Toi Lindholm on kyllä niin juntti!
Ukon, joka ei pysy noutissa puolta minuuttia kerrallaan ei pitäis olla tuolla mollaamassa sellaisia, jotka osaavat laulaa! Ei mulla muuta.
Kommentit (73)
Olen aina fanittanut Yötä ja se bändi on mulle ihan ykkönen. Myös Ollia olen aina ihaillut, eilinen tuomarointi harmittaa todella!
Olli Lindholm siis. Nuotissa pysymisestä en tiedä kun en niistä mitään ymmärrä mutta mitäs väliä sillä on jos hyvältä kuulostaa.
Olli Lindholm siis. Nuotissa pysymisestä en tiedä kun en niistä mitään ymmärrä mutta mitäs väliä sillä on jos hyvältä kuulostaa.
Jotain rajaa!
Tyypillä ei ole mitään saundia äänessä! Kuulostaa lähinnä keuhkotautiselta kasikymppiseltä vaarilta raakkumassa henkihieverissä. Jessus mitä huutamista! Ei todellakaan mitään varaa arvostella muita.
ap:n kanssa, O on _todella_ huono laulaja! Aivan järkyttävän epävireinen.
on varaa ollakin;)
vaikka joku rakkaus on lumivalkoinen onkin KAMALA:D
yllätti Lindholm minutkin, vaikuttaa hyvinkin ylimieliseltä ja erittäin ennakkoluuloiselta, en odottanut häneltä tällaista junttimeininkiä.
niin sanoituksen kuin sävelenkin puolesta.
80-luvulla pojissa vielä jotain oli
Nyt se yrittää iskeä tota alaikästä tyttöä
et on noin ennakkoluuloinen ja toden totta juntti. säälitti se yks poika jota se haukku ihan tosissaan ku ei ollu tarpeeksi miehekäs hänen mukaansa. ei kaikki voi olla yhtä rumia ku olli!
et on noin ennakkoluuloinen ja toden totta juntti. säälitti se yks poika jota se haukku ihan tosissaan ku ei ollu tarpeeksi miehekäs hänen mukaansa. ei kaikki voi olla yhtä rumia ku olli!
Oliko sinusta siinä tyypissä miehekkyyttä edes sen vertaa että miehekkyydestä ja siitä tyypistä voi puhua samassa lauseessa?? Minusta ei.
Vaikka homohan se taisi olla että ei kai silloin miehisyyttä vaaditakaan.
niin silti ei pitäisi mennä ihmistä nolaamaan tuolla lailla.
Yö meni multakin boikottiin, tosin viimeksi 80-luvulla kuunnellut. IDIOOTTI tuo Lindholm. Päällepäsmäröi tuomarina niitä päätuomareita.
Oliko sinusta siinä tyypissä miehekkyyttä edes sen vertaa että miehekkyydestä ja siitä tyypistä voi puhua samassa lauseessa?? Minusta ei. Vaikka homohan se taisi olla että ei kai silloin miehisyyttä vaaditakaan.
kyseessä ole LAULUkilpailu eikä mikään misterkisa?? Laulaahan se poika osasi...
Ukon, joka ei pysy noutissa puolta minuuttia kerrallaan ei pitäis olla tuolla mollaamassa sellaisia, jotka osaavat laulaa! Ei mulla muuta.
Oliko sinusta siinä tyypissä miehekkyyttä edes sen vertaa että miehekkyydestä ja siitä tyypistä voi puhua samassa lauseessa?? Minusta ei. Vaikka homohan se taisi olla että ei kai silloin miehisyyttä vaaditakaan.
kyseessä ole LAULUkilpailu eikä mikään misterkisa?? Laulaahan se poika osasi...
Eikös vaan?