Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mäkätinkö aiheesta vai en miehelle

Vierailija
18.02.2011 |

Mies ollut sairaslomalla koko viikon ja minä kun tulen töistä niin tiskikone tyhjentämättä, peti petaamatta, kaikki lapsen lelut sikin sokin ym.

Tulen kotiin ja sanon että olis voinut jotain tehdä niin siitä sitten suuttui. Tänä aamunakin oli vielä suutuksissa mulle.

Ei ollut sillä tavalla sairas ettei olis voinut tehdä näitä hommia. Ja ei ole eka kerta. eilen tuli vaan mulla mitta täyteen.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei silloin voi mennä töihin

Vierailija
42/43 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kai se laiskuuttaan jäi saikullekkin.

Pysty tekemään kaikkea muutakin, paitsi kotihommia...

Ihanko oikeasti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

niin ne ei voi tehdä muuta kun sairastaa... Nainen kun on kipeä, niin hänen odotetaan tekevän kaikki samat toiminnot, kuin terveenäkin.

Miehistä tulee toimintakyvyttömiä ja maailman säälittävimpiä (omasta mielestään) otuksia kun sairastuvat.

Itselläni meinasi otsasuoni revetä kun olin päivällä tehnyt lumityöt, lämmittänyt taloa, siivonnut koko talon perusteellisesti ja tehnyt ruokaa ja siis kaikki valvoessa 1v 4kk kaksosia jotka kerkeävät kaikkialle ja kun mies tuli töistä hän söi, vaihtoi verkkarit jalkaan ja meni sohvalle makaamaan. Kun sitten olin saanut itse syötyä ja syötettyä lapset ja huokaisin että en jaksaisi siivota tuota keittiötä niin mies tokaisee että eihän sinun sitä heti tarvitsekaan siivota. No siivosin kuitenkin sen keittiön ja kun kysyin että voisiko mies vahtia lapsia hetken että käyn suihkussa niin tämä kysyy oikein anelevana että enkö voisi ottaa niitä mukaan kun hän ei oikein nyt jaksaisi. (tekee myyntityötä, mutta siihen ei kuulu oikeastaan mikään fyysinen)

No en ottanut lapsia mukaan ja kun palasin suihkusta, oli paikat hirveässä kunnossa ja mies makaa olohuoneen lattialla ja katsoo telkkaria. Lapset oli sillävälin tiputtaneet kaikki mahdolliset tavarat lattialle yms. mitä voi vain keksiä.

Enpä ole sen jälkeen pyytänyt tuota miestä tekemään mitään, ei kuitenkaan tee sitä mitä pyydetään.

Eli mies sai tekemättömyydellä palkinnon: Ei tarvitse enää ikinä tehdäkään mitään. Jos suhde on tuolla tolalla, niin eiköhän sitä voi ottaa jo eron niin, että mies joutuu tosiaan olemaan vastuussa lapsist kokonaan silloin tällöin.