Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raskaana rv 35 ja baariin seksiseuraa hakemaan

Vierailija
19.02.2011 |

Kivittäkää rauhassa, mutta himot on kovat!!!

Yllättävän innokkaasti miehet lähtee raskaana olevan matkaan :)

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

33

17

20

26

21

39

1

14

19

28 7970201

Vierailija
2/28 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..joku keksii mielestänsä hauskaa tarinaa "surullisella kohtalollaan" ja täällä istuu yksi OIKEASTI yksinodottaja jonka mies menehtyi viime syksynä. Tosin en ole seksiä sen jälkeen harrastanut, vaikka himot on raskauden vuoksi tuplat verrattuna entiseen. Ajatuksen tasolla haluaisin seksiä ja PALJON, mutta oikeasti en todellakaan olisi valmis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan homojen tyydyttämiseen? :DDD

eilen joku just kyseli, mitä mieltä on, jos neljännellä kuulla raskaana oleva hakee seksiseuraa netistä ja joukkoon liittyi myös rv 35, joka haki seksikumppaneita ja pareja (!) homojensa tyydyttämiseen netistä. Ei tällaisia kahjoja nyt taida ihan joka oksalla kasvaa, että enpä tod usko koko juttua.

Vierailija
4/28 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun oma mies on?

Vierailija
5/28 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi niin ei pitäisi hakea seuraa mistään. Hän ikävä kyllä menehtyi viime syksynä.

Vierailija
6/28 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varo tauteja ja pervoja. Tuossa vaiheessa pysyisin kyllä visusti kotona.

On meitä moneen junaan...

Vierailija
7/28 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttää kumia :)))

Vierailija
8/28 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisit hauskaa vaan ittes kanssa

Vierailija
9/28 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni oli blondi vihreäsilmäinen suomalainen mies.

Ap siis olen.

Vierailija
10/28 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Vierailija
11/28 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varo tauteja ja pervoja. Tuossa vaiheessa pysyisin kyllä visusti kotona. On meitä moneen junaan...

ei kamalan fixua toimintaa aapeelta..

Vierailija
12/28 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikon ikäisenä ei muutakun kantokopassa narikkaan baariseissun ajaksi.

Vierailija
13/28 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihan tuntematonta uskaltaisi mukaani ottaa.

Tiedän että kaksi miestä joiden kanssa minulla on ollut säätöä ovat menossa baariin tänään. Saletisti natsaa!

Ap

Vierailija
14/28 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensimmäinen 6 kuukautta ainakin menee tiukassa symbioosissa hänen kanssaan, kuten 2 ensimmäisen lapsenkin kohdalla meni. Imetysaikana en ole seksin perään, mutta raskaana ollessa himoni jylläävät.

Olen absolutisti ja käyn baarissa lähinnä tapaamassa kivoja ihmisiä ja karaokea laulamassa.

Ap

Vierailija
15/28 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin kuvitella kuinka joku muka reuhaa vatsa pystyssä baarissa - ei siihen normaalit miehet koske.

Vierailija
16/28 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yllättävän kuumana raskaana olevan naisen perään.

Kaunis ja timmikroppainen olen edelleen, raskausmasustani huolimatta. Nyt rinnatkin ovat ihanan täyteläiset & lanteet leveämmät, ja se tuntuu tekevän monen miehen villiksi.

Ap

Vierailija
17/28 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihan tuntematonta uskaltaisi mukaani ottaa. Tiedän että kaksi miestä joiden kanssa minulla on ollut säätöä ovat menossa baariin tänään. Saletisti natsaa! Ap

Vaikka sinä olisit iisisti, niin joku muu voi osua masuun tms. Soita niille tyypeillle ja pyydä kylään..

Vierailija
18/28 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisin noin vain soittaa ja pyytää kylään.

Paikka jonne menen on aika rauhallinen, ei tässä kylässä villejä menomestoja olekaan. Masu on varmaan ihan turvassa. Suurempi riski minulla on ollut se töissä teloa.

Ap

Vierailija
19/28 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niille sun kahdelle lapselle; isä just kuollut ja äiti raahaa jotain outoja friikkejä kotiinsa nussimaan. Ap taitaa olla todellakin ehdolla ihan vuoden äidiksi. :)

Vierailija
20/28 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt heidän kanssaan paljon töitä ja käsitellyt isän kuolemaa. Valvonut monta yötä kun 7 v itkee hysteerisenä, 2 v ei vielä oikein edes ymmärrä, isiä etsii ja kantaa kuvaa kädessään.

Lasteni ollessa kotona olen olemassa vain heitä varten, mutta nyt he ovat isänpuoleisten isovanhempien luona ja saan ajatella vaihteeksi pelkästään itseäni ja omia tarpeitani. Tarvitsen nyt seksiä, toisen ihmisen fyysistä läheisyyttä.

Mielestäni olen hyvä äiti, ja joutunut käymään lasten kanssa läpi sellaisia asioita mitä moni muu ei joudu.

Ap