Ihan hirveää, kun olen alkanut harmaantumaan.😅
En enää tiedä yhtään, että mitä tälle päälle pitäisi tehdä. Juurikasvu näyttää nyt tosi kauhealta. En kyllä olisi vielä valmis harmaaseenkaan, eli kai sitten jatkan vaan värjäämistä, mutta täytyy varmaan vaihtaa kyllä väriä, että ei näyttäisi niin pahalta tuo juurikasvu. Olen aika laiska värjäämään hiuksia ja kampaajalla en käy.
Kommentit (11)
Niin minäkin. Harmaita hiuksia näkyy jo selvästi. Miehelle se on tosin plussaa. Näytän paremmalta kuin esim 10v sitten. M40
Vierailija kirjoitti:
Mä olen jo täysin harmaa oikeasti näin 52 vuoden iässä. Värjään tummanruskeaksi. Laitan tyvivärin kotona kerran kuussa. Siinä välissä käytän suihkutettavaa tyvivärispraytä, jolla juurikasvun saa peitettyä hetkessä, tilapäisesti. En koe isoksi vaivaksi.
Täytyykin varmaan nyt aluksi kokeilla tuota tyvivärisprayta. Kiitos vinkistä!
Minä olen päätynyt pitämään harmaantuvat hiukseni. Hiuksissani on luonnostaan tällä hetkellä vielä tummmaa hiusta, harmaata hiusta ja myös täysin valkoiseksi muuttunutta hiusta ja minulla hiusten oma väri on luonnostaan vaihdellut iän myötä melko vaaleasta tummaan. Nuori taitava kampaajani on samaa mieltä siinä asiassa ettei väriä laiteta vaan annetaan nyt olla nämä luonnon raidat, leikkautan hyväkuntoiset hiukseni 5-6 viikon välein . Haluaisin , että kaikki hiukseni muuttuisivat sellaisiksi valkoisiksi millaisia kohtia nyt hiuksissani on muutamia. Harmaakin hius sopii ihooni ja erittäin sinisiin silmiini eikä vanhenna muutenkaan nuorekasta olemustani.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen päätynyt pitämään harmaantuvat hiukseni. Hiuksissani on luonnostaan tällä hetkellä vielä tummmaa hiusta, harmaata hiusta ja myös täysin valkoiseksi muuttunutta hiusta ja minulla hiusten oma väri on luonnostaan vaihdellut iän myötä melko vaaleasta tummaan. Nuori taitava kampaajani on samaa mieltä siinä asiassa ettei väriä laiteta vaan annetaan nyt olla nämä luonnon raidat, leikkautan hyväkuntoiset hiukseni 5-6 viikon välein . Haluaisin , että kaikki hiukseni muuttuisivat sellaisiksi valkoisiksi millaisia kohtia nyt hiuksissani on muutamia. Harmaakin hius sopii ihooni ja erittäin sinisiin silmiini eikä vanhenna muutenkaan nuorekasta olemustani.
Monella se vaan kestää parikymmentä vuottakin, että koko tukka muuttuu valkoiseksi. Eikä ne väliversiot välttämättä sovi kaikille, varsinkaan jos on lämminsävyinen iho.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen jo täysin harmaa oikeasti näin 52 vuoden iässä. Värjään tummanruskeaksi. Laitan tyvivärin kotona kerran kuussa. Siinä välissä käytän suihkutettavaa tyvivärispraytä, jolla juurikasvun saa peitettyä hetkessä, tilapäisesti. En koe isoksi vaivaksi.
Täytyykin varmaan nyt aluksi kokeilla tuota tyvivärisprayta. Kiitos vinkistä!
Ihan marketista saa, L'Oreal Magic Retouch on hyvä.
Hirveää? Itse olen harmaantunut noin kolmekymppisestä asti, nyt viisikymppisenä olisin jo täysin harmaa, ellen värjäisi. En koe värjäämistä isoksi vaivaksi. Kallista olisi jos sen kampaajalla tekisi, mutta kotona menee helposti ja edullisesti. Käytän Vivahde Hair -värejä.
Ite 33, mies, ja on jo hiukan harmaita näkyvissä. Ei haittaisi lainkaan, jos kerralla muuttuisi kuontalo platinanharmaaksi mikä suvussa tuntuu kulkevan. Oishan se villin näköinen platinan väriset, pitkät luonnonkiharat.
Anna kasvaa kokonaan tyylikkään harmaaksi! Harmaa on ollut viime vuosina jopa trendiväri, jota halutaan erikseen. Usein se ei kuitenkaan värjäämällä onnistu, vaan jää keltaiseksi. Itsellä on luonnostaan platinanharmaa, enkä enää värjäisi, vaikka niin vuosia teinkin.
Mitä hirveää siinä on?
Hohhoijaa.
Harmaantuakin voi niin monella eri tavalla. Oli viime viikolla pakko paikallisessa hypermarketissa ihastella ääneen, kun kanssa-asiakkaalla oli niin kauniit, melkein puhtaanvalkoiset hiukset. Oli oma väri, kun kysyin.
Oma maantienväri ei osoita alkeellisintakaan harmaan merkkiä puolessa välissä viittäkymmentä, ja isäni meni samanvärisillä hiuksilla hautaan samoin ilman harmaita. Jokainen tyylillään. Mutta sellaisesta upeanelegantista valkoisesta on kyllä turha itse haaveilla...