Mistä tietää, että pimppi on tarpeeksi tiukka?
Kommentit (70)
mistään voikaan tietää. Eikä sillä ole edes väliä. Siksihän näitä keskusteluja käydään ja löystymisjuttuja levitellään, että naiset olisivat epävarmoja itsestään. Mitä epävarmempia ovat, sitä vähemmän uskaltavat mitään, vaikka nyt hakea vaativimpia töitä. Tehokkaasti ehkäisee myös vieraisiin lähtöä kun nainen ajattelee, että on varmaan niin löysä ettei kelpaa muille kuin omalleen.
Saattaa tuntua vainoharhaiselta, mutta miettikää hetki. Näin se patriarkaatti toimii :)
Joku mainitsi, että tiukka on, jos Maxi Tampax pysyy sisällä. Mulla pysyy vaikka Mini Tampax ja vasta sitten lähtee pois, kun vedän tamponin narusta. Yhden lapsen olen synnyttänyt.
mullakin. Kaksi synnytystä. Ei tuo voi olla totta, että jollain ei pysyis tamponi.
Siihen kun ihan on laite olemassa. Itse jatkan jumppaa 7 tulos ei riitä, kymppiin tähtään.
voi mitata, ei tiukkuutta.
Siihen kun ihan on laite olemassa. Itse jatkan jumppaa 7 tulos ei riitä, kymppiin tähtään.
voi mitata, ei tiukkuutta.
Eli sama asia
mutta ei mikään pimppajumppa täysin tee löysästä tiukkaa. Ja jos koko seksi menee puristusten miettimiseen, niin siitä menee ilo.
mutta mene makaamaan selällesi ja nosta peppua hieman ylös. Laita sormi syvälle sisälle ja heiluttele sitä. Jos et pysty heiluttamaan melkein ollenkaan, olet tiukka. Jos pystyt muutaman sentin, olet normaali. Jos et tunne ollenkaan seinämiä sormen ympärillä, olet löysä.
Ootko nainen?
mutta ei mikään pimppajumppa täysin tee löysästä tiukkaa. Ja jos koko seksi menee puristusten miettimiseen, niin siitä menee ilo.
Mulla on tosi kapea etusormi ja tunsin seinämät eli mahdanko kuitenkin 3n lapsen jälkeen olla vielä tiukkaa tavaraa? Mies ainakin kehuu että olen...hmmm siinä onkin mulla pohdittavaa loppupäiväksi ja mullahan noi geishakuulat oottelee postissa! Miten tiukka mahdankaan olla kun vähän treenailen!
Ootko nainen?
eli kannattaa tehdä jos tuntuu liian väljältä. Sen takia pissalirahtelukni loppuu kun jaksaa tehdä treeniä! ei sitä tiukkaa pimppiä ole tarviskaan sitten koko ajan puristella!
takaa.... Sinänsä ei mitään syytä rakastajaan koska mieheni on ihana, mutta.... toinen on suuri rakkauteni.
Mä voin kyllä tulla teille kertomaan miltä tuntuu niin kaikki saa hyvän mielen... Tykkään pimpeistä kovasti vaikka märässä pimpissä ei välttämättä ole suurta kitkaa ja saattaa vähän vähemmän kireä olla mut mitä märempi sitä parempi. mut en mä varsinaisesti ole löysää vielä kokenut vaikka pippeli on ihan normi ni saisin sit senkin mahdollisesti kokea :) meisselimies@jippii.fi
eli kannattaa tehdä jos tuntuu liian väljältä. Sen takia pissalirahtelukni loppuu kun jaksaa tehdä treeniä! ei sitä tiukkaa pimppiä ole tarviskaan sitten koko ajan puristella!
Käytän ainoastaan geishakuulia, sellaisia narullisia jotka hieman värähtelee kävellessä. Ne hoitavat ihan itsestään treenauksen, ja mieskin enemmin-kuin tyytyväinen tähän jumppa tapaani.
Kun sinne mahtuu sormi tai pari eikä nyrkkiä
Jälkitarkastuksessa todettiin laskeuma ja silti mies väittää pimpin tuntuvan tiukalle. Löystynythän tuo on, mutta en tiedä miten pahasti... Pitäisi käydä vieraissa kokeilemassa.
Eihän puhe ollutkaan synnytys hetkellä vaan ennen tai jälkeen.
Eihän synnytyksen jälkeenkään kovin moneen uppoa nyrkki
Mites vauva mahtuu sieltä ulos?
Kun sinne mahtuu sormi tai pari eikä nyrkkiä
koska se joustaa ja on normimiehelle tiukka. 3 sormea alkaa olla iso ja sitten miehen kannattaakin siirtyä kalun sijaan heiluttamaan 4 sormea.
[quote author="Vierailija" time="23.02.2011 klo 11:51"]
koska se joustaa ja on normimiehelle tiukka. 3 sormea alkaa olla iso ja sitten miehen kannattaakin siirtyä kalun sijaan heiluttamaan 4 sormea.
Kyllä neljä mun sormea ohuempi on kuin mieheni penis :O
Ja onhan nyt siinä nyt eroa mitä sinne tungetaan ja milloin...menee tiukkaankin iso penis, kokemusta on, mutta gynellä piti ennen synnytyksiä käyttää neitsyillä käytettäviä tutkimusvälineitä kun ei muita saatu sisään.. Synnytysten jälkeen en olekaan käynyt, mutta veikkaan että nykyisin voisi käyttää normaaleja.
Mutta en usko että on löysä, lantionpohja on kunnossa ja kuukupista käytän pientä kokoa, hyvin pysyy. Silloin kun vielä käytin tamponeja, regularit pysyivät hienosti, minitkin varmaan olisi ollut ok, mutta ei riitä vuodolle. Eipä muuten ole käynyt mielessäkään, että olisi edes mahdollista että tamponi ei pysy sisällä :D
KAKSI NAISEN sormea "normimiehelle tiukka"!!! Ei kai nyt noin pienimunaisia voi olla??? Hahahaa!! Paksuushan olisi tyyliin vähemmän kuin kaksi nakkia! Ei voi olla!
(Onko joku kohdannut tuollaisen, että kaksi naisen sormea olis paksumpi?)
Ymmärrätkö että pillussa pitää olla tiukkuutta? Eli vaginan pitää vastustaa työntymistä sisään. Jos penis menee heittämällä sisään niin on liian löysä.
[quote author="Vierailija" time="23.02.2011 klo 01:31"]
Ootko nainen?
Pitää puristaa. Seksissä juuri pitää puristaa lantiopohjalihaksia. Muuten se tuntuu miehestä kuin nussisi jotain tyynyä. Lantiopohjalihasten käyttö on ehdoton edellytys hyvään seksiin varsinkin miehille