Onko kellään LASKETTU AIKA KÄSILLÄ? Mikä on vointi ja tunnelmat?
Itselläni on kolmannen lapsen laskettu aika käsillä ja tosi tukala olo. Pelottaa synnytys tosin aika paljon. Parempi kait se olis vaan synnyttää niin ei tarvis jaksaa päivästä toiseen supisteluja...
Kommentit (23)
Oliko sulla minkäänlaisia tuntemuksia/tiettyjä oireita ennen synnytyksen alkua (kun odotit ensimmäisiä tuplia) tuntuu että sitä etsii jo kaikesta mahdollisia oireita. Parastahan tosiaan on se että ovat mahd. pitkään masussa.
Kivuttomia supistuksia oli kyllä sinä päivänä huomattavasti enemän kuin normaalisti, mutta ei muuta. Limatulppa tuli päivää ennen synnytystä.
Tosin, nyt mulla meni se limatulppa jo pari viikkoa sitten ja tässä sitä sitten ollaan kuitenkin vielä.
T:kaksosia odottava 39+4
Mulla tänään 37 + 0 , eli aika viimesiä hetkiä tässä raskaana ollaan, ellei sitten hurjasti mene yli.. poikaa odotellaan, mutta saa nähdä kumpi sieltä loppujen lopuksi ulos tulee. Esikoista odotellaan! Jännittää kovasti!
Vauva on ollut jo 10 viikkoa raivotarjonnassa ja tällä viikolla lääkäri sanoi, että on kiinnittynyt.
kohdun suu lyhentynyt sentin ja pehmennyt.
Odottelen kovasti limatulpan irtoamista tai lapsiveden menoa :D mutta taitaa olla vielä toiveajattelua.. :) raskausviikkoja oli 20 kasassa kun ennenaikaset harjotussupparit alkoivat.. nyt ne on lisääntyneet jonkun verran. Kovasti vauva liikkuu vielä mahassa. Olo ei ole juurikaan tukala, jotkut asennot tuntuu välillä mahdottomilta, kun vauva mukiloi kylkiluiden alla.
Olen tehnyt menneisyydessä abortin, joka oli aivan helvetillisen kivulias, vaikka viikkoja "vasta" 8. nyt odotan millaisena koen synntyskivun.. :( apua...
Oliko sulla minkäänlaisia tuntemuksia/tiettyjä oireita ennen synnytyksen alkua (kun odotit ensimmäisiä tuplia) tuntuu että sitä etsii jo kaikesta mahdollisia oireita. Parastahan tosiaan on se että ovat mahd. pitkään masussa.