Toi Lindholm on kyllä niin juntti!
Ukon, joka ei pysy noutissa puolta minuuttia kerrallaan ei pitäis olla tuolla mollaamassa sellaisia, jotka osaavat laulaa! Ei mulla muuta.
Kommentit (73)
Tiedän miehen musiikkikuvioiden kautta, hänen kasarilookissa oli suuri kontrasti miehen mielen kanssa :)
Sellainen perusmies, ei karismaa, kuten Pate Mustajärvessä, josta voi olla myös montaa mieltä. Patessa on silti jotain hikistä karismaa ja vetovoimaa, ihan livenäkin. Tai siis oli, mieshän on nykyään aika vanha ja vanhettunut.
Mut Olli taas yllätti positiivisesti, oon aina aatellut että on vähän urpo mutta musta se oli ihan hauska. Ei tarvii niin vakavasti kaikkee ottaa.
= "miesten vaihdevuodet", kun testosteronipitoisuus alkaa pikkuhiljaa laskea. Olen pitänyt käsitettä lääketeollisuuden kehittämänä mainoskikkana, jolla saada keski-ikäiset miehet ostamaan hormonilääkettä.
Mutta nyt uskon! :) Olli, olet kärttyinen, masentunut, miten on mieskuntosikaan laita. Nukutko hyvin yöllä? Käypä lääkärillä, hän mittaa testosteronipitoisuutesi ja määrää sitten lääkettä! Muutut rennoksi ja hyväntuuliseksi.
niin silti ei pitäisi mennä ihmistä nolaamaan tuolla lailla.
Yö meni multakin boikottiin, tosin viimeksi 80-luvulla kuunnellut. IDIOOTTI tuo Lindholm. Päällepäsmäröi tuomarina niitä päätuomareita.
kirjottaja tuskin kiisti että kyseinen henkilö ei ollut naisellinen, toisten mollaaminen osoittaa aina itse mollaajan sivistymättömyyttä.
kirjottaja tuskin kiisti että kyseinen henkilö ei ollut naisellinen, toisten mollaaminen osoittaa aina itse mollaajan sivistymättömyyttä.
No siinä tapauksessa taitaa olla tässäkin ketjussa monta sivistymätöntä moukkaa.
Mitä Ollin sanomisiin tulee, jos ei ole valmis ottamaan vastaan kritiikkiä, kannattaa pysyä kotona.
epämusikaalisemman väestönosan suosikki?
Ainakin omassa tuttavapiirissäni siitä pitää sellaiset, joilla ei oikein sävelkorvaa ole.
Ollihan ei todellakaan laula kovin sävelpuhtaasti.
Esim. Joutsenlaulua en voi kuunnella ollenkaan.
Syksyllä olin tosin kuuntelemassa ihan livenä, ja bändi kuulosti hyvältä. Mutta jos pitäisi valita Popeda vai Yö, niin ehdottomasti Popeda.
ohjelman loppuun,go olli go,parempi sanoa raaálla käellä kuin silkkihansikkailla:D
kuulostivat kovilta. Meistä ne kuulostivat hauskoilta ja ollin ilmeet olivat huvittavia. Kertakaikkiaan hauska ohjelma. Mutta laulajana Olli on suurinpiirtein surkein, jota olen kuunnellut ja en kertakaikkiaan voi ymmärtää, miksi se on niin suosittu. Kun kappaleetkin on pelkkää sontaa!
Ihan ok jos sanoo jollekin laulutaidottomalle suorat sanat laulusta ja sävelkorvasta, mutta toisten ulkonäön mollaaminen on mautonta ja typerää.
kateutta ilmassa kun yö vetää aina täyden salin
epämusikaalisemman väestönosan suosikki?
Ainakin omassa tuttavapiirissäni siitä pitää sellaiset, joilla ei oikein sävelkorvaa ole.Ollihan ei todellakaan laula kovin sävelpuhtaasti.
olen muusikko ja tangoja laulan kuin vettä vaan. Kehuja saanut monesti. Olihan tuo Ollin kommentointi aika rankkaa mä kuuntelin samaa, silti pidän hänen biiseistään. Musiikin suhteen olen aika avoin tosin hevi ja räp ei innosta.
Mikä on ihan ymmärrettävääkin. Tyypillinen 80-luuvun manserokkarin mielipide ja turha siitä on herneitä vedellä nenään.
Tapasin Ollin takavuosina studiossa ja mies oli juuri kutsuttu Tuttu Juttu - showhun vieraaksi. Mies päivitteli: "siis voi hemmetti, enhän mä ole sellainen jätkä, joka johonkin tuttujuttu-perheohjelmaan sopii!" Vastasin Ollille: "mun mielestä sä sovit iskelmälaulajana nimenomaan vastaavan showhun". Mies oli hteken hiljaa:) Tarina on muuten tosi ja ihan hyvä tyyppi Olli on. Sellainen suomalainen perusmies.