Jutta Gustafsberg (kuva)
http://www.iltalehti.fi/viihde/2011022013225370_vi.shtml
Onko hän mielestäsi kaunis?
Kommentit (43)
oravahampaat on, etupurenta ja tuo toinen etuhammas vielä rumasti tuon reunahampaan päällä.
ja siitä seuraa sit tuollanen naama...kuiva ja ryppyinen.
lisäksi Jutta on oikein mukava ja ystävällinen :). Harmi, että häntä näin kovasti mollataan.
ja ihan normaalikokoiselta ja -näköiseltä näytti, ei liian laihalta ollenkaan.
Mielestäni lihakset naisella (siis semmoiset bodauslihakset) ei ole kauniit, mutta Jutalla on kauniit kasvot ja hän on todella mukavan oloinen!
Kamalaa.
Onneksi en ole sortunut koskaan luulemaan itseäni nätiksi kun on etuhampaat vähän ristissä. Yritän pysyä takarivissä ja hymyillä suu kiinni, ettei täydellinen av.mamma vain pahastu.
oravahampaat on, etupurenta ja tuo toinen etuhammas vielä rumasti tuon reunahampaan päällä.
meneti traagisesti miehensä, ei sielun elämä ole kunnossa. Kaikki nuo jutut ei ole terveen ihmisen touhuja.
Tunnen Jutan ja hän on tosi nasta tyyppi. Ehkä Harri oli vähän sellainen lohdutus suhde ja nyt Jutta on lopullisesti pääsemässä Petterin kuoleman ylitse. Ei pidä arvostella toisten elämää kun ei oikeastaan tiedä kun juorulehtien perusteella. Jutta on eteenpäinpyrkivä hieno tyyppi!
Paljon hyvää juttua Jutasta.
http://www.muskleforum.com/showthread.php?313-Jutta-Gustafsberg
Madonna-tyyliin...naama kuihtunut ja ryppyinen. Vartalo kuin miehen joka nähnyt nälkää....liian rasvaton.
Madonnan treenit on pikku rävellystä siihen verrattuna miten Jutta treenaa. =D
Mutta pidän lihaksikkaista vartaloista, niin miehillä kuin naisillakin. Madonna on ruma vanha ämmä ja pelkkää nahkaa.
Jutalla on kauniit lihakset ja siitä ei voi todellakaan sanoa että hänen vartalonsa olisi kuin "miehen joka nähnyt nälkää", lihaksikkaasta kropasta ei ikinä voi sanoa niin.
Omasta mielestäni hän on kaunis. Naisten kauneusihanteet ovat mielestäni perseestä. Joko pitää olla anorektikko silikonitisseillä tai sitten joku xxl "muodokas", jolla "on sitä jotain mistä ottaa kiinni".
Pah. Naisella saa olla näkyviä lihaksia.
Kamalaa.
Onneksi en ole sortunut koskaan luulemaan itseäni nätiksi kun on etuhampaat vähän ristissä. Yritän pysyä takarivissä ja hymyillä suu kiinni, ettei täydellinen av.mamma vain pahastu.
Laitan aina käden suun eteen jos hymyilen, nauran tai puhun, ettei vain kukaan näe etupurentaani, ja etuhampaitani joista toinen on toisen päällä.
Muistan aina ruoskia itseäni siitä ettei hammaslääkärit ole suostuneet tekemään kummallekaan asialle mitään.
Ja siitä ruoskin itseäni terien kera, jos olen joskus erehtynyt peiliin katsomaan ja ajattelemaan että olen nätti tänään..
Hyi minua, kuolemalla pitäisi rankaista vähintään.
Muutamakin ystäväni, joka on aikuisella iällä n.30v laihduttanut huomattavan hoikaksi, ovat muuttuneet samalla tosi vanhan näköiseksi, saaneet mm. ryppyjä silmien ympärille todella nopeasti.
Hah. Oon kuullut tuollaista arvostelua vain ja ainoastaan niiltä jotka ovat itse ylipainoisia, joko lievästi tai paljon.
No tottahan se toki on että se läski siloittaa naamaa pidempään, mutta itse ainakin olen mieluumin laiha ja (hui apua) ryppyinen kuin ylipainoinen.
Noi on kaikki vanhoja kuvia. Tuosta on kuivunut paljon.
No GFG:n aikana, eli ihan hetki sitten, kun hänet näin ja treenivideoita, ja tsemppivideoita katselin niin hän kyllä oli aivan normaalin näköinen.
Mielestäni muuten hän ei näytä ikäiseltään, vaan nuoremmalta, ehkä korkeintaan juuri 30 täyttäneeltä.
Kyllä itsekkin ottaisin oikein mieluusti mieluimmin vähän lihasta mm. allien kohdalle ja vatsaa pienenmmäksi, tissit entisille paikoilleen jne. kun että kannan tuota ylimäärästä reppua tuossa edessä ja vähän muuallakin:/
Vähän olen sitä mieltä, että arvostelijat ovat ehkäpä hieman kateellisia siitä, ettei ihan kaikki äidit anna itseään rupsahtaa ylikiloisiksi, vaan jaksavat raahautua salille enemmän kun kerran ja kaksi viikossa. Eiköhän aika monen iho ole jotain muuta kun sileä, rypytön ja kuulas ja hiukset paksut ja vimpan päälle ojennuksessa, vai...Mutta onhan se kiva aina arvostella muita ja jättää oma kroppa arvostelematta;)
kuvia ja sehän oli ollut bodylavalla (= rasvaton)
Täälläkin naiset selittelee liikakilojaan raskauksien, lasten ja iän tuomina pakollisina juttuina.. No Jutta on äiti ja nelikymppien ja kropassa ei juuri ole ylimäärästä rasvaa. Se on siis saavutettavissa! Makukysymys on sitten kuika lihaksikkaasta vartalosta pitää. Ehkä en itsekään ihan noin lihaksikas haluaisi olla, mutta kyllä minä ihailen enemmän tuollaista "itse kovalla työllä tehtyä" kroppaa, kuin jotain anorektisen laihaa tai lihavaa kroppaa.
Ja jos otetaan huomioon, miksi Jutta juuri NYT on todella rasvaton, on syy kuitenkin tulevat fitnesskisat. Normaalioloissahan hän ei ole noin rasvaton.
Kyseinen henkilö on täysi nobody, joka tunnetaan ainoastaan huijarimiehensä kuoleman takia. Sen jälkeen hän on lähinnä keskittynyt ulkonäköönsä, minkä ei pitäisi olla suuri meriitti kenellekään.
Ihan kiva nainen tosin.
erota ja mennä naimisiin, erota ja mennä naimisiin.. ja ei ole kaunis.
Mielestäni lihakset naisella (siis semmoiset bodauslihakset) ei ole kauniit, mutta Jutalla on kauniit kasvot ja hän on todella mukavan oloinen!