Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joidenkin mielestä liukkarin käyttö noloa tms?

Vierailija
18.05.2015 |

Oon lueskellu välillä keskusteluja, joista on voinut rivien välistä lukea, että liukkarin käyttö seksin aikana olis jotenkin noloa tai epänormaalia ja hävettävää. En ymmärrä. Ite ihan nuorena ihmisenä sitä välillä käytän jos tuntuu ettei seksi luista. Miten on? Onko liukkarin käyttö mielestäsi noloa?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 12:38"]Liukkarilla voi korvata näppärästi esileikin ja mennä suoraan hommiin. <3
[/quote]

Juurikin näin!

Vierailija
2/24 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nolota. Voi tosin hieman latistaa tunnelmaa, jos tarvii kesken kaiken alkaa kaapista kaivelemaan. Vähän niinkuin kumin värkkäämisen kanssakin. Mutta eipä tuokaan mikään iso ropleema ole.

-Niksu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mielestäni noloa, mutta tarpeettomasti vesipohjaisten liukkareiden käyttö on mielestäni vähän tyhmää. Ruokkii hiivoja ja horjuttaa bakteeritasapainoa. Jos paljon haluaa käyttää, on järkevää valita alkoholiton ja sokeriton vaihtoehto.

N32v

Vierailija
4/24 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 09:45"]

Ei se ole yhtään noloa, mutta jotenkin tunnelmaa latistavaa. Yleensäkin säätö ylimääräisten esineiden ja aineiden kanssa sängyssä on minulle henkilökohtaisesti aika iso häiriötekijä. Ihmiset ovat kuitenkin erilaisia mieltymyksiltään, joten ei minulla ole sen suhteen ongelmaa. Tosin luulen että jos mies kysyisi haluanko liukkaria, se jotenkin taas lässähdyttäisi minun fiilikseni. :/

[/quote]

Pysyykö fiilis autossa, veneessä, metsässä tai rannalla? Entä pesukoneen päällä?

Vierailija
5/24 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä noloa siinä on, jos pillu on kuin hiekkapaperi saharassa.

Vierailija
6/24 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä naisena kostun tarpeeksi, mikäli olen kiihottunut. Jos taas en ole kiihottunut, en halua seksiä eli en kaipaa tulla pannuksi liukkarin avulla. Se tilanne on kyllä hyvin harvinainen, meillä sekstaillaan lähes joka päivä. Terveisin yksi 43-vuotias nainen (ilman hormoniehkäisyä)

Vierailija
7/24 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan ole noloa. Meillä tykätään muutoinkin leikkiä öljyillä sängyssä. Kuka sitä kuivaa munaakaan vatkaa? ;)

Vierailija
8/24 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä päädyin jokin aika sitten sänkyyn silloisen säätöni kanssa, ja hän kysyi siinä että haluanko liukkaria. No en halunnut, kun en kokenut sitä tarvitsevani, mutta kieltämättä on mietityttänyt olinko hänen mielestään jotenkin kuiva. Hommat kuitenkin sujuivat ihan ongelmitta.

Vierailija
9/24 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 09:22"]

Kyllä minä naisena kostun tarpeeksi, mikäli olen kiihottunut. Jos taas en ole kiihottunut, en halua seksiä eli en kaipaa tulla pannuksi liukkarin avulla. Se tilanne on kyllä hyvin harvinainen, meillä sekstaillaan lähes joka päivä. Terveisin yksi 43-vuotias nainen (ilman hormoniehkäisyä)

[/quote]

Kuka milläkin haluaa leuhottaa. Yksi ulkonäöllään, toinen koulutuksellaan ja kolmas liukkaalla pillullaan.

Vierailija
10/24 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en minäkään sitä ns. tarvitse, mutta liukkari tuo mukavaa lisämaustetta esim miehelle tehtäessä käsihoitoja, toimii myös toisinpäin. 

Vierailija
11/24 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole yhtään noloa, mutta jotenkin tunnelmaa latistavaa. Yleensäkin säätö ylimääräisten esineiden ja aineiden kanssa sängyssä on minulle henkilökohtaisesti aika iso häiriötekijä. Ihmiset ovat kuitenkin erilaisia mieltymyksiltään, joten ei minulla ole sen suhteen ongelmaa. Tosin luulen että jos mies kysyisi haluanko liukkaria, se jotenkin taas lässähdyttäisi minun fiilikseni. :/

Vierailija
12/24 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se noloa ole, mutta mietin vain sitä mihin sitä käytätte kun itselläni sadan eri naisen kanssa ei ole tullut vielä tilannetta mihin liukkaria olisi tarvittu...

Vierailija
13/24 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

E-pillerit kuivattaa sen verran, että liukkari on ihan must. Ennen pillereiden aloittamista olin valmis tositoimiin viidessä minuutissa, mutta nyt saa lämmitellä puolikin tuntia ja silti tarvitsee liukkaria. Ei oo oikein aikaa kolmen tunnin esileikkeihin.

Vierailija
14/24 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exän kanssa liukkari oli ihan ehdoton, seksi hänen kanssaan oli tylsää. Rakastin häntä mutta en kiihottunut hänestä, ja hän oli usein mulle vihainen ku olin niin kuiva, ja valitti ettei tunne ketään kenen olisi tarvinnut niin nuorina (20v) käyttää liukkaria perusseksissä. Nykyisen kanssa seksi on edelleen niin mahtavaa, että kostun pelkästä ajatuksesta!

Vierailija
15/24 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 09:46"]

Ei se noloa ole, mutta mietin vain sitä mihin sitä käytätte kun itselläni sadan eri naisen kanssa ei ole tullut vielä tilannetta mihin liukkaria olisi tarvittu...

[/quote]

Noniin niklas 12 vee voi taas rauhoittua. Käteen olet voinut sata kertaa vetää.

Itse usein käytän naiseni kanssa liukkaria. Välillä on vähän kuivunut kesken kaiken kun aktimme ei kestä vain sekuntteja, kuten sinulla.

Vierailija
16/24 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on rutikuiva, atooppinen ja herkkä iho sekä ehkä siihen liittyen limakalvot myös, kosteuttajaa tarvitaan. Eipä tulisi mieleenkään hävetä, enhän häpeä käsivoiteenkaan käyttöä kun käsien ihon oma rasvaisuus ei riitä. Ihmiset ovat erilaisia.

Vierailija
17/24 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se on satunnaissuhteissa vähän noloa, kun jotkut miehet yhdistää kuivuuden ja liukkarin tarpeen kiihottumattomuuteen. Minä vaan en kostu luonnostani ollenkaan, vaikka olisin kuinka kiihottunut, enkä ole koskaan kostunut. usein hoidan liukkarin laiton huomaamattomasti samalla kun käyn peseytymässä ennen seksiä.

Vierailija
18/24 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 10:02"]

Minusta se on satunnaissuhteissa vähän noloa, kun jotkut miehet yhdistää kuivuuden ja liukkarin tarpeen kiihottumattomuuteen. Minä vaan en kostu luonnostani ollenkaan, vaikka olisin kuinka kiihottunut, enkä ole koskaan kostunut. usein hoidan liukkarin laiton huomaamattomasti samalla kun käyn peseytymässä ennen seksiä.

Mä oon sitten ihan sun vastakohta ei tarvii liukkareita kun omia liukasteita valuu siihen malliin että joutuu kuivailemaan jo ennen seksiä.

[/quote]

Vierailija
19/24 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liukkarilla voi korvata näppärästi esileikin ja mennä suoraan hommiin. <3

Vierailija
20/24 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on niin iso kalu että ilman liukkaria ei tuu mitään....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän