Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten kuvailisit orgasmia?

Vierailija
20.02.2011 |

Kun on naisia, jotka eivät sitä koe--ainakaan miesten kanssa. Jos edes omatekoisestikaan.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se piiiiitkä ihana hetki kun rakastaja pitää mut ihan hilkulla, jopa tunnin ennenkuin annan itselleni luvan laueta. Nautiskelen... Mulla o on aika nopea ja kevyt, olen suorastaan kateellinen miehelle kun hänellä se kestää todella pitkään ja vie melkein tajun:) sitä on ihana katsoa!

Vierailija
2/15 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetki ennen orgasmia tunnen sen lähestyvän, sitten huudan ja lujaa. Saattaapi kuulostaa lähes primitiiviseltä, eläimelliseltä huudolta. Olen siis täysin kontrolloimattomassa tilassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin aivastus mutta voimakkuudeltaan ihan eriplöaneetalta kuin aivastyus...

mut miehenä koen sen puristavana kihelmöintinä joka on ihanaa mut samalla sietämätöntä jonka toivoo tavallaaan räjähtävän mut toisaalta taas toivoo sen kihelmöivän olon jatkuvan...ja kun lopulta ne orgasmin aallo tulee niin toivoo ettei se olotila koskaan loppuis..

joskus mulla on sellanen tunne että ikään kuin spermat lähtis liikkeelle jostain selkäytimestä!

Vierailija
4/15 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta mitä mies voi antaa...

Vierailija
5/15 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on makealta (siis kirjaimellisesti makealta) tuntuva energia, joka leviää klitoriksesta jalkoihin. Sitä voi kutsua, mutta se tulee vain jos se niin haluaa.

Mietin itse monen monta vuotta sainko joskus orgasmin vai en, mutta sitten kun lopulta sain sen oikeasti, ei ollut epäilystäkään, on se niin erilainen tunne kuin mikään muu mitä olen kokenut. Tajunnanräjäyttävistä orgasmeista olen toistaiseksi vain lukenut, sellaistakin olisi ihana joskus päästä kokeilemaan.

Vierailija
6/15 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sietämätön kutina, jota pääsee viimeinkin raapimaan. Aivastus potenssiin kymmenen.

Vierailija
7/15 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa,pähkinänkuoressa. miehenä minulla henkilökohtaisesti tuntuu että menee taju, ja tuntuu että kalukin irtoaa, ja lopettettuamme on oikeistaan sellainen tunne ettei jaksais liikahtaakkaan. Näin minulla.

Vierailija
8/15 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivastus potenssiin kymmenen tuolla edellä on aika hyvä kuvaus.

Vierailija
9/15 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

Vierailija
10/15 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon ripulipaska. Jos pitää valita niin yliannos laksatiivia ja nauttimaan pöntölle.

Vierailija
11/15 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse saan orgasmin kahdella tavalla: lelulla ja suuseksillä. Kummatkin ovat erilaisia.

Lelun kanssa se tulee vähän puun takaa, ei ehdi edes oikein kunnolla huomata.

Suuseksissä se on kuin kutina, joka haluaa levitä. Mies kiusoittelee ja kiusoittelee, kunnes ei vaan kestä. Kutina leviää mutta se saa kropan "kouristelemaan".

Olen vasta vanhemmalla iällä päässyt tutustumaan tuohon jälkimäiseen ja loppujen lopuksi ihmettelen asiaa. Iso meteli jostain 20 sekunnin olotilasta.

Vierailija
12/15 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi varmaan me sita kokoajan tavoitellaan kun sen muisto ei jaa.

Vierailija
13/15 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin se ei ole vielä orgasmi. Itse pääsen usein lähelle sitä tilaa, mutta harvoin perille. Juuri orgasmia ennen olo on todella kiihottunut ja sitten tulee se tajunnanräjäyttävä tunne, päässä humisee ja vagina tuntuu turvonneelta ja herkältä, upea täyttymyksen tunne ja heti sen jälkeen olo on äärimmäisen raukea, siis lauennut. Itselleni ei ole olemassa muuta orgasmia kuin tämä. Se on täydellinen, mutta en saa sitä kovin usein. Vaatii niin totaalista rentoutumista ja sitä, ettei ajatukset ole muualla kuin nauttimisessa. Mulla mielentila vaikuttaa eniten siihen, että tuon voi saavuttaa.

Vierailija
14/15 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi varmaan me sita kokoajan tavoitellaan kun sen muisto ei jaa.

Voi hyvät hyssykät. Ettekö ole olleet sekstailemassa että ette tosiaan ole saaneet orgasmia ikinä tai joskus?. No joskus tulee teille se oikea mies/nainen ja saatte orgasminne. Siitä mistä minä olen ylpeä itsestäni, olen antanut joka kerta vaimolleni orgasmin, ei sitä huutoa ja vartalon liikkeitä voi teeskennellä. Onhan vaimoni sanonut että ei hänen tarvitse etsiä muita miehiä kun on jo tuollainen peto kotona. Suuseksillä ja kullilla ne orgasmit tulevat vaikka vähän aikaa menisikin. Kysyisinkin kuinka kauvan teidän sekstailu kestää jos ette orgasmia saa?, jos mies pelkästään panee niin ei nainen välttämättä saa orkkua, ja jos nainen kaivelee nenää miehen hääräillessä niin voi unohtaa orgasminsa. Tämä on laji missä täytyy olla 100%lla mukana.

Vierailija
15/15 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä varmaan piirtäisin taulun, siis piirtämällä kuvailisin.