Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanjojentanssipäivän saldo

Vierailija
18.02.2011 |

tähän asti saatu kulutettua 1047 e + bensakulut noin 180 kilometristä. Toisaalta nähty vanhojen tanssit kertaan 2 ja vielä iltapäivällä kertaalleen. Ihasteltu näyttävästi laitettuja tyttöjä ja asujaan puhumattakaan komeista pojista.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli tyttö kyseessä

- mekko 350e

- vannehame, hanskat, mekon pienennys 60e

- kengät 60e

- korut 70e

- kampaus 70e

lisäksi meikkiä ja irtoripset

eli yhteensä noin 550e

Onneks seuraava tanssija on poika :)

Vierailija
2/7 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli itse tehty mekko, kengät 50 mk ja kampaajalla kävin. Ei tullu siis kovin kalliiksi..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puku 500e (uutena)

Kengät 2e (kirpparilta)

suihkurusketus 25e

kampaus 50e

korut 20e

yht. 597e

Vierailija
4/7 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon, että kelpaa itseommeltu puku, koska olen ompelija. Saattaa mennä jopa vain 20 euroa materiaaleihin. Meillä on nimittäin jo jemmassa 2 hyvää tyllialushametta, maksoivat 3 euroa kipale sekä kaksi pitkää juhlapukua, toinen 3,50 ja toinen 6 euroa. Koristeita , lankaa yms on myös meillä jo kaikenlaista+kahdet pitkät hanskat.

Katsotaan sitten mitä menee muuhun, kaipaako kampaajaa tai meikkiä vai laittaako itse.

Aikanaan mulla ei mennyt rahaa kuin sukkahousuihin. Mummin vanha tanssiaismekko vintiltä+hanskat+harsopäähinen. No , aika oli toinen, vuosi oli 1984.

Vierailija
5/7 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänet buukattiin siis tekemään välijuonnot, eikä rahaa mennyt kuin kampaajan verran.

Vierailija
6/7 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensimmäistä kertaa moneen moneen vuoteen ja täytyy sanoa, että kilpavarusteluksi on mokoma mennyt. 15 vuotta sitten minulla ja monella luokkatoverillani oli itse tehdyt puvut. Tai siis tätini ompeli puvun minulle, en sentään ihan itse vääntänyt. Kotikutoisia olivat joka tapauksessa.

Vierailija
7/7 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhulla ajattelen oman tyttäreni vanhoja kahden vuoden päästä ;-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan