Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten muuttaisit, jos haluaisit laihtua

Vierailija
18.02.2011 |

minun tilanteessani? Karkit tosiaan pois mutta muuten.

Päivän syömiset eiliseltä. Muutenkin usein samantasoista.

Liikun hyötliikuntaa joka päivä tunti pari, kävelyä 2-5 km. Olen 120-kiloinen , pituutta 174 cm

Kolme kuppia kahvia, jokaisessa 2 teelusikkaa sokeria+loraus ykkösmaitoa.

2 taikaruissämpylää halkaistuna, päällä sipaisu kevytbeceliä, kevytkinkkusiivu, 2 tomaattiviipaletta

1 dl gefilusmehua

appelsiini ja 2 palaa ruisleipää, päällä kevytbeceliä, 17% juustoa siivu ja tomaattia. kuppi kahvia (samoin kuin aamulla)

Broilerinsuikaleita (hunajamarinoituja) ehkä n. 100g, wokkivihanneksia 3 dl, rasvatonta raejuustoa desi, jäävuorisalaattia, tomaatti, kurkkua (ei kastikkeita).

3 mandariinia, 2 ruisleipää kevytkinkkusiivulla+kurkulla, teetä pari mukia, jossa reilu tl hunajaa, 100g lakritsia

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehottaisin myös kirjaamaan syödyt ruuat ylös. Ei vie kuin minuutin päivässä, kun pistää paperilapulle mitä on syönyt, aina aterian jälkeen.

Liikuntaa on ihan ok, mutta pari kertaa viikossa kannattaisi liikkua kovemmalla sykkeellä, esim jumpassa, uimassa tai miten tahansa.

Sokerin käyttöä kannattaa vähentää pikkuhiljaa. Itse join teeni joskus kahdella sokeripalalla, nyt en pysty enää juomaan jos teessä on sokeria kun totutin itseni siitä pois.

Ruisleivän syönti pitäisi ainakin puolittaa, muuten en löydä ylilyöntejä, paitsi tietenkin nuo lakritsit ja sokerit. Jostain sinun täytyisi rasvaa saada enemmän kun käytät vain kevyt- ja rasvattomia tuotteita. Käykö sinulle rasvaiset kalat, esim lohi? Kokeile edes vaihtaa kevytjuusto kermajuustoon tai kevytleikkeleet tavallisiin.

Todella pienillä muutoksilla uskon, että saat ihmeitä aikaan!

Vierailija
22/22 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä olenkin pohtinut, onko mun rasvansaannissa tosiaan jotain vikaa. Syön kalaa tosiaan kerran pari viikossa, yleensä lohta. Joko ruoalla tai sitten satunnaisesti leivänpäällä. Meillä tosiaan syödään pääasiassa 17%kermajuustoa miehen korkean perinnöllisen kolesterolin takia. Mutta ajoittain muutakin tulee ostettua.Leikkeleinä meillä siis erilaisia kinkkuja ja broileria, usein paistan ihan maustamatonta filettä leikkeleeksi. Syön välillä pähkinöitäkin.

Kokeilen nyt varmaan säännöllistää ruokarytmiäni, lisätä hieman rasvaa ja lopettaa tuo sokeri kahvissa ainakin. Katsotaan, jos saisin jotain tuloksia. Liikuntaakin koitan lisätä, kunhan pakkaset hellittää.

Kehottaisin myös kirjaamaan syödyt ruuat ylös. Ei vie kuin minuutin päivässä, kun pistää paperilapulle mitä on syönyt, aina aterian jälkeen.

Liikuntaa on ihan ok, mutta pari kertaa viikossa kannattaisi liikkua kovemmalla sykkeellä, esim jumpassa, uimassa tai miten tahansa.

Sokerin käyttöä kannattaa vähentää pikkuhiljaa. Itse join teeni joskus kahdella sokeripalalla, nyt en pysty enää juomaan jos teessä on sokeria kun totutin itseni siitä pois.

Ruisleivän syönti pitäisi ainakin puolittaa, muuten en löydä ylilyöntejä, paitsi tietenkin nuo lakritsit ja sokerit. Jostain sinun täytyisi rasvaa saada enemmän kun käytät vain kevyt- ja rasvattomia tuotteita. Käykö sinulle rasvaiset kalat, esim lohi? Kokeile edes vaihtaa kevytjuusto kermajuustoon tai kevytleikkeleet tavallisiin.

Todella pienillä muutoksilla uskon, että saat ihmeitä aikaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän