Phil & Ted sisarusrattaiden kayttajat, kommentteja kehiin :)
Harkitsen ko. rattaiden hankkimista.Sisarusten ikana olisi vastasyntynyt ja 2v.Miten mallit vibe / sport etc eroavat toisistaan, kaytannossa? Onko rattaat hintansa arvoiset / kaytannolliset? Helppo tyontaa esim talvella? Miten pieni vauva viihtyy siina makuuosassa?Onko vauva helppo laittaa sinne? Kommentteja? Kiitos!
Kommentit (5)
Mutta kaipailisin viela kayttokommentteja niilta joilla rattaat olleet kaytossa vastasyntyneella & taaperolla? Asun ulkomailla joten ostan ne kylla taalta:)
Meillä classic-malli. Olen erittäin tyytyväinen.
Kaikki toimii ja ovat todella tilaasäästävät.
ovat perusvaunuja kapeammat!
Ainoa miinus on se, että ei saa vaunut makuuasennossa kiinni seisomalautaa (meillä kun on vielä kolmas). Muuta en keksi.
Meilla oli Sport kun en raaskinut Vibea ostaa :-)
En kayttanyt koskaan taapero+vauva yhdistelmana, kaytin siina vaiheessa, kun molemmat istuivat
+ kapeat tuplat
+ normaali ykkosrattaiden pituiset tuplat
+ helppo ja kevyet tyontaa (tosin, en ole tyontanyt lumessa)
+ etuistuin on iso (korkea selkanoja), eli menee pitkaan yhdenkin rattaina
+ helppo koota/kasata
+ tavarakoriin mahtuu ostoksia ihan ok, vaikka takaistuimessa istuu isompikin lapsi
- sport: sisarusistuin pitaa ottaa aina kasatessa pois, vibessa jos on kaksi istuinta (ei siis vauvaversiona), niin siin ei tartte ottaa takimmaista pois
istuimen poisotto on kylla sitten helppoa
- kuomu on SURKEA, eika sita edes parannettu VIBE-malliin
Mina en koskaan katunut ostosta, ostimme ne tosin Lontoosta, missa ne oli Suomea halvemmat. Paljon kaytettiin ja monet unet niissa otettiin, seka edessa etta takana.
Ainakin ulkonäöllisesti on laadukkaamman näköiset kuin sportit. Meillä rattaat on työkäytössä eli kaksi 1v:tä kyydissä. Ihan ok työnnettävät myös talvella. Alaistuin tuntuu kyllä aika pieneltä näin talvikamppeissa tai sitten mulla on säädöt pielessä. Mutta ei siinä ainakaan kuomua mahdu pitämään auki edes tuon 9kg-80cm pikkusirppiäisen käytössä. Yhden lapsen käytössä on tosi mukavat ja kevyet rattaat!
ja kotiovelle toimitettuna.
Vanha ja luotettava yritys. Voittanut mm "netin luotettavin kauppa-palkinnon".
Nuo sisaristuimet, kopat, sadekuomut jne maksaa Suomessa tosi paljon.
http://www.pramworld.co.uk/category/344/Phil_And_Teds_Sale
Itse olen ollut todella tyytyväinen! Tulivat viikossa.