Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkohan mulla päässä vikaa kun ihastun koko ajan muihin miehiin

Vierailija
23.02.2011 |

ja etenkin kevään tullen asia tuntuu vaan pahenevan. Okein katselen miehiä sillä silmällä.

Oma mies on ollut tuossa vierellä jo vuosien ajan ja suhden on väljähtänyt. Olen yrittänyt saada sitä kukoistamaan, mutta en löydä minkäänlaista intohimoa mieheeni, enkä halua koskea häneen :(

Onkohan tämä tätä lopun elämää, vai saanko vielä joskus kokea intohimoa. Olen alle 30 vuotias.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä sitten olla sekä perhetaustasta johtuvaa, että kolmenkympin kriisiä .PArin vuoden päästä tulee 20 täyteen.

Pistän osan myös kevään ja hyrräävien hormonien piikkiin.

Ap

Vierailija
2/29 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoruus. Maailmassa on aina ollut huoria. Huoraksi synnytään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä sitten olla sekä perhetaustasta johtuvaa, että kolmenkympin kriisiä .PArin vuoden päästä tulee 20 täyteen.

Pistän osan myös kevään ja hyrräävien hormonien piikkiin.

Ap

Vierailija
4/29 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mielestäni sanonut myyväni itseäni rahasta, enkä ole pettänyt miestäni.

Vierailija
5/29 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka kanssa seksuaalikemiat ei toimi?

Vierailija
6/29 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne suhteen ekat vuodet seksin, mutta viimesimmät vuodet ovat olleet minun osaltani huonoja. Ei vaan kiinnosta mitenkään. Olemme olleet yhdessä reilusti yli 10 vuotta.

Ehkä pitäisi pistää jo mies vaihtoon.

Vierailija
7/29 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne suhteen ekat vuodet seksin, mutta viimesimmät vuodet ovat olleet minun osaltani huonoja. Ei vaan kiinnosta mitenkään. Olemme olleet yhdessä reilusti yli 10 vuotta. Ehkä pitäisi pistää jo mies vaihtoon.

...tosin olen jo yli nelkyt ja saman ukon kanssa yli kakskyt vuotta!!!

Kyllä on tympeetä :(

Vierailija
8/29 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne suhteen ekat vuodet seksin, mutta viimesimmät vuodet ovat olleet minun osaltani huonoja. Ei vaan kiinnosta mitenkään. Olemme olleet yhdessä reilusti yli 10 vuotta. Ehkä pitäisi pistää jo mies vaihtoon.

...tosin olen jo yli nelkyt ja saman ukon kanssa yli kakskyt vuotta!!!

Kyllä on tympeetä :(

aikas tympeää todellakin. Tätäkö tämä on sitten loppuelämän :(

Ap

Vierailija
9/29 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asiasta varma.

T: 11cm mies

Vierailija
10/29 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asiasta varma.

T: 11cm mies

Hänellä halut ovat tallella. En sitten tiedä ihastuuko mieheni jatkuvasti muihin naisiin.

Ap

Vierailija
11/29 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä niissä muissa miehissä on parempaa, kuin omassa?

Rehellisesti vastaat tähän itsellesi.

Vierailija
12/29 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitit, että täytät kohta 30. Olet oikeasti vielä tosi nuori eikä parisuhteesikaan voi kovin vanha olla. On myös normaalia, että tuossa iässä iskee kolmenkympin kriisi, jolloin menojalka alkaa vipattaa, kyseenalaistetaan siihenastiset elämänvalinnat ja etsitään itseä.

Ei se ihastumistaipumus muuta vaadi kuin tällaisen henkilökohtaisen kriisin tai kasvun ajan. Suosittelen, että otat nyt vain ihan iisisti, nautit ihastuksen tunteista, mutta pidät ne pelkkinä tunteina ja omana tietonasi. Kun pahin ikäkriisisi hellittää (kyllä se viimeistään muutaman vuoden päästä hellittää...), niin alat nähdä elämäsi ja miehesikin uudessa valossa. Muutaman vuoden päästä saatat ihmetellä, mikä sinut saikaan ihastelemaan muita koko ajan, kun vierellä on se kaikista paras kumppani.

Usko minua: been there, done that. Nyt lähempänä neljääkymppiä en ole taas aikoihin katsastellut muita miehiä. Se oli yksi vaihe elämässäni, ja onneksi selvisin siitä kunnialla. Se on asia, josta saa luvalla olla ylpeä! :)

Vierailija
13/29 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle teikäläiset tarjoaa helppoja panoja. Käytän auliisti hyväksi tuota "ihastuksen" tunnettanne.

Kiitos teille siitä.

Vierailija
14/29 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko huoran määritelmä se, että ihastuu toisiin miehiin? En ole mielestäni sanonut myyväni itseäni rahasta, enkä ole pettänyt miestäni.

Vapaalla teen mitä teen ja nautin siitä. Todellakin nautin ihastumisesta. Otan myös auliisti rahaa vastaan. Alkuaikoina en ottanut. Sitten myöhemmin tajusin että tällähän tienaa. Enkä edes vihaa tekojani. Nautin huoruudesta.

T: Huora

Vierailija
15/29 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle teikäläiset tarjoaa helppoja panoja. Käytän auliisti hyväksi tuota "ihastuksen" tunnettanne.

Kiitos teille siitä.

Ei tuollaista kuvatusta voi isäksi kutsua.

Vierailija
16/29 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

huoraksi, mikäli rahalle on tarvetta.

Vierailija
17/29 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
18/29 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa tilanteessa pitää olla vaan kypsä ja nähdä suhteen muut edut, sen tuoma vakaus ja tasapaino, lasten kokonainen perhe (suurin tekijä, sanoisin!); ehkä se intohimo ystävyydeksi muuttuneesta suhteesta vielä löytyy.

Tunsin ihan samoin ja se oli kyllä raastavaa, kun mikään ei tunnu miltään eikä toiseen todellakaan halua koskettaa. ONNEKSI :p mies veti turpaan, sain hyvän syyn lähteä... ;)

Vierailija
19/29 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa tilanteessa pitää olla vaan kypsä ja nähdä suhteen muut edut, sen tuoma vakaus ja tasapaino, lasten kokonainen perhe (suurin tekijä, sanoisin!); ehkä se intohimo ystävyydeksi muuttuneesta suhteesta vielä löytyy.

Tunsin ihan samoin ja se oli kyllä raastavaa, kun mikään ei tunnu miltään eikä toiseen todellakaan halua koskettaa. ONNEKSI :p mies veti turpaan, sain hyvän syyn lähteä... ;)

on totta, että lasten ehjä perhe on isoin asia ja sen takia tässä suhteessa varmaan olenkin. Muutoin mies lähinnä ällöttää minua.

Oletko sinä löytänyt uutta miestä tilalle?

AP

Vierailija
20/29 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolloin (toivottavasti ainakin) olet ollut vielä rakastunut mieheesi, eikä mikään ällöttänyt?

Itse olen ikuinen ihastuja. En vain kerta kaikkiaan pääse siitä yli.

Uskon, että itselläni yksi syy löytyy lapsuudestani, jolloin asuimme ulkomailla. Olin se kaunissa vaaleahiukinen tyttö, johon kaikki pojat ihastu. Kyseisessä maassa siis yleisilme oli kaikilla tumma (esim. kaikilla oli ruskeat hiukset).

Näissä asioissa aina otetaan esille isäsuhde, joten otanpa senkin tässä huomioon. Isäni oli aina paljon matkoilla ja silloinkin, kun oli kotona, niin oli sikäli "etäinen", että ei esim. sylitellyt ja oli muutenkin aika ankara.

Eli ehkä silläkin on osuutensa tähän jatkuvaan huomion hakuun.

Onko sinulla mitään vastaavaa, vai liittyykö tuo ihastumisesi vain siihen, että olet kyllästynyt mieheesi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi