onkohan mies käyny huorissa
Oli työkavereiden kanssa reissussa. Tsekkasin äsken sen viestit niin oli kuva missä nainen ottaa suihin. Kuva oli lähetetty yhdelle työkaverille joka ei päässyt näiden mukaan sinne reissuun. Kuvan oton ja lähetyksen välillä oli vajaa 3min. aikaa.
Olikohan tämä pilaa vai totta. Voi perkele että ärsyttää.
Kommentit (102)
Oltiin esim. työporukassa reissussa ja yks varattu mies oli pokannut jonkun naisen (ei siis maksullinen). Hommaili naisen kanssa aikansa ja tuli sitten retostelemaan kännykkäkamerakuvilla, joita oli ottanut sessioiden aikana. Jotain pätemisen tarvetta tällä kyseisellä miehellä on, kun aina reissussa pokaa naisia (todellakin usieta!) ja kehua retostelee sitten myöhemmin. Ja kotona vaimo odottelee autaan tietämättömänä perheen esikoista odottaen. Ja juuri naimisiinkin ovat menneet. Oksettava mies! Ja minä olen miehen naispuolinen työkaveri ja ihan yhtälailla tietoinen kaikesta tuosta em. kuin miespuolisetkin.
Onpa sulla korkea moraali.
hänelle lähes tuntematon, miehen naispuoleinen työkaveri tulisi väittämään, että miehensä käy vieraissa?
Oltiin esim. työporukassa reissussa ja yks varattu mies oli pokannut jonkun naisen (ei siis maksullinen). Hommaili naisen kanssa aikansa ja tuli sitten retostelemaan kännykkäkamerakuvilla, joita oli ottanut sessioiden aikana. Jotain pätemisen tarvetta tällä kyseisellä miehellä on, kun aina reissussa pokaa naisia (todellakin usieta!) ja kehua retostelee sitten myöhemmin. Ja kotona vaimo odottelee autaan tietämättömänä perheen esikoista odottaen. Ja juuri naimisiinkin ovat menneet. Oksettava mies! Ja minä olen miehen naispuolinen työkaveri ja ihan yhtälailla tietoinen kaikesta tuosta em. kuin miespuolisetkin.
hänelle lähes tuntematon, miehen naispuoleinen työkaveri tulisi väittämään, että miehensä käy vieraissa?
Ja saisi tämän ehkä itse kiinni?
Joo, mut parempi laittaa pää pensaaseen, ettei kenellekään tule paha mieli?
Oltiin esim. työporukassa reissussa ja yks varattu mies oli pokannut jonkun naisen (ei siis maksullinen). Hommaili naisen kanssa aikansa ja tuli sitten retostelemaan kännykkäkamerakuvilla, joita oli ottanut sessioiden aikana. Jotain pätemisen tarvetta tällä kyseisellä miehellä on, kun aina reissussa pokaa naisia (todellakin usieta!) ja kehua retostelee sitten myöhemmin. Ja kotona vaimo odottelee autaan tietämättömänä perheen esikoista odottaen. Ja juuri naimisiinkin ovat menneet. Oksettava mies!
Ja minä olen miehen naispuolinen työkaveri ja ihan yhtälailla tietoinen kaikesta tuosta em. kuin miespuolisetkin.
Kyllä se työpaikka on niin tärkeä yksilölle, että ei sitä kaikkien idioottien takia kannata riskeerata. Ja kumpihan siinä kenkää saa, jos nainen menee työkavereita kavaltamaan. Mieti itse?!Enkä ole tuo kirjoittanut nainen, mutta myös miesvaltaisella alalla. Onneksi työkaverit on olleet sieltä korkeamman moraalin päästä.
Eikös tuossa ollut kyse siitä, että ko. mies itse retosteli tekosillaan?
Tuollaisen ilmiannon voi hyvin tehdä nimettömänä. Selvittää naisen nimen ja osoitteen (helppoa) ja laittaa kirjeen.
ihan kirje pitäis laittaa. Osaan kuvitella ilmeen jos postista tipahtaisi ruusupaperinen hajusteltu kirje johon olisi kaunolla sievästi kirjoitettu, että miehesi pettää!
terv. takuuvarma tieto :D
että kaveritko olis kuvannut ja lähettivät vielä työkaverille
kuka nyt itestään tuollaisia kuvia lähettäisi työkavereilleen
minä ihan tärisen kun vituttaa niinpaljon. Mitä minä teen???
on vaan kolme minuuttia oton ja lähetyksen välillä.
Ja kun se kaveri ei päässyt mukaan niin olisivatko vittuillessa laittaneet kuvan.
Pitäis lähteä miehen kalua tutkimaan näyttääkö samalta.
Olen koko päivän miettinyt asiaa. Ja luulen kyllä että on pilaa. Viesti näkyy edelleen olevan kännykässä.
Mieheni ei ole pettäjä tyyppiä ja huorista on puhunut paheksuvaan sävyyn aina.
Mietiskelen vielä asiaa , sanonko mitään vai en.
Tiedän että minua arvostellaan päätökseni takia.
mutta en voi sanoa onko se mieheni kalu vai ei. Vaikka kuinka katson kuvaa. kuvassa näkyy vaan kalun päätä ja ihan vähän vartta.
pitää yrittää illalla saaha kalu kovaks ja katsoa näyttääkö samalta.
suojaamatonta seksiä ennenkuin tilanne on selvitetty, tautien itämisaika odotettu ja testit tehty
Miehille yhdyntä on kuin paskalla käynti. Ei siihen liity mitään tunnetta. Mies saattaa olla yhdynnässä, jopa kenkiensä kanssa. Ei siitä pidä mustasukkaantua.
Vaimoaan mies kuitenkin rakastaa.
normaalia toimintaa?!!!
en ikinä jättäis asiaa sikseen. Voithan vaikka sanoa että kävit kattomassa miehen kännystä sen otamia kuvia, kun halusit jonkun tietyn löytää (jos muistuu mieleen, että sellä olis joku tärkeä kuva siellä?) ja löysit sieltä kyseisen yllätyskuvan, eli mikäs helvetti se oikein oli sitten?!!!
Jos on pilaa, niin on aika huonoa sellaista, ja siinä tapauksessa vaadit mieheltäsi tiedon, mistä kuva on hankittu, mistä lehdestä tms.
En vois antaa huorissa käyntiä omalle miehelleni anteeksi, koska se olis niin vastaan kaikkea mitä arvostan, naisen arvoa yleensä, uskollisuutta ja yleensäkin alentaisi miehen elukan tasolle. Pettämistäkään en vois antaa anteeksi, mutta huorissa käynti olis jotenkin vielä paljon likaisempaa, yäk!
Kyllähän tämä vähän provolta haiskahtaa, tai aika paljonkin, kun ap puhuu tuosta miehensä kalusta ja sen tunnistamisesta, mutta JOS on totta, niin pistä miehes tiukille!
Miehille yhdyntä on kuin paskalla käynti. Ei siihen liity mitään tunnetta. Mies saattaa olla yhdynnässä, jopa kenkiensä kanssa. Ei siitä pidä mustasukkaantua.
Vaimoaan mies kuitenkin rakastaa.
Mies ollut koko viikon ihan normaali. En ole maininnnut asiasta mitään enkä aio sanoa mitään. En tiedä olenko raukka kun jätän asian näin, mutta seuraan kyllä tilannetta.
Jos se olisi mieheni kalun kuva niin kai minä sen tunnistaisin, mutta vaikkka kuinka vertaan sitä kuvaa ja kalua niin en voi olla varma.
Eilen katsoin miehen puhelimen ja kuva ja viesti on edelleen siellä. Puhelimesta ei ole poistettu väliltä mitään kuvia eli kuvia on otettu vaan tuo yksi. Senkin vielä kyyläsin kun on muita kuvia ottanut ja lähetellyt niin kaikissa kuvissa kuvan oton ja lähetyksen välillä on suunnilleen sama aika niin myös tässä kalukuvassa. Jos olis ollut oikeestti hommailemassa niin olisko lähettänyt viestin reilu pari minuuttia kuvan ottamisen jälkeen???
Asia on kyllä mielessäni koko ajan. Jos yölläkin herään niin eka ajatus on se kuva. Kauankohan tämä ajatus on koko ajan päässäni. Töissäkin asia pyörii koko ajan päässä.
MIten voisin unohtaa?????
pitää yrittää illalla saaha kalu kovaks ja katsoa näyttääkö samalta.
No just.
En kyllä enää ikinä koita auttaa tai lohdutella täällä ketään. :(
keskustele miehesi kanssa,kyllä ilmeet ja eleet paljastaa.ja puhuu mies varmasti itsensä pussiin jos kyselet paljon. yrität hillitä itsesi ja seuraat toisen reaktioita. suutut sitten kunnolla jos aihetta.