Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te läskit kehtaatte lähteä rantalomalle?

Vierailija
05.02.2011 |

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

... kun tuollaista pitää pohtia lauantaina Vauva-lehden AV-palstalla.

Terv. ei läski, mutta ei laihakaan.

Vierailija
2/17 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen ei ole syynä läskit vaan se, ettei voisi vähempää kiinnostaa jossain rannalla tai altaalla lojuminen.

Tämä läski harrastaa kaupunkilomia, hiihtoreissuja, vaelluslomia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pohdinkin, että tosi kiva, että rannalla näkyy ihan kaikenmuotoisia ihmisiä. Aika harvalla ihmisellä on täydellinen vartalo. Miksi edes pitäisi?

Vierailija
4/17 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kande vastailla...

Vierailija
5/17 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtä hyvin kuin te tyhmätkin:D

Vierailija
6/17 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa kuulemma mennä rannan lihavimman naisen viereen ottamaan aurinkoa, niin ei kukaan kiinnitä sun muotoihin huomiota =)

Vierailija
7/17 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennätykseni on Teneriffalta vuodelta 2008, jolloin onnistuin keilaamaan (ja teilaamaan) 125 rantahiekalla köllinyttä laiheliinia vajaassa kymmenessä minuutissa. Kyllä rantaloma on paras loma!

Vierailija
8/17 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

idiootteja varten. Vain tyhmä polttaa nahkansa ja hankkii ihosyövän.

t. ei normaalipainoinen ja riittävän älykäs pysyäkseen kaukana rantalomista.

Vierailija
9/17 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihminen kehtaa olla niin ilkeä että tuommoista miettii??? taitaa olla kallossakin aika "hoikkaa tavaraa"

Vierailija
10/17 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei rintoja ole nimeksikään. Lihavilla sentään on rinnat!

Vierailija
11/17 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin läskitkin. Sillä erotuksella vain, että valaat usein kuolevat kuivettumisen takia, mutta läskillä saattaa palaa vain iho.

Mutta oikeasti? Ihan samalla tavalla kuin kauppaan, jumppaan, töihin, synnyttämään, vaateostoksille, vanhempainiltaan tai viihteelle. Seksin harrastamisesta puhumattakaan. Tuskin se lihavuus yllätyksenä tulee läskille.

Vierailija
12/17 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mulla on sellaiset tyylikkäät wtf-tissit. Vatsanahkaroikkuu raskauden jäljiltä, reidet kalpeat ja verisuonet paostaa läpi ja olen muutenkin ruma, mutta hyvi kehtaan lähteä rantalomalle bikineissä?. Kehtasin silloinkin kun olin lihava...

Vierailija
13/17 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

40 v ikään mahaa ja rinnatkin on, vaikka olen mies. paidatta en kyllä llkee olla ulkona, mutta lasten kanssa olen ajatellut niin, että menen uimaan uimahalliin ja rannalle. Olen lasten kanssa ja ihan sama mitä muut aattelee, en voi muuttua ulkonäöllisesti mutta en halua sen rajoittaa sitä mitä lasten kanssa teen. Harva sitä oikeasti rannalla toisia katsoo tai muistaa näitä myöhemmin. Nuorena 15 v en viittinyt olla ilman paitaa kun ajattelin, että olen liian laiha (mitä olinkin)...

Vierailija
14/17 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

40 v ikään mahaa ja rinnatkin on, vaikka olen mies. paidatta en kyllä llkee olla ulkona, mutta lasten kanssa olen ajatellut niin, että menen uimaan uimahalliin ja rannalle. Olen lasten kanssa ja ihan sama mitä muut aattelee, en voi muuttua ulkonäöllisesti mutta en halua sen rajoittaa sitä mitä lasten kanssa teen. Harva sitä oikeasti rannalla toisia katsoo tai muistaa näitä myöhemmin. Nuorena 15 v en viittinyt olla ilman paitaa kun ajattelin, että olen liian laiha (mitä olinkin)...

Vierailija
15/17 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti et.

Vierailija
16/17 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimisesta pidan, todella paljon, mutta auringossa makaaminen tai edes bikineissa vaeltelu suorassa paahteessa ei vaan tunnu hyvalta ajatukselta. Lomat menevat pyoraillen, uiden, kavellen, tennista pelaten kylla muuten.

Mies on hoikka, mieltymyksiltaan samanlainen.

Hyvin suojattuna voisin lampimassa varjon alla toki lukea tai kuunnella musiikkia, mukavaahan se on. Mutta aruingossa paljaana paistattelu ei vaan tunnu terveelliselta tai ole hauskaa.

Vierailija
17/17 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän