Onko fin-tv kaatunut?
Kommentit (330)
täällä ei tarvita tommosta paskaa vain positiivistä palautetta FINTV päälle!!
joo on se kaatunut mut sitä korjataan kyl..
mä pääsen sinne mutta kun laitan elokuvan niin se väittää että siinä on ongelmia
laittakaa kiltit se fin-tv takaisin älkää kaatako fin tv.tä
Ko. sivusto on kaadettu, ja jos ressukat olisitte yhtään asioista perillä niin tietäisitte, tämä liittyy meneillään olevaan suomentajien lakkoon ;P Ja turhaan odottelette sivujen aukeamista, ei tule tapahtumaan ;)
Voin myöntää, että en ole asioista perillä, jos tämä tieto on sen kriteeri.
Jospa te ressukat tietäisitte, että koko sivusto on Venäjältä käsin toimiva ja täysin laiton. Yhdenkään sieltä ladatun leffan tekijät eivät saa tekijänoikeuksia senttiäkään. Valitettavasti se edelleen toimii, koska siihen on viranomaisten mahdoton päästä käsiksi.
juuh, ensinnäki ärsyttää tuo sana "ressukat" ja mikä ihmeen inttelytahto tullee jollain kun ft ei toimi.. miks ette vaan itke (suurin osa onneksi sen tekee) finteeveen toimimattomuuesta koska ite teen niin..
ja todennäkösesti eniten itkee tuo "ressukka" ;)
toivottavasti fin-tv jatkaa edelleen ja pistä kesätauko ja jatkakaa talven kausi.harmittaa poliisi tutkii mutta on oukeus fin-tv esittää sama asia muutkin ohjelma esittävät ilmaista ohjelma.
Tv lupa on nykyään n. 220-260€/v Riippuu monessa osassa sen maksaa ja sieltä tulee erittäin vanhoja leffoja.. (itse maksa koska en jaksa katsoa onko henkilö tarkastaja vai ei jne..)
Silti tuosta yritetään media maksua joka käsittää lähes kaikki laitteet joilla on mahdollista katsoa ylen lähetyksiä esim. tietokone,
Jolloin kaikki suomessa asuven pitäisi maksaa tuota kysymättä jos omistaa media laitteen..(hintaa yrittivät kohottaa 270-300+€/v ja heillä olisi siis enemmän "asiakkaita" ja mielestäni yle voitaisi tuoda alas tuon Finn-tv:n sijaan .. mutta jaa..
http://www.fin-tv.com/article_read.php?a=281
LUKEKAAPA SIITÄ
http://www.fin-tv.com/article_read.php?a=280
RAHASTAJAT
Mä saan sen toimimaan mut ku menee sinne ni kaikki videot on poistettu tai ne ei toimi :/
Mä kyl pääsen sinne iha ok mut e saa leffoi näkyy niiku esim haluun kattoo sota leffa ja siin lukee: Otsikosta ei löydy yhtään elokuvaa tai jotai sinne päi, enne siel oli iha sairaasti leffoi ja sit jos löytää jonku leffa jonka vois kattoo niiku Hangover II nii sii lukee: Elokuvaa
ei löytynyt.
minulla se näyttää koko ajan että 80% tehty.
mul lukee kaikis videois jotai venäjää jos o jotain ett vois kattoo elokuvia sieltä mulle on ihan sama mitä!
Mulla ei ainakaan enään edes toi Nordic tv avaudu? voi olla että on tullu stoppi tällekkin..
http://www.subsyndrome.com/index.php
siinä. lisäksi fin-tv on ollut parina iltana anonyymien hakkereiden kohteena. ottakaa asioista selvää, uusavuttomat. ja niitä tekstejä ei julkaista vasta kun lakko on ohi, eli pitkittyessään lakosta kärsii kaikki, jotka tarvitsevat tekstit. lakko loppuu 1.3, mutta on huhuja ilmassa, että saattaa jatkua... ilman tekstejä tuo sivu on ihan paska, ellei se jo sitä ole. ;)
jos saatte sivuston siirtymään muualle. Mitähän sillä voitatte? Aivan naurettavaa porukkaa, hyi helevetti...Tärkeilijät.
"Näytätkö sen tuomioistuimen päätöksen, jossa materiaali on todettu laittomaksi?"
Ei ole tuomioistuimenpäätöstä, mutta muuten on todettu laittomaksi.
Lisää aiheeta: http://blogit.tietokone.fi/ossi/2010/08/fin-tv-comin-jaljilla/
"Lainopillisesti Fin-tv.com on outo tapaus. On päivänselvää, että lisensoimattomien elokuvien tarjoaminen netissä on laitonta."
"Ylläpitäjien toimien laittomuus sitä vastoin on kiistaton, vaikka he muuta väittävät."
Sitähän kannattaa kaikkien av-mammojen tukea.
Kaikki eivät näköjään ymmärtäneet myöskään sitä, että "lakossa" ovat teinit, jotka talkootyönä ovat tekstityksiä tehneet/varastaneet. Olisivat halunneet nimimerkkinsä julki ohjelmiin, mutta ylläpitäjä sitä vastustaa.
Palvelin ei ole muuten Turkissa vaan ryssänmaalla.
kun ei ole telkkaria. Enkä edes tunne huonoa omaatuntoa jos jonkun kymmeniä miljoonia tahkonneen jenkkihittileffan katson netistä imaiseksi.