Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miks jotkut laittaa FB profiiliin kuvan lapsesta tai koirasta?

Vierailija
21.02.2011 |

onko itse niin ruma, ettei voi omaa kuvaa laittaa??

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten tämä:

sehän on SINUN profiili, ei sun koiran tai lapsen.. siellä naamakirjassa on kyllä ihan omat paikat muille kuville. Sunhan pitäisi olla tunnistettavissa kuvastasi, johan se koko nimikin kertoo....

Osuiko arkaan paikkaan?

Vittuillaan että osuiko arkaan paikkaan.

Kerrotaan että on SINUN profiili ei kissan tai koiran tms. Eiköhän jokainen vähääkään normaalijärkinen ihminen tiedä että kyseessä on oma profiili?

Kaikki ei vaan halua laittaa kuvaansa, mikä siinä on jollekin ongelma?

Eikö yllä olevalla tekstillä pyritä kertoon että sen kirjottaja ei hyväksy ja ymmärrä jos joku ei omaa pärstäänsä sinne laita?

Siellä on paljon profiilikuvia juuri henkilöstä itsestään, mutta ne voi olla jossain tilanteessa (matkoilla, harrastuksissa jne.) otettuja eikä siitä saa selvää onko kyseessä just se "Miina" jota joku etsii.

Hassua ettei kuva kohtaan saa laittaa mitä haluaa, vaan leimataan rumaksi. Ei ollut mullakaan ensin. Vasta kun sain kuvan laitettua koneelle itsestäni niin lisäsin sen. Oon miettinyt laittaisko uudelleen sen vanhan kuvan takas vaikka vaihtelun vuoksi.

Nääh, ehkä en jos jotakuta sattuisi häiritseen ettei kuvassa näy mua.

Vierailija
2/20 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen niin ruma, että en halua kuvaani koko maailman pällisteltäväksi. Onko ideoita, miten saisin itsestäni paremman kuvan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiellettyä laittaa joku muu kuva kuin oma pärstäkuva?

Miksi sua haittaa muiden profiilikuvat?

Vierailija
4/20 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin useilla on ekat viikot lapsen syntymän jälkeen kuva lapsesta.

Itsellä oli alkuun kuva vain lapsista, sillä minulla ei ollut valmiina sopivaa kuvaa itsestäni. Sitten en vain jaksanut alkaa vaihtamaan. Oli varmaan ainakin pari ekaa kuukautta lasten kuva profiilikuvana. On itseasiassa nytkin sellainen jossa olen yhdessä lapsen kanssa.

Vierailija
5/20 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä, että siinä olisi mitään vikaa, mutta outoa. Olen myös nähnyt parilla kuvan, jossa joku muu henkilö on kuvassa pääosassa, siis vaikkapa tilin omistajan poikaystävä tai kaveri.

Mullakin on kuva, jossa mulla on lapsi sylissä, mutta ei tulisi mieleen laittaa kuvaa PELKÄSTÄ lapsesta.

Vierailija
6/20 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sehän on SINUN profiili, ei sun koiran tai lapsen.. siellä naamakirjassa on kyllä ihan omat paikat muille kuville. Sunhan pitäisi olla tunnistettavissa kuvastasi, johan se koko nimikin kertoo....

Osuiko arkaan paikkaan?

Vierailija
7/20 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis niille joilla on koira tai sarjakuvahahmo tms. Joillain voi olla oma lapsuudenkuva. Moni ei mielestään saa onnistunutta kuvaa itsestään millään.

Itselläni on niin yleinen nimi että kuva tarvitaan tunnisteeksi, koska haluan potentiaalisten kaverien löytävän minut.

Vierailija
8/20 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin jos pääsy kuviin on estetty.

Vierailija
9/20 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen nyt ymmärtää, jos kuvassa on itse profiilin omistaja ja hänen lapsensa tai koiransa. Hankala yrittää löytää vanhoja kamuja joilla yleinen nimi, kun kuvassa on joku Tanskan Doggi

Vierailija
10/20 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaisi,mutta liian nuori.

Vierailija
11/20 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonkun kuvan halusin ja sellainen sattui olemaan tällä koneella. Kone, jossa perheen kuvat, ei ole suostunut yhteistyöhön netin kanssa pitkään aikaan. En vaan ole saanut aikaseksi etsiä kuvaa, jossa olisin itse - en tykkää olla kuvissa, enkä nyt sitä varten rupea ottamaankaan kuvaa... Ne, jotka tuntee mut tietää kyllä miltä mä näytän, muttei ole välttämättä nähneet mun lapsia. Mitään muita kuvia en sinne laitakaan.

Vierailija
12/20 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten kuva voi olla mikä vaan, ei kenenkään enää tarvi mua tunnistaa :)

Vierailija
13/20 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdellä kaverilla on ultrakuva profiilissa ja se kuva näyttää äkkiä katsottuna grillibroilerilta. Masuvauvahan se siellä facebuukkaa, mitä suotta mammaa näkyviin ollenkaan!

Vierailija
14/20 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu et ne joilla on huono itsetunto tunkee profiiliin lastensa kuvia tai itseään lapset sylissä näyttääkseen muille kuinka lujaa mulla menee, on perhe ja kaikki. Säälittävää.

Vierailija
15/20 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama jos joku yrittää ettiä. Mulla on ne kavereina, jotka haluan enkä halua menneisyydestäni ketään luokkaakvereita.

Mun kuvia ei tarvi kenenkään kattella, ei ees kaverian kaverit. Vain pelkät kaverit. Mulla on pari kuvaa lapsista ja haluan pitää ne niin ettei ne ikinä päätyis mihinkään muualle nettiin.

Mä laitan kuvan vaikka kissasatni profiiliiin jos mua lystyttää sen ei pitäs ketään pikkusielusta haitata.

Vierailija
16/20 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama jos joku yrittää ettiä. Mulla on ne kavereina, jotka haluan enkä halua menneisyydestäni ketään luokkaakvereita.

Mun kuvia ei tarvi kenenkään kattella, ei ees kaverian kaverit. Vain pelkät kaverit. Mulla on pari kuvaa lapsista ja haluan pitää ne niin ettei ne ikinä päätyis mihinkään muualle nettiin.

Mä laitan kuvan vaikka kissastani profiiliiin jos mua lystyttää sen ei pitäs ketään pikkusielusta haitata.

Vierailija
17/20 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa aggressiivisia vastauksia.

Onpa ihme jos on o_O

Täällä aina joku kuvittelee olevansa joku maalman napa jonka tapa tehdä asioita on ainoa oikee, jonka ajatukset on ainoita oikeita.

Mä en käsitä ollenkaan mistä helvetistä ne idiootit sikiää jotka kertoo muille kuinka pitäsi toimia. Ne on ilmeiseti nuoria joilla ei oo elmänkokemusta ja sen tuomaa laajempaa katasntokantaa. Ei ymmärrä että jokainen tekee niinkun haluaa.

Jos alotuksen olis muotoillut toisin niin ei varmaan vastausten taso olis ollut tää.

Kummallista että joku yrittää määräillä muita o_O

Vierailija
18/20 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallista että joku yrittää määräillä muita o_O

Mitään määräilevää en siitä bongannut?

Mutta naulasit juuri sen mitä sanoin aggressivisuudesta.

Vierailija
19/20 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun yhdellä kaverilla on kuva kynttilästä. Sen olen muuten omista kavereistani huomannut että usein niillä jotka eivät ole hehkeimmästä päästä on lapsen/kissan/koiran/ tms kuva profiilissa.. Se sarjishahmokuva on aika tylsä, mulla on tälläkin hetkellä kaverina kolme pikkumyytä.

Vierailija
20/20 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

profiilikuvassa olen minä. Toki voi olla lapsi mukana, tai nytkin on itse asiassa kaksikin lasta samassa kuvassa, mutta itse pitää olla tunnistettava. Mun nimi on kyllä uniikki, joten sen takia ei tarttis olla välttämättä kasvokuva, mutta se on kumminkin profiilikuvan ydinajatus. Ei mua silti häiritse jos jollakin ei ole, mutta joskus kyllä harmittaa se kun jotakin Anna Korhosta yrittää etsiä ja sitten sieltä tulee sata osumaa ja puolella on profiilikuvana joku eläin/kasvi/lapsi tms josta on mahdoton tunnistaa.