Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PALAUTIN lapsen koulukuvat mutta SKANNASIN ne talteen:-)

Vierailija
19.02.2011 |

Lapsen koulukuvat oli taas sitä tasoa, että ihan kovinta hintaa niistä ei halunnut kyllä maksaa.

Kun sain kuvat skannasin ne talteen ja palautin kuvat. Ei maksanut mitään ja lapsen kuva on tallessa. Tulee säästöä varsinkin kun nyt ala- ja yläkoulussa yhteensä 4 lasta:-)

Kommentit (81)

Vierailija
61/81 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin on törkee hinta/laatu suhde. Palauttaisin mieluusti koko roskan ilman skannaustakin, mutta lapsen takia skannaan. Onhan se mukava muisto. Mutta ns. muotokuvat osaan itse otta paremmin. Meillä lapsista jäänyt monesti toinen olkapää kuvan ulkopuolelle ja toisella puolella monta senttiä tyhjää taulua :/

Vierailija
62/81 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkälaisia valokuvaajia teidän koulussa oikein on kun kaikki mammatkin osaa ottaa parempia kuvia.

Ja sinä skannaaja-ap, mitä järkeä skannata kuvia, jossa lukee "koevedos" tai "XXX koulukuva" Juntti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/81 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itse skannaamme joka vuosi neljän lapsemme koulukuvat..

Halpaa ja iso säästö.. Ei vaan huudella näistä ympäriinsä, etteivät tajua, jooko..

Vierailija
64/81 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän uusimmat kerhokuvat olivat aivan studiotasoa. Tuli paljon halvemmaksi kuin 1-vuotiskuvaus liikkeessä.

Vierailija
65/81 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös joskus ollut joku oikeuskannanotto, että kotiin pyytämättä lähetettyä materiaalla (ml. ilmaiset joulukortit) ei tarvitse palauttaa?

Vierailija
66/81 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkälaisia valokuvaajia teidän koulussa oikein on kun kaikki mammatkin osaa ottaa parempia kuvia.

Ja sinä skannaaja-ap, mitä järkeä skannata kuvia, jossa lukee "koevedos" tai "XXX koulukuva" Juntti!

kuvissa mitään lue! Nehän on ne valmiit kuvat mitkä kotiin tulee :)

Vierailija
67/81 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös joskus ollut joku oikeuskannanotto, että kotiin pyytämättä lähetettyä materiaalla (ml. ilmaiset joulukortit) ei tarvitse palauttaa?

eikös ne ole pyydetty kotiin sillä kuvaus luvalla ja merkkaamalla siihen, mitä kuvia haluaa.

Vierailija
68/81 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset vasta kerhossa, mutta kyllä molemmille tuli ennakkoon lappu mihin piti sitten täyttää tiedot ja ruksia mitä kuvia haluaa tai sitten ruksia "lastani ei saa kuvata", eikös tuo estä kuvian tulemisen kotiin..? Meillä ainakin tuo lappu on pakollinen..

Kuvat ovat aina olleet todelle hyviä, lapset olleet kuvissa 7kk-4v.. En itse ikinä saisi samanliaisa kuvia. :)

Mä ostan kuvat aina, vasta sen jälkeen skannaan ja tilaan lisää, tulee lisäkuvat paljon halvemmaksi. :)

Vierailija
69/81 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

usein kaupassa ostokset maksamatta, ei ne myyjät siellä ehdi kontrolloimaan kuka on maksanut ja mitä. Saatan joskus maksaa jonkun maitopurkin, mutta muut tuotteet kuljetan kassan ohi kärryissä. Tulee huomattavasti halvemmaksi kuin maksaa kaikesta, ja rahaa jää moneen paljon fiksumpaan juttuun. Suosittelen!

Vierailija
70/81 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

usein kaupassa ostokset maksamatta, ei ne myyjät siellä ehdi kontrolloimaan kuka on maksanut ja mitä. Saatan joskus maksaa jonkun maitopurkin, mutta muut tuotteet kuljetan kassan ohi kärryissä. Tulee huomattavasti halvemmaksi kuin maksaa kaikesta, ja rahaa jää moneen paljon fiksumpaan juttuun. Suosittelen!

Vierailija
71/81 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen itse tehnyt jo muutaman kerran; kuvat ovat tulleet kotiin ja olen skannannut ne koneelle ja palauttanut alkuperäiset kuvat. Lisäksi olen vielä kuvankäsittelyohjelmalla poistanut kuvasta valokuvausliikkeen merkin. Ja sitten vaan tilannut ifolorilta tai extrafilmiltä kuvat kotiin. Halpaa ja yksinkertaista. Kolmen lapsen kuvat on teetetty näin.

Mä pöllin Pengerkadulta Toyotan, poistin laatat

ja kaveri maalasi sen pajallaan. Halpaa ja yksinkerttaista.

Vierailija
72/81 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

työpaikkasi vessasta, jos käyt töissä. Siten wc-paperia ei tarvitse ostaa kaupasta. Halpaa ja yksinkertaista.

Myös kodin kynät ja viivottimet, hiirimaton ja kirjoitusalustan voi hakea työpaikan varastosta ihan ilmaiseksi.

Työpaikalle ei myöskään tarvitse tuoda evästä, jos siellä on yhteinen jääkaappi. Eväitä ja juomia voi olla tarjolla ihan ilmaiseksikin.

Käyttökelpoisia vinkkejä!

Vierailija
73/81 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mä pöllin Pengerkadulta Toyotan, poistin laatat ja kaveri maalasi sen pajallaan. Halpaa ja yksinkerttaista."

Vierailija
74/81 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän talon :-)

Vierailija
75/81 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan provo! Hiukan sisälukutaitoa ja tuollahan se oli suoraankin sanottu. 4 lasta...kas kun ei vieläpä 6 ;-)

Vierailija
76/81 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulukuvafirmat harjoittavat laillistettua ryöstöä. Antavat kouluille hienot lahjukset (videokamerat tms), ja kukas ne loppujen lopuksi maksaa? Oikein, vanhemmat.

Itse aion tästä lähin skannata kaikki, ja jos tulee se skannauksen estävä paperi, otan kameralla kuvan kuvasta.

En enää maksa sentin senttiä ryöstöfirmoille.

Vierailija
77/81 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksei ne kuvausfirmat laita niitä nettiin niin salattuina ettei niitä pysty kuin katsomaan. Sitten voisi sieltä klikkailla mitkä tahtoo kotiin, ja ne lähetettäisiin perään.

En ole niin ekspertti ettäkö tietäisin onko tuo mahdottoman vaikeaa, mutta jotenkin luulisi ettei ole.

kuvauslupa ja tilattiin kuvapaketti jo ennen kuvausta. Tilausta sai sitten vielä muutella netissä, johon myös kuvat tulivat katsottavaksi. Tosin mun mielestä niillä kuvilla oli edelleen palautusoikeus, koska tuotteeseen ei voinut tutustua livenä. Eli edelleen ne olisi voinut skannata ja sitten palauttaa.

Vierailija
78/81 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin on koulukuvat olleet niin hävyttömän huonoja, että skannaaminen kuulostaa jopa fiksulle.

Vierailija
79/81 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai niitä saa netissä katsoa edelleen koevedos-vesileiman kanssa... tai jotain!

Niin, että kiitos vaan ap ja muut kaltaisesi ääliöt!

IHmettelen, miksi firmat ei ensin lähetä näitä kuvia utuisina ja huonolaatuisina... Hyvälaatuiset saisi vasta ne, jotka maksaa, niin päästäisiin tollaisista persaukisista lusmuista kuten ap.

Vierailija
80/81 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaa yleensä niitä "paska kuvia". Jos kerran kuvat on paskoja niin mitä niillä tekee

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi