Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jutta Gustafsberg (kuva)

Vierailija
20.02.2011 |

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin naiset selittelee liikakilojaan raskauksien, lasten ja iän tuomina pakollisina juttuina.. No Jutta on äiti ja nelikymppien ja kropassa ei juuri ole ylimäärästä rasvaa. Se on siis saavutettavissa! Makukysymys on sitten kuika lihaksikkaasta vartalosta pitää. Ehkä en itsekään ihan noin lihaksikas haluaisi olla, mutta kyllä minä ihailen enemmän tuollaista "itse kovalla työllä tehtyä" kroppaa, kuin jotain anorektisen laihaa tai lihavaa kroppaa.

Ja jos otetaan huomioon, miksi Jutta juuri NYT on todella rasvaton, on syy kuitenkin tulevat fitnesskisat. Normaalioloissahan hän ei ole noin rasvaton.

Vierailija
42/43 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

erota ja mennä naimisiin, erota ja mennä naimisiin.. ja ei ole kaunis.

[

Ja ilmeisesti kelpaa useammallekin miehelle, vaikka ei sinusta olekaan kaunis ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin naiset selittelee liikakilojaan raskauksien, lasten ja iän tuomina pakollisina juttuina.. No Jutta on äiti ja nelikymppien ja kropassa ei juuri ole ylimäärästä rasvaa. Se on siis saavutettavissa! Makukysymys on sitten kuika lihaksikkaasta vartalosta pitää. Ehkä en itsekään ihan noin lihaksikas haluaisi olla, mutta kyllä minä ihailen enemmän tuollaista "itse kovalla työllä tehtyä" kroppaa, kuin jotain anorektisen laihaa tai lihavaa kroppaa.

Ja jos otetaan huomioon, miksi Jutta juuri NYT on todella rasvaton, on syy kuitenkin tulevat fitnesskisat. Normaalioloissahan hän ei ole noin rasvaton.

ja se Jutan kommentti lasten lihavuudesta oli osuva!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi