Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi ärsytys tota mun äijää!

Vierailija
04.02.2011 |

Haluaa leipoa ja leipookin, mutta sille ei saa opettaa mitään, vaikkei itse osaa.

No, edellisellä kerralla kun yritin nätisti neuvoa, niin se käski mut pois keittiöstä ja sen tekemä hiivaleipähän mureni käsiin.

Sitten vasta, kun itse ihmetteli tätä tapahtumaa ja kerroin että sitä taikinaa täytyy vaivata että siihen tulee sitkoa, ei vaan sekottaa ja lämätä uuniin, niin uskoi.

Tänään, sama juttu. Oli veivannut kyllä taikinaa kuin hullu ja tuli jopa näyttämään sitä mulle, että on vaivannut sitä ja pitäisi kelvata.

Se taikina oli ihan kivikovaa. Sanoin, että olet laittanut tohon liikaa jauhoa, ei se vaivaus auta lopputulokseen, jos laitetaan jauhoja liikaa.

Niin tää hermostui, että "enhän mä voi osata kun kukaan ei ole neuvonut mulle kunnolla näitä juttuja, mä heitän nää sitten roskiin jos näistä tulee pahoja"

Voi helevettiläinen! Onko kaikki ukot yhtä pölöjiä?! :D

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suostuisikohan miehesi tulemaan kuunteluoppilaaksi ennen kuin alkaa itse luoda? Jos katsoisi ensin kerran päältä, kun sinä teet ja samalla selität, mitä teet, joisi siinä samalla kahvia ja seuraisi vierestä, miten käytännössä homma tehdään. Ja sitten seuraavalla kerralla tekisi itse?

Nostan kyllä hattua, että miehesi ennakkoluulottomasti opettelee, mutta on varmaan turhauttavaa, kun ison vaivannäön jälkeen tulos on huono :(

Vierailija
2/2 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vähän tollainen tuskailija, eiköhän opi sitten kantapään kautta jos ei muuten :)

*ap*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä