Onko fin-tv kaatunut?
Kommentit (330)
mul lataa 15-20min ja sit tulee sivun luku virhe
Ei ole kaatunut! Käykääpäs lukemassa kuule Facebookista --> Fin-Tv !
Tämän kopioin sieltä -->
Sivut olivat alhaisella iltapäivästä - aamuyöhön. Syyksi tässä että aiempi moderaattori "Nahkaprinsessa" antoi Fin-tv:n tiedot eteenpäin ja tietojen vastaanottaja kävi vähäsen sabotoimassa. Fin-tv ei ole viimeisten tietojen mukaan kaatumassa, palvelin ei ole myytävänä kaikki on nahkaprinsessan sekoituksen syytä. Elokuvat jatkuu uppaus... jatkuu. Nahkaprinsessa valehteli kaikille pitkän ajan. Turkin lomista hän valehteli kanssa. Nyt on uudet salasanat ja uudet tuulet puhaltaa NO WORRY ;) KAIKKI TAAS HYVIN! aivan. Tässä kuussa tulee vähemmän elokuvia upattua. kiitos Nahkaprinsessan. Ensikuussa elokuvat tulevat tiuhempaa tahtia ja parempaa LAATUA Luvassa :) - Ylläpito
edelliseen vielä lisätäkseni niin toivottavasti toi on sitten totta !
no mul ei kyl toimi yritin safaril ja internet explorelil!!! MITÄ TEEN!!
juu mullakaa ei toimi koitin tos 3 eri koneel eikä toimi.. =(((
Ainakin itse pääsin vielä tänään ja siihen tuli kyllä äsken että sivun hdd:tä ei löydy vaikka päivällä kyllä katsoin Scary moveita sieltä
en pääse iltasin mut päivisin toimii... oisko niin paljo käyttäjiä ettei jaksa avata??
Anteeksi, serverin hdd on kaatunut. Palvelimen komppania yrittää korjata vikaa. Olemme taas käytössänne pian
fin-tv on kaatunut nyt lopullisesti.. yritin katsoa jackass 3d mutta fin-tv on kaatunut lopullisesti!!!'
kun olin jo niin tottunut katsomaan sieltä välillä elokuvia ja seurasin supernaturalia sen kautta :(
fin-tv on kaatunut nyt lopullisesti.. yritin katsoa jackass 3d mutta fin-tv on kaatunut lopullisesti!!!'
just katoin vampire diariesin jakson 20 sieltä
et ole ainut joka ei pääse sille sivulle enään. eikai se ole katunut sielä oli vaika mitä hyvää leffaa. :)
Itse juuri 15min sitten lopetin Napapiirin Sankareiden katsomisen..!
En tänään ole sivuille päässy, tulee teksti; Sivun lataamisvirhe. Palvelinta osoitteessa www.fin-tv.com ei löytynyt.
Dääm, viikonloppuisin tv;stä ei tule mieluisia ohjelmia :(
poika katsoo pokemonia parhaillaan ja mun koneella fin tv ei näy????
nyt kun menin äsken sivuille niin tuli tämä:
Anteeksi, serverin hdd on kaatunut. Palvelimen komppania yrittää korjata vikaa. Olemme taas käytössänne pian.
että joku on jotenkin sabotoinut sivustoa ja yrittävät korjata. Sain käsityksen myös että avaavat uuden sivuston missä voi jatkossa katsoa leffoja ja jotain muuta oli että muutaman päivän voi kestää tämä ettei sinne pääsisi
no ei munkaa koneel