Lue keskustelun säännöt.
Nuo kotiäidit on kuitenkin katoava luonnonvara.
17.02.2011 |
Heille ollaan syystä kadeja.
Onhan se erilaista elämää ja todella oppia tuntemaan omat lapset.Kun ulkomaailma on muutenkin tätä nykyä oikein hullun mylly.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla