Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onkohan mies käyny huorissa

Vierailija
20.02.2011 |

Oli työkavereiden kanssa reissussa. Tsekkasin äsken sen viestit niin oli kuva missä nainen ottaa suihin. Kuva oli lähetetty yhdelle työkaverille joka ei päässyt näiden mukaan sinne reissuun. Kuvan oton ja lähetyksen välillä oli vajaa 3min. aikaa.

Olikohan tämä pilaa vai totta. Voi perkele että ärsyttää.

Kommentit (102)

Vierailija
61/102 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vielä keskellä päivää

Teimme mieheni kanssa matkan Riikaan jo 10 vuotta sitten, en valitettavasti osaa auttaa tuossa mahdollisessa prostituutioasiassa.

Mutta puhukaa, ihan rauhallisesti, mutta vakavasti. Jos tuntuu, ettet kuule koko totuutta, tai vaistosi kertovat jotain muuta kuin sinun halutaan kovasti uskovan, luota itseesi. Parasta kuitenkin kaikille on totuus, sen pohjalta voi vasta pohtia jatkon ja toimia.

Vierailija
62/102 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin eikö siinä silloin ole todennäköisesti joku muu kuin miehesi? Jos mä itse ottaisin kuvan, niin ottaisin sen ylhäältäpäin enkä sivusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/102 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos joku kaveri on ottanut sen, itse ei ole voinut ottaa.

Vierailija
64/102 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies kuitenkin kieltää asian ja mitäs sitten teen???

En saa totuutta selville ja menetän luottamuksen kun olen tutkinut puhelimen.

kun kerran olet jo tutkinut puhelimen viestit, niin ei kun tutkit kuvagalleriat ja nettihistorian. Siitä se ap kuule selviää, vaikka kovapäinen mies kieltää todisteista huolimatta kaiken: en minä, mutta ne muut...

Vierailija
65/102 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään aina katso osuuko kuva kohteeseensa.

Vierailija
66/102 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähetä se kuva salaa omaan kännykkääsi. Sitten ihmettelet miehelle, miksi se lähettää sulle sellaisia kuvia ja jatkokysymyksenä miksi sen puhelimessa ylipäätään on sellaisia kuvia???

Mikä on miehen reaktio ja vastaus?

Puhelimen tutkimisesta etkä kuvan lähettämisestä et puhu mitään. Menköön jonkun suojaamattoman yhteyden tai kännykkäviruksen tai vaikka kosmisen säteilyn piikkiin.

Vierailija
67/102 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olisi parempi kysyä suoraan, vaikka se on tdennäköistä että toinen kieltää kaiken, mutta siitäkin tilanteesta voi paljon päätellä sitten että puhuuko totta. Olin kaks vuotta sellaisessa suhteessa jossa mua pidettiin ihan narrina ja valehdeltiin pettämisestä täysin. Se yks päivä kamat pakattiin ja muutettiin erilleen. En ole kertaakaan katunu päätöstä. Kannattaa aina kuitenki jutella ensin ennen ku tekee mitään johtopäätöksiä.

Vierailija
68/102 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saunaan pitäis miehen kanssa lähteä mutta en pysty.

Vierailija
69/102 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy nyt ihan pokkana vaan!

Vierailija
70/102 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos joku kaveri on ottanut sen, itse ei ole voinut ottaa.

toinen nainen eli kahden vosun kans on pannu.

Vierailija
71/102 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuota tarvitsinkin

Vierailija
72/102 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihmettele sitten miehellesi kovaan ääneen, että mikä ihme se on ja miksi mies lähettää sinulle sellaisen kuvan, ja haluaako hän tunnustaa jotain.

Vierailija
73/102 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli työkavereiden kanssa reissussa. Tsekkasin äsken sen viestit niin oli kuva missä nainen ottaa suihin. Kuva oli lähetetty yhdelle työkaverille joka ei päässyt näiden mukaan sinne reissuun. Kuvan oton ja lähetyksen välillä oli vajaa 3min. aikaa.

Olikohan tämä pilaa vai totta. Voi perkele että ärsyttää.

olet joko helvetin tyhmä nainen tai sitten tämä on provo.

terveisin huorissa käyvä mies.

ps. tarviiko perustella ?

Vierailija
74/102 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin saadaan konkreettisempaa tietoa, jolla arvioida tilannetta.

Vierailija
75/102 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittaisitko työkaverille kyr... kuvan jossa nainen ottaa suihin

Kyllä miehet on sikoja

Vierailija
76/102 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse veikkaisin sitä. Olen töissä miesvaltaisella työpaikalla ja sen verran tunnen miesten sielunelämää että veikkaisin miehesi käyneen huorissa.

Vierailija
77/102 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihmettele sitten miehellesi kovaan ääneen, että mikä ihme se on ja miksi mies lähettää sinulle sellaisen kuvan, ja haluaako hän tunnustaa jotain.

olisi ideaa ap:lle jos on mahdollista..

Vierailija
78/102 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensäkin on hyvä tsekata tulevasta kumppanista, että millaisia kavereita ja kaveriporukoita ehdokkaalla on. Jos harrastetaan ryhmämatkoja latviaan tai vastaaviin paikkoihin, niin mitä mieheltä voi odottaa? Ei miehet matkustele keskenään kuin yhdestä syystä: intensiivinen yhteinen harrastus. Jos kaverit on deekuja, mies on deeku, jos kaverit käy thaimaassa huorissa, niin käy mieskin.

Vierailija
79/102 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin esim. työporukassa reissussa ja yks varattu mies oli pokannut jonkun naisen (ei siis maksullinen). Hommaili naisen kanssa aikansa ja tuli sitten retostelemaan kännykkäkamerakuvilla, joita oli ottanut sessioiden aikana. Jotain pätemisen tarvetta tällä kyseisellä miehellä on, kun aina reissussa pokaa naisia (todellakin usieta!) ja kehua retostelee sitten myöhemmin. Ja kotona vaimo odottelee autaan tietämättömänä perheen esikoista odottaen. Ja juuri naimisiinkin ovat menneet. Oksettava mies!

Ja minä olen miehen naispuolinen työkaveri ja ihan yhtälailla tietoinen kaikesta tuosta em. kuin miespuolisetkin.

Onpa sulla korkea moraali.

Vierailija
80/102 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin esim. työporukassa reissussa ja yks varattu mies oli pokannut jonkun naisen (ei siis maksullinen). Hommaili naisen kanssa aikansa ja tuli sitten retostelemaan kännykkäkamerakuvilla, joita oli ottanut sessioiden aikana. Jotain pätemisen tarvetta tällä kyseisellä miehellä on, kun aina reissussa pokaa naisia (todellakin usieta!) ja kehua retostelee sitten myöhemmin. Ja kotona vaimo odottelee autaan tietämättömänä perheen esikoista odottaen. Ja juuri naimisiinkin ovat menneet. Oksettava mies!

Ja minä olen miehen naispuolinen työkaveri ja ihan yhtälailla tietoinen kaikesta tuosta em. kuin miespuolisetkin.

Onpa sulla korkea moraali.

Kyllä se työpaikka on niin tärkeä yksilölle, että ei sitä kaikkien idioottien takia kannata riskeerata. Ja kumpihan siinä kenkää saa, jos nainen menee työkavereita kavaltamaan. Mieti itse?!

Enkä ole tuo kirjoittanut nainen, mutta myös miesvaltaisella alalla. Onneksi työkaverit on olleet sieltä korkeamman moraalin päästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän