Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tietää, että pimppi on tarpeeksi tiukka?

Vierailija
22.02.2011 |

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höh.

Vanha tuttu:

Kun vetää kikkelin ulos pinpistä, niin alipaine imaisee lakanan peppureikään.

olin tulossa kirjoittamaan tämän

Vierailija
62/70 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työntömitalla jos saa 5cm lukemaksi niin menettelee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

huoh, on taas palstan suurimmat i.d.iootit kokoontuneet pähkimään, siitä puhe mistä puute.

Vierailija
64/70 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiukan pimpin tunnistaa siitä että kun nappaa vehkeen ulos niin lakana imeytyy alipaineesta sisään.

Vierailija
65/70 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut vain kaksi naista, mutta molemmilla on ollut samanlainen. Suuaukolta todella tiukka, oikeastaan kivuliaan tiukka ja sen jälkeen sitten niin tilava, ettei tunnu oikein miltään. Olen vähän pettynyt, jos píllut ovat aina tällaisia? En ole kyllä mikään jättikaluinen, 11 cm ympärys.

Vierailija
66/70 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sanoo, et sattuu, jos yskin kun on sisällä. Oon ajatellut et lapset ei pilannutkaan sit paikkoja.

Jos mietityttää niin juoksemaan vaan, siellä lantionpohja vahvistuu!

Vierailija
67/70 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jälkitarkastuksessa todettiin laskeuma ja silti mies väittää pimpin tuntuvan tiukalle.

Laskeuma tarkoittaa KOHDUN laskeumaa, ei sillä ole mitään tekemistä emättimen tiukkuuden kanssa. Kohdun laskeumaa voi hoitaa jumppaamalla lantionpohjan lihaksia, samalla saa emätinkin timmiyttä.

Voi olla myös peräsuolen laskeuma ja silloin emättimen ja peräsuolen välinen seinamä on löystynyt eli venynyt.

Vierailija
68/70 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen emättimen koko vaihtelee suuresti myös kiihottumisen mukaan. Jos nainen ei ole tarpeeksi kiihottunut niin lopputulos voi olla pelkkää lotinaa. Mutta sitten kun nainen on kiihottunut niin emättimen ja lantionpohjan lihakset jännittyvät luonnostaan ja puristuvat pe niksen ympärille. Eli jos saat löysää tavaraa niin saattaa olla että et kiihota naista tarpeeksi.

Vierailija
69/70 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen vagina on aina isompi kuin miehen penis. Jokaiseen aikuisen naisen vaginaan mahtuu penis.

Sinänsä huvittavaa ettå miehet vouhottaa peniksensä koolla kun se on aina naisen elintä pienempi.

Vierailija
70/70 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule vertaamaan minuun. Minulla on tiukka ja kaikin puolin täydellinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi