Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhoan anoppiani koko sydämestäni!

Vierailija
20.02.2011 |

Ja tässä muutamia esimerkkisyitä siihen:

*Anoppi haukkuu lastani (8kk) läskiksi ja vialliseksi. Lapselle ei saisi antaa enää kahta lämmintä ruokaa päivässä, että laihtuisi. Lapsi ei ole normaali, kun ei osaa vielä ryömiä.

*Saman nyt 8kk lapsen olisi pitänyt saada syödä anopin tuoma suklaakalenteri joulukuussa. Hirveän raivarit veti, kuinkä hirveä äiti olen, kun en anna lapsen syödä kalenteria.

*Mieheni on peliriippuvainen ja minä hoidan meidän perheen raha-asiat käyttäen myös miehen verkkopankkitunnuksia. Anoppi laittaa kuitenkin rahaa miehen pelitileille, että mies pääsee pelaamaan. Olen useaan otteeseen asiasta sanonut ja hän on vannonut, ettei enää laita.

*Miehellä on kaksi lasta edellisestä suhteesta ja heille haukkuu minua, lasten äitiä sekä äidin uutta miestä. Me olemme kaikki tyhmiä ja hirveitä ihmisiä, meitä ei saa totella ja meille pitää temppuilla.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Anoppi kinuaa rahaa meiltä, vaikka tietää, että olemme todella tiukilla. Suuttuu, kun ei anneta.

*Vinkuu myös, että haluaa isommat lapset yökylään, mutta ei voi tulla hakemaan heitä kuin maksua vastaan, koska bensaan menee rahaa.

*Viime kesänä miehen tytär täytti 6v. Mummi ei tullut synttäreille, koska emme lähettäneet hänelle etukäteen bensarahaa. (matkaa mummilta meille n.20km)

*Kysyi kerran, tahtoisinko, että hän leipoisi jotain miehen lapsen syntymäpäiväjuhliin. Ehdotti itse, että voisi leipoa voileipäkakun, kun mies tykkää siitä niin kovasti. Leipoikin sitten ja pyysi kakusta rahaa 50€! Kaiken lisäksi vei kakun mennessään lähtiessään juhlista! (siitä oli mennyt ehkä 1/4) Arvatkaa vaan, mitä vastasin, kun hän kysyi, tahtoisinko hänen leipovan vauvamme ristiäisiin...

ap

Vierailija
2/32 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat minun puolesta inhotakin. Miten tuollaisesta ihmisestä voisi aidosti pitää...?

ja myönnän, että olen kyllä hiukan kateellinen, kun toisilla ihania anoppeja...

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tekisin minäkin. Älä turhaan pode huonoa omatuntoa asiasta.

Vierailija
4/32 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisiakin on, jotka keksimällä keksivät syitä halveksua anoppiaan, mutta sinun ei tarvitse keksiä.

Vierailija
5/32 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnehäiriöinen white trash-anoppi

ap

Vierailija
6/32 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

järkky tyyppi, todennäköisesti niin on mieskin.

Tsempit sinulle, anoppi kuulostaa aidosti kauhealta.

Vierailija
7/32 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tuollaisen miehen otit.

Olitko niin epätoivoinen, että aivan sama, kenet sai niin kepasi?

Vierailija
8/32 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi on MIEHESI äiti, eiks joo? Pyydäpä rakasta aviomiestäsi hoitamaan vähän suhteitaan äitiinsä.

Vierailija
9/32 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän se omena kauas puusta putoa, miehes eronnut jo kerran, peliriippuvainen....

käy kuitenkin hoidossa peliriippuvuutensa takia ja haluaa todella parantua siitä lastensa vuoksi.

ja eronnot on kyllä, ei liene kovin harvinaista tänäpäivänä. exänsä löysi uuden niin mikäs siinä. mies kuitenkin huolehtii lapsistaan kuten kunnon isä eronkin jälkeen.

ap

Vierailija
10/32 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirveä tapaus, en haluaisi lasteni lähelle. Taas löysin hyviä puolia siitä, että mieheni jäi orvoksi jo nuorena...

Vierailija
11/32 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi on MIEHESI äiti, eiks joo? Pyydäpä rakasta aviomiestäsi hoitamaan vähän suhteitaan äitiinsä.

tästä on puhuttu usein....:/

ap

Vierailija
12/32 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennenkuin tekee lopullisia päätöksiä, saavat käsityksen siitä millanen on tulevaisuus. Saa kuvan onko kuinka rupsahtanut ja kuinka kamala tuleva vaimo. Eli kyllä sieltä kotoa se malli otetaan, sun miehes on varmaan aika samanlainen kuin on äitinsä, onnea vaan.

Vierailija
13/32 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko elämässäsi pielessä jokin todella iso asia, jota et halua nähdä, ja siksi keräät pienistä asioista kaunaa anoppia kohtaan? Olisiko varsinainen ongelmasi esimerkiksi aviomies eikä anoppi?

Vierailija
14/32 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä unohtaisin koko anopin.. Ihan hirveä tapaus, en haluaisi lasteni lähelle. Taas löysin hyviä puolia siitä, että mieheni jäi orvoksi jo nuorena...

...mutta hän on kuitenkin mieheni äiti ja lapseni mummi (valitettavasti). ja jotenkin aina mukana elämässämme. (ei kovinkaan läheisesti kylläkään)

ap

Vierailija
15/32 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat minun puolesta inhotakin. Miten tuollaisesta ihmisestä voisi aidosti pitää...?

ja myönnän, että olen kyllä hiukan kateellinen, kun toisilla ihania anoppeja...

ap

joka kuuluu normaalien ihmisten "kastiin" kaikin puolin.

Siksi tuntuu niin uskomattomalta lukea, että täysiä vastakohtia on olemassa niinkin paljon (täällä av:lla tuntuu joka toisella olevan enemmän tai vähemmän kamala anoppi). Mikähän toisiin iäkkäämpiin naisiin oikein menee, kun heistä kuoriutuu sellaisia hirviöanoppeja... =P

t. sama

Vierailija
16/32 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennenkuin tekee lopullisia päätöksiä, saavat käsityksen siitä millanen on tulevaisuus. Saa kuvan onko kuinka rupsahtanut ja kuinka kamala tuleva vaimo. Eli kyllä sieltä kotoa se malli otetaan, sun miehes on varmaan aika samanlainen kuin on äitinsä, onnea vaan.

ap

Vierailija
17/32 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko elämässäsi pielessä jokin todella iso asia, jota et halua nähdä, ja siksi keräät pienistä asioista kaunaa anoppia kohtaan? Olisiko varsinainen ongelmasi esimerkiksi aviomies eikä anoppi?

kertoisitko itse minulle, onko anoppini käytös sinusta mukavaa? ja miksi minun pitäisi siitä pitää?

ap

Vierailija
18/32 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun mummoni, eli äitini anoppi, josta tuli vainaa viimeinkin viime vuoden lopussa. asioita, joita hän teki:

-soitti minulle kun olin noin.5v ja uhkaili poliisilla, kun hänen minulle ostamaa pinnasänkyä ei palautettu

- valehteli pitkin kylää, että pappani olisi polttanut äidin ym. talon joskus äidin lapsuudesssa

-haukkunut kaikki lapsenlapsensa, milloin läskeiksi, milloin tyhmiksi, laiskoiksi jne

-tehnyt aiheettomia lastensuojeluilmoituksia omien lastensa perheistä

-tuli meille haukkumaan toista mummuani ja äitiäni huoriksi, ollessani n.7v

- yritti viedä äitini työpaikan aiheettomilla valituksilla

-jatkuvaa puhelin terrosisointia lapsilleen ja lastenlapsilleen

-käski aina käymään ja kun mentiin, itkun kanssa lähdettiin pois, koska haukkui, huuusi ja riehui milloin mistäkin

- jne jne jne jne jne

välit pistin poikki n. 4 vuotta sitten, kun rupesi soittelemaan silloiselle avomiehelleni, 7 kertaa työpäivän aikana. näihin aikoihin tuli myös se viimonen pisara, eli yritti viedä äidiltäni tämän työpaikan. jatkuvaa puuttumista toisten elämään, jatkuvaa kiusaamista, henkistä väkivaltaa, haukkumista jne.

kenenkään kanssa ei tullut toimeen. ja hautajaisissa ei paljon itketty. omaa lastani en koskaan uskaltanut viedä häntä katsomaan, vaikka oli ensimmäinen ja ainut lastenlastenlapsi hänelle.

ja nyt kaiken tämän jälkeen, mulla on morkkis, kun en yrittänyt enempää ja nyt se on kuollu. kai se kuuluu siihen kuolemaan sitten..

voimia ap:lle!

Vierailija
19/32 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan ei sitä voi ymmärtää, että miksi en ollut väleissä mummuni kanssa. kukaan ei voi sitä ymmärtää, miksi joku vihaa anoppiaan. ELLEI SITÄ OLE ITSE KOKENUT. joten älä välitä tämän palstan kusipää ämmistä, ne on vaan kato parempia ku me, syntyneet kultalusikka perseessä.

Vierailija
20/32 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieläkin. synttäreillä yms. se ei käynyt, koska rupesi aina riehumaan, haastamaan riitaa muiden vieraiden kanssa jne. kun siellä meni käymään, mentiin muka vain rahan ja lahjojen toivossa. vaikkei menty. vaikka kuin yritettiin auttaa, käydä jne mikään ei koskaan riittänyt, mikään ei ikinä kelvannut.

minä en sen kanssa pärjännyt, koska en sietänyt sitä että haukkui äitiäni. aina. kestin kyllä sen, että haukkui minut ja muut sukulaiset. isäni on juoppo ja muutenkin arvaamaton, pelottava. äidilläni siis kestämistä myös miehessä. ja meillä lapsillakin.

kaikkea ei tarvi kestää ja jaksaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi