onkohan mies käyny huorissa
Oli työkavereiden kanssa reissussa. Tsekkasin äsken sen viestit niin oli kuva missä nainen ottaa suihin. Kuva oli lähetetty yhdelle työkaverille joka ei päässyt näiden mukaan sinne reissuun. Kuvan oton ja lähetyksen välillä oli vajaa 3min. aikaa.
Olikohan tämä pilaa vai totta. Voi perkele että ärsyttää.
Kommentit (102)
siinä kuvassa ei ainakaan mitään kumia ollut ja me oltiin miehen kanssa tänä aamuna ennen kuin näin tämän kuvan.
Puhunut joskus kavereistaan aika halveksivasti jotka thaimaassa maksullisia naisia käyttäneet.
Mutta olis kai he hotellihuoneen saaneet jostain jos halunneet.
Miten helposti latviassa saa maksullisia naisi ihan päiväs aikaan. Onko kellään tietoa???
Nyt on kuule sellainen aika, että Johanna Tukiaiset (Tuksu) ja Ilkka Kanervat (Ile) ovat menneet sekaisin...en siis tarkoita, että heidän päänsä olisi menneet sekaisin vaan sitä, että kunnon firmoihinkin häiriköidään ja busineksiä sotketaan pedofiili-, huora- yms yms ympyröillä!
So KEEP IT COOL!
kun en tiedä haluanko tietää totuutta. Meillä kuitenkin menee hyvin.
Kauanko menee kun tulee oireita jos saanut sukupuolitaudin?
vaikka tuskinpa se kuule tunnustaa, vaikka oliskin niillä joku kimppahuora siellä ollut. Varmasti niillä on koko porukalla sovittu yhteinen selitys ja kukaan ei myönnä mitään. Näinhän se menee. Sinuna nyt laittaisin miehen seinää vasten ja vaatisin sukupuolitautitestit yms. Onhan tuo nyt tosi inhottavaa jos sun täytyy vaivata päätäsi tuolla asialla koko ajan ja menettää yöunesi. Mut mä tosiaan toivon et asiat kääntyy parhain päin ja et se olis vaan pelkkä pila.
sun pitää nyt yllättää kysymyskellä mies totaalisesti, katso miten reagoi. Eli haluat pistää pään pensaaseen ja olla kuin mitään ei olisi tapahtunut, no, omapa on elämäsi, tai taisi sittenkin olla provo tää.
Eivät olleet millään työmatkalla, vaan ihan vapaa-ajalla työkavereiden kanssa
ehkä olis helpompi pistää pää pensaaseen ja miettiä loppu elämä miten asia oli oikeasti
ole paras kysyä asiaa suoraan ja heti. Turhaan tuolla kidutat itseäsi yhtään pitenpään!
ja mitäs sitten teen???
En saa totuutta selville ja menetän luottamuksen kun olen tutkinut puhelimen.
vaikka tuskinpa se kuule tunnustaa, vaikka oliskin niillä joku kimppahuora siellä ollut. Varmasti niillä on koko porukalla sovittu yhteinen selitys ja kukaan ei myönnä mitään. Näinhän se menee. Sinuna nyt laittaisin miehen seinää vasten ja vaatisin sukupuolitautitestit yms. Onhan tuo nyt tosi inhottavaa jos sun täytyy vaivata päätäsi tuolla asialla koko ajan ja menettää yöunesi. Mut mä tosiaan toivon et asiat kääntyy parhain päin ja et se olis vaan pelkkä pila.
kun en tiedä haluanko tietää totuutta. Meillä kuitenkin menee hyvin.
Kauanko menee kun tulee oireita jos saanut sukupuolitaudin?
Sukupuolitautien mahdollisuus on testattava sekä sinulta että mieheltä. Aina sukupuolitauti ei oireile ollenkaan, vaan voi jäädä elimistöön muhimaan ilman mitään ulkoisia tuntomerkkejä. Havaittava ja hoidettava se olisi silti. Otapa maanantaina yhteys ihan terveyskeskukseen ja kysele ohjeita.
HIV-testin voi tehdä vasta parin kuukauden kuluttua epäillystä tartunnasta, ja se kannattaa uusia varmuuden vuoksi vielä n. puolen vuoden kuluttua.
Voin kuvitella, että tekee mieli työntää pää pensaaseen, mutta se ei välttämättä ole turvallista (eikä pidemmän päälle ehkä ihan onnistukaan).
Näissä saamissasi vastauksissa on ylilyöntejä laidasta laitaan, joissakin jopa syyllistetään tai arvostellaan sinua. Koita jättää ne omaan arvoonsa; ota ne vaan siltä kannalta, että uskottomuus on aihe joka ahdistaa ihmisiä aika paljon, ja siksi kaikki eivät osaa vastata asiallisesti tai myötäeläen.
Uskottomuudesta ja/tai sen pelosta saattaisi voida keskustella myös pariterapeutin läsnäollessa. On se sen verran rankka aihe.
minun tekisi mieli kävellä vaan ulos ovesta. tai pakata miehen tavarat ja sanoa että tervemenoa
sitten itsestä tai toisesta, on vähän epäilyttävää ja todella epäkynnioittavaa omaa kumppania kohtaan, ja ennen kaikkea epäkypsää lähetellä tuollaisia kuvia ympäriinsä.
Tosi kunnioittavaa vaimoa kohtaan ja varsinkin, jos tartuttaa jonkun matkoilta hankkimansa sp-taudin... Joo, ei oo vaimon asia ei...
eilen illalla kotiin tultua ollut innokas hommiin ja yrittikin.
Puhui kuinka olis aamulla mieli tehnyt minun pillua ja kalu oli kovana. Kysyin miksi ei ole runkannut niin halusi säästää mulle. Ennenkin mies puhunut samaa jos ollut jossain yötä ja aamulla krapulassa. ei siis ollut tämä juttu mitään uutta että olisin siitä jotain epäillyt.
minun tekisi mieli kävellä vaan ulos ovesta. tai pakata miehen tavarat ja sanoa että tervemenoa
Kyllä mua oikein vihlaisee jo tästä ketjusta lukea minkälaisessa tunteiden höykytyksessä olet nyt kun kaikki tulee kerralla; suru ja viha ja epäusko ja halu sulkea silmät...
Koita vaan silti sinnikkäästi pitää kiinni omasta itsekunnioituksen tunteesta ja uskosta siihen, että pärjäät loppujen lopuksi kyllä, tuli eteen mitä vain. Varmasti sattuu nyt, mutta jotenkin ne asiat aina kutenkin järjestyy, ja sinä olet vahvempi kuin luuletkaan.
Silti vaan olisin sitä mieltä että miehen kanssa kannattaa nyt asiasta koittaa puhua. Ja ne testit tehdä, vaikka miten hyvä selitys löytyisi.
että kun ei mulle tuliaisia tuonut että et kai vaan jotain tautia tuonut joltain huoralta
ja mitäs sitten teen???
En saa totuutta selville ja menetän luottamuksen kun olen tutkinut puhelimen.
Pakkohan sun on saada varmuus joka tapauksessa. Nyt vaadit tarkastusta teille molemmille mahdollisten tautien varalta. Mutta itse ottaisin eron, luottamus ansaitaan ja tuossa on mokattu ja luottamus petetty miehen taholta jo alunperin pahemman kerran. Vai sovitteko seksimatkasta ja se oli sinulle ok?
siinä kuvassa ei ainakaan mitään kumia ollut ja me oltiin miehen kanssa tänä aamuna ennen kuin näin tämän kuvan.