonloppuisin ei ketään kotona,eli hiljaista pe-illasta su-iltaan.
Viikolla jonkun verran normaalia ääntä,päivisin pääsääntöisesti hiljaista. Äiti,isä,2 poikaa ja tyttö.
Nuorin on tyttö ja n.1v ikäinen. Itkee paljon ja kiukuttelee. Itkukiukkuhuuto on jatkuvaa arkisin klo.20-22 ja öisin 20min perioodeissa 3-4krt.
Usein aamuisin lapsi itkee makuuhuoneessa n.20-30min klo.7-8 aikoihin.
Ja kummalle menisit sanomaan elämänsämenosta vai ovatko normaaleja kumpikin? ;D
Kommentit (8)
Mutta eipä tuosta perhe 2:stakaan voi valittaa. Normaalia tuon ikäiseltä viellä. Harmittaisi kyllä itseäni todella paljon, jos en saisi yöllä nukkua naapureiden vuoksi.
mulla olisi tarvetta sanomaan mitään, mutta mieluummin tuo perhe 1 naapuriin, kiitos.
Aika lailla samantasoisia naapreina, ehkä perhe 2 olisi mieluisampi; hiljaiset viikonloput ja hiljaista arkisin päivällä (meillä 4 pv viikossa joku kotona etätöissä). En ole koskaan herännyt naapurin lasten itkuihin, joten tuskin yölliset äänet häiritsisivät. Jos joskus häiritsisi, niin korvatulpillahan siitä pääsisi.
Ja mua häiritsee nimenomaan perhe 2,varsin kun oma 2v nukkuisi vielä aamulla makoisasti mutta tuo tyttö kun alkaa itkeä niin antavat tosiaan itkeä aikakauan ennenkuin hakevat (tmv) niin että lapsi hiljenee... Ja öisin lapset meillä ei herää,mutta itse saatan useinkin herätä.
Perhe1 taas... Kyllä se meteli ja kiljunta häiritsee kans,mutta onneksi ovat iltaisin ja öisin hiljaa ;D
Joskus tekisi mieli käydä sanomassa,että lapsille voi puhuakin :D:D Mutta toisaalta,perheen isällä on ISO ääni,joten en ole varma onko se vaan hänen puhettaan :D Ja pojat taas onneksi huutaa sellaista ilostakiljuntaa,ei itkua tai tappelua.
AP (joka toivoo hartaasti perhe2 lapsen kasvua...)
Mua oikeasti tympäisee tosi paljon se, että joku edes ajatuksen tasolle pohtii menevänsä naapuriin sanomaan, että hei, teidän vauva itkee tosi kovaa iltayöstä ja yölläkin.
Siis HÄH? Luuleeko joku, että ne vanhemmat ei itse sitä tiedä? Että he suorastaan nauttivat herätä yöllä hoitamaan kiukkuista lastaan? Että he huudattavat lastaan ihan naapureiden kiusaksi?
Ja joo, kumpi vain naapuriin, mulle aivan sama. Kuuluu varmaan ääniä meiltäkin - siksi muutimmekin omakotitaloon :D
jos menis sanomaan kattosivat varmaan että mikäs hullu sieltä tuli.
Jos en kestäis tuollaisia ääniä kerrostalossa, muuttaisin muualle.