Jos sua ei huvita niin saako mies päivän hommat tehtyä?
Ruuat, kaupat yms....
Mua ei tänään huvita.
Tietty on niitä super isejä ja äitejä joissa kaikki tekee kaiken. Me ollaan sellanen tavallinen jossa mä mietin ruoka-asioita ja muita "naisten"juttuja.
Ja mun mies on hyvä isä ja hyvä mies, ei kannata kysyy miksi nain ja tein lapsia moisen looserin kanssa :)
Kommentit (7)
tosin tekee muutenkin noi kyseiset hommat meillä aina. Ongelma varmaan tulisi, jos mies ei joku viikonloppu tekisikään ruokia tai kävisi siellä kaupassa. Voisi mulle iskeä paniikki. :)
(ja siis itse on vallannut meillä keittiöhommat, ei mikään käskytettävä tossukka)
Otti lapsenki mukaan :) Yleensä mennään yhdessä kauppaan ja mä teen ruuat aina. Eikä siis tullut mitään kinaa aiheesta.
ap
Oli vaan pakko lisätä tuo hyvä isä teksti, kun ei jaksa niitä "mitäs otit paskan miehen" vastauksia :).
Ei mua aina huvita, mutta yleensä on vaan pakko tehdä. Jos oon ihan hajalla, niin kyllä mies osaa lämmittää lapsille ruokaa ja laittaa ne nukkumaan. Kaupassakäynti ja ruuanlaitto mahdotonta.
Ruoan teon kanssa voisi olla kyllä pieniä ongelmia, mutta aina jotakin saa taiottua :) Joskus ollut tilanteita jolloin en ole edes kotona, joten hän hoitaa kaiken :)
Lähti just kauppaan esikoisen kanssa. Usein myös kokkailee lounaan koko sakille viikonloppuisin ja joskus myös iltaruuan arkipäivisin. Siivoaa myös, laittaa lapset nukkumaan yms. Ainoa, mistä mieheni ei suoriudu, on vauvan imettäminen :P
mutta tekee myös paljon muutakin, siivoaa ja pesee pyykkiä sekä laittaa ruokaa. Tehdään "pakolliset" kotihommat sen mukaan mitä ehditään. Lapsia ei vielä ole.
ja varsinkin viikonloppuna minua ei huvita.
Mutta ei se ole se syy miksi häntä niin rakastan. Rakastaisin varmasti ihan yhtä paljon vaikka ei tekisi mitään. Meillä on jakautunut kotihommat niin että molemmat on tyytyväisiä, teki sitten toinen enemmän mitä toinen. Ei ole mitään normi jakoja näissä. Eikä kotityöt todellakaan ole mikään parisuhde- tai hyväisä-mittari.