Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttääkö ketään muuta päiväkodin uskonnollisuus?

Vierailija
21.02.2011 |

Ei mee jakeluun, miksi päiväkodissa on pyhäkouluja, rukouksia, Jeesustietoutta ja virsiä. Onko nää vaan kestettävä vai voiko tehdä jotain?

Kommentit (123)

Vierailija
121/123 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivähoidossa on myös uskonnollisen kasvatuksen tavoitteita. Ne kuuluvat siis jokaiseen päiväkotiin. Eli kuuluu tutustuttaa lapsi kristilliseen kulttuuriperintöön ja kristillisiin tapoihin.

Ollaampas sitä valikoivia :) tuoreimmat kirkon opit siis kuuluu päiväkotiin, koska se on "kulttuuriperintöä" mutta sitten taas kuitenkaan ne oikeat sadistiset kristilliset tavat vielä takavuosilta kuten "luunappi, jos ei rukoile" ei sitten kuulukkaan valikoimaan :)

on ne hassuja nää uskovaiset, kun se joka päivä päivittyvä uskonto pitäisi hakata lasten pieniin päihin "perinnön nimissä" kuitenkaan niitä omien vanhempien ja isovanhempien ajan tapoja kertomati :)

Vierailija
122/123 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota nyt huomioon, että Suomessa on paikkoja jossa rukoilutukset ja muut jeesusleikit kuuluu olennaisesti kulttuuriin. Ei esim. Etelä-Pohjanmaata suotta kutsuta raamattuvyöhykkeeksi. Seinäjoella lapsia pakkorukoilutetaan kouluissa ja päiväkodeissa ja Ilmajoella jopa kiusattiin yhtä poikaa vuosia, kun ei kuulunut kirkkoon.

tajus muuttaa pois kyseisestä pitäjästä ennen lasten syntymää. Sain kasvaa suvaitsevassa uskonnottomassa ympäristössä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/123 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsitit väärin tekstini. Olen samaa mieltä sun kanssa, että kirkon ei kuulu opettaa lapsille omaa versiotaan Raamatusta. Syy on se kun katsotaan kirkon historiaa mikä siellä todistaa sen noudattavan Raamatun periaatteita??

Onko totta, että Suomessa on jo 1 milj. ei luterilaisia? Onneksi minä kuulun joukkoon!

Ajankohtaisessa tuli juuri ilmi miten joku pikku seurakunta joutuu myymään rantatonttejaan selviytyäkseen laskuistaan. Mulle ainakin heräsi kysymys miksi kirkolla edes on rantatontteja??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi