Hah! Mun teini väittää etten voi käyttää kesällä tennareita koska olen jo 46v
kerroin sille että olen aina käyttänyt ja käytän vastakin. Piste, nih!
Kommentit (13)
olen pukeutunut "oikein" kun liikun hänen kanssaan jossain.
Lempi farkut on ihan reikäset ja käytän niitä yleensä kotona.
Viimeksi kun lähdimme kauppakeskukseen niin minun oli laitettava ne.
Todisti asian näyttämällä netistä kuvia aikuisista naisista (kuuluisuuksia maailmalla) joilla oli rikkinäiset housut.
Usein lapset ilmaisee mielipiteensä ihan kysymättäkin.
No, ei kai nyt aikuisen tartte lapseltaan kysyä mitä vaatteita tai kenkiä voi pitää...
silmissä. Elämä on teininä aivan kamalan kriittistä ja minä en ainakaan pidä mitään sellaista päällä, että lapsiani nolottaa tai hävettää.
Tennareita kyllä, niitähän käyttää kaikki.
Mulla on jopa tennarikorkkarit jota neitikin lainaa joskus.
Samankokoiset jalat, ostetaan kumpikin Converseja ja ulos lähtiessä laitetaan jalkaan asuun sopivat riippumatta siitä, kumpi ne on ostanut.
Yhteensä taitaa olla yli 20 paria, ostan aina reissusta, kun löydät vähän erikoisemmat.
pitävät naurettavina äitejä, jotka pukeutuvat samalla tavalla kuin lapsensa.
jos se äiti on koko ikänsä tykännyt niistä tennareista, pitääkö sen lakata käyttämästä niitä koska teini haluaa käyttää niitä?
15 vuotta. Eikä ole teinit valittaneet. Mitä noloa voi olla siinä, että äidillä on tennarit. Ymmärtäisin nolotuksen, jos äiti ahtautuisi neljä numeroa liian pieniin hamosiin ja leggareihin tai haisisi vanhalle viinalle tai jotain oikeasti noloa.
eli vaaka näyttää 54kg, pituutta 172, ei sellupersettä, jenkkakahvoja, suonikohjuja, harmaita hiuksia jne. Miksi mun pitäisi näyttää keski-ikäiseltä tantalta, kun en sellainen ole?
Katsos kultaseni, toiset säilyy paremmin:-)
Joo...käyn aerobikissa ja olen myös pikkushortseissa kesällä...kyllä lapsi huomaa jos äidille ei sovii...
[quote author="Vierailija" time="21.02.2011 klo 12:02"]
eli vaaka näyttää 54kg, pituutta 172, ei sellupersettä, jenkkakahvoja, suonikohjuja, harmaita hiuksia jne. Miksi mun pitäisi näyttää keski-ikäiseltä tantalta, kun en sellainen ole?
Katsos kultaseni, toiset säilyy paremmin:-)
Mutta naama ei kuitenkaan näytä teinin naamalta. Liian teinimäinen pukeutuminen saa nuorekkaankin naisen näyttämään epätoivoiselta vanhenemisen pelkoiselta. Mulla on kyllä selluperse, mutta ei jenkkakahvoja eikä harmaita hiuksia eikä suonkohjuja ja naamakin on vielä rypytön, mutta en pukeudu kuin 15 v.
Nih, mutta kuka päättää kuinka "saa" pukeutua 15 v. vs. 46 v.? Eiks jokainen saa pukeutua niinkuin haluaa?
No, ei kai nyt aikuisen tartte lapseltaan kysyä mitä vaatteita tai kenkiä voi pitää...