Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihmettä pukisin kesällä päälleni :( Kiloja riittää

Vierailija
19.02.2011 |

Mulle jäi raskaudesta ja synnytyksestä kilot, jotka eivät tunnu lähtevän millään. Millä ihmeellä itsensä ensi kesänä taas verhoaisi, ettei kaikki makkarat ole esillä.

Vinkkejä kesävaatetukseen?

Persettä löytyy, samoin vatsaa, mutta myös pituutta (onneksi)

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vartalonmuodon mukaan olipa sitten laiha tai lihava. Itse ostin Trinnyn ja Susannahin kirja Body shape bible ja katsoin sieltä oman muotoni ja vaatevinkit. Sen mukaan olen nyt ostanut vaatteita ja näyttää paremmalta kuin ennen. Nettisivutkin heiltä löytyy BBC:ltä, What not to wear muistaakseni.

Oma kokoni olisi myös 38D eikä sitä tosiaan ole helppo löytää, koska leveän mitoituksen vaatteet alkavat yleensä 40/42 koosta. Seppälässä oli ennen, mutta ne muuttuivat jotenkin isommiksi.

Kiitos linkistä! :)

t:ap

Vierailija
2/72 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olipa sitten laiha tai lihava. Itse ostin Trinnyn ja Susannahin kirja Body shape bible ja katsoin sieltä oman muotoni ja vaatevinkit. Sen mukaan olen nyt ostanut vaatteita ja näyttää paremmalta kuin ennen. Nettisivutkin heiltä löytyy BBC:ltä, What not to wear muistaakseni.

Oma kokoni olisi myös 38D eikä sitä tosiaan ole helppo löytää, koska leveän mitoituksen vaatteet alkavat yleensä 40/42 koosta. Seppälässä oli ennen, mutta ne muuttuivat jotenkin isommiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin laihduttaa kesään menenssä.

Vierailija
4/72 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo joo, tätä en kysynyt, vaan pukeutumisvinkkejä.

Vierailija
5/72 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet tyytymätön niin miksi ihmeessä et laihduta?

Vierailija
6/72 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan aio hankkia uusia vaatteita läskieni peitoksi vaan vedän sellaisen Nutrilett -rupeaman, että oksat pois! Elän vaikka koko kevään ja kesän pelkästään niillä, mutta ylikiloista aion päästä eroon!

Vierailija
7/72 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo joo, tätä en kysynyt, vaan pukeutumisvinkkejä.

Kesään on vielä kohtuu pitkä aika. Jospa ottaisit itseäsi niskasta kiinni ja kokeilisit edes saada niitä kiljoa pois ja paikkoja timmimmiksi. Ja palaisit sitten asiaan lähempänä kesää jos ei ole onnistunut.

Minä en itse edes jaksaisi vielä vaivata päätäni sillä mitä sitten kesällä puen päälle synnytyksen jälkeen. Sen näkee sitten miten se kroppa palautuu.

Vierailija
8/72 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkohan yrittänyt? Ööööö... yllätys yllätys. Olen.

Jos kysyisin laihdutusvinkkejä, avaisin ketjun aiheesta miten laihtua kesään mennessä.

Sivuhuomautus: Laihdutuksen teoria on suurimmalla osalla ihmisistä hallussa, se on se käytännön toteutus mikä tökkii. Vai miksi luulette että iso osa ihmisistä on ylipainoisia...

Vierailija
9/72 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vittu mitä aaveetouhua. Kysytään aiheesta X, vastataan aiheesta Y. :(

Vierailija
10/72 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon kans nutrannut,mutta tuli takasin lähteneet kilot,ku viikonloppuna mässäili,mutta pitää ryhdistäytyä.tekis mieli vastata siis burkhaan tai pressuun sitä pitää mun pukeutua,jollen tee jotain näille läskeille.

Vierailija
11/72 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai minkälaisia vastauksia täältä odotit saavasi?

Vierailija
12/72 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkohan yrittänyt? Ööööö... yllätys yllätys. Olen.

Jos kysyisin laihdutusvinkkejä, avaisin ketjun aiheesta miten laihtua kesään mennessä.

Sivuhuomautus: Laihdutuksen teoria on suurimmalla osalla ihmisistä hallussa, se on se käytännön toteutus mikä tökkii. Vai miksi luulette että iso osa ihmisistä on ylipainoisia...

Vierailija
13/72 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekkoja kehiin!

Ja tunikat on ihan söpöjä. Mulla ei ole pituutta, joten näytän vaan tyhmältä tunikoissa, mutta ehkä sinulle sopii?

Mene surffaan Elloksen tai Halensin sivuille, äläkä hanki mustaa vaikka ne näyttäiskin "hoikentavalta" minusta ihminen näyttää vaan mustalta aukolta mustassa..

Hanki jotain jolla korostat vaikka rintaosaa, kuviolla ja muulla ekstralla saa huomion pois ongelmakohdista!

Ja harva meistä on täydellinen: nauti olosta! Liikuntaa, kevyttä ruokaa ja ihon kuorintaa, nätti tukka ja söpöt värit meikkiin.

T. neljän mamma

Vierailija
14/72 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavalla olet yrittänyt laihduttaa ja mikä siinä tökkii?

Vierailija
15/72 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekkoja kehiin!

Ja tunikat on ihan söpöjä. Mulla ei ole pituutta, joten näytän vaan tyhmältä tunikoissa, mutta ehkä sinulle sopii?

Mene surffaan Elloksen tai Halensin sivuille, äläkä hanki mustaa vaikka ne näyttäiskin "hoikentavalta" minusta ihminen näyttää vaan mustalta aukolta mustassa..

Hanki jotain jolla korostat vaikka rintaosaa, kuviolla ja muulla ekstralla saa huomion pois ongelmakohdista!

Ja harva meistä on täydellinen: nauti olosta! Liikuntaa, kevyttä ruokaa ja ihon kuorintaa, nätti tukka ja söpöt värit meikkiin.

T. neljän mamma

Kiitos ihana! Vasta ketjun viesti nro 12 vastasi alkuperäiseen kysymykseen :)

Kiitän!

Vierailija
16/72 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkin olen joskus kysellyt isojen tyttöjen pukeutumisvinkkejä ja saanut vastaukseksi kehotuksen laihduttaa... aaarrrgghh!!! vastauksena sulle, ajattelin ainakin lomamatkalle hommata reilun pareon jossa viihdyn koko matkan :), kotimaahan olen löytänyt esim indiskasta kivoja tunikoita jotka leggareiden kans menee ihan ok. komeilla asusteilla saa huomion pois muualta. hyvää kesää sinulle!!

Vierailija
17/72 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta siltikään en vaivaisi vielä päätäni kesän pukeutumisilla.

No aivan sama mulle mikä sun aikataulu on, mutta jos et ole sattunut huomaamaan niin kesän vaatteet on alkaneet tulla nettikauppoihin. Parhaat kesävaate valikoimat on keväällä, ei kesällä.

Vierailija
18/72 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos sitä ei halua tehdä, niin saahan sitä ostella telttatyyppisiä kaapuja, joihin kesällä voi yrittää verhoutua. Totuus kuitenkin on, ettei lihavuutta voi piilotella. Kesällä varsinkaan.

Ja joo, tiedän todellakin, että laihdutus on vaikeaa! PAITSI kun tarpeeksi kyrpiintyy omaan peilikuvaan ja rumiin vaatteisiin (jotka siis ainoita jotka mahtuvat päälle kauppojen valikoimista!) , ottaa itseä niskasta kiinni ja lakkaa mättämästä sitä ruokaa sinne kitusiin entiseen tahtiin!

Itse aloitin laihduttamisen (neljännen lapsen saamisen jälkeen) vuoden alussa, ja nyt jo 12 kiloa pienempi, matkaa normipainoon on, mutta niin on matkaa vielä kesäänkin! :)

Vierailija
19/72 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö olisi paljon kivempi olla normaalipainoinen kuin tuskailla kuukausia etukäteen, että mitä sitä kesällä laittaa päälleen??

Vierailija
20/72 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku vinoraitainen kietaisumekko voisi toimia. Raidat "harhauttavat" silmää ja mekon nauhat korostavat vyötäröä. On varmasti myös mukavan viileä ja helppo kesällä. Jos on viileämpi ilta niin voi laittaa legginssit sen kanssa.

Esim. tämän tyylinen, mutta tietysti pidempi ja raidat vinossa. En kyllä keksi, että mistä sellaisen löytää. Tuossa linkissä olevassa mekossa on myös kivat nuo kaulukset.

http://gearit.mycashflow.fi/product/201/w-boston-dress