Mokkulallisia? Onko ollut hyvä? Minkä kautta/kk -maksu jne.
Kommentit (15)
DNA:n mokkula ja toimii, kuin unelma. Ei mitään ongelmaa. Nopeus pyörii 2-3 megan paikkeilla. Maksaa 13.90e/kk.
Voin sanoo ihan kokemuksesta et kaikki mokkulat on iha hanurista. Pätkii, netti katkeilee, hitaita vaikka luvattaisiin huikeita nopeuksia.
DNA:n mokkula ja toimii, kuin unelma. Ei mitään ongelmaa. Nopeus pyörii 2-3 megan paikkeilla. Maksaa 13.90e/kk.
Myös yhteyden muodostus koneen aukaisemisesta nopea, ei siis hae verkkoa pitkään(5 sekuntia), kuten olen kuullut muilta joidenkin mokkuloiden tekevän.
sekä Saunalahden ja DNA:n mokkula. Käytössä ei ole ollut mitään eroa. Mokkulan etuna on se, että sen saa otettua näppärästi pois, jos haluaa estää lasten menon koneelle koulun jälkeen tms.
Suomessa ei ole vielä kovin nopeita mobiiliverkkoja.
Paska ei edes kuvaa sitä käsittämätöntä kurjuutta, mitä tuo helvetintikku edustaa. Ikinä se ei toimi, yhteys on aina tuskastuttavan hidas, youtubea ei pysty katsomaan, Yle areena on haave vain, kuvia on turha kuvitella lataavansa sähköpostista jne. Epäsuosittelen siis todellakin. Meillä vielä kahden vuoden ikuisuudelta tuntuva sopimus. DNA:n mukaan mitään ongelmaa ei kuitenkaan ole, koska heidän karttojensa mukaan täällä on ihan ok verkko... joopajoo. ÄLÄ ota mokkulaa, takuuvarma vitutus ainakin tulee kaupan päälle..
Sulla on koneessa virus tai muuta paskaa.
Paska ei edes kuvaa sitä käsittämätöntä kurjuutta, mitä tuo helvetintikku edustaa. Ikinä se ei toimi, yhteys on aina tuskastuttavan hidas, youtubea ei pysty katsomaan, Yle areena on haave vain, kuvia on turha kuvitella lataavansa sähköpostista jne. Epäsuosittelen siis todellakin. Meillä vielä kahden vuoden ikuisuudelta tuntuva sopimus. DNA:n mukaan mitään ongelmaa ei kuitenkaan ole, koska heidän karttojensa mukaan täällä on ihan ok verkko... joopajoo. ÄLÄ ota mokkulaa, takuuvarma vitutus ainakin tulee kaupan päälle..
Meillä toimii nämä kaikki edellä mainitut kuin rasvattu samalla mokkulalla. Sulla on koneessa virus tai muuta paskaa.
ruuhkainen solu tai ei mahdollisuutta 3G:hen.
ja molempiin olen ollut tyytyväinen.
Kannattaa testata, miten toimii siellä, missä asut. Nyt nykyinen on Sonera 7 Megaan asti, maksaa 17,90€ kuussa. Täällä Kainuussa saavutan sillä noin 2-3Megaa, mun isän luona Savossa yhteys pyöri 4 Megan paikkeilla.
Kotona mulla mokkula on kiinni reitittimessä, jotta saadaan kotiin langaton yhteys ja jos ollaan reissussa, mokkula otetaan mukaan. Poika surffaa usein pitkillä automatkoilla.
sekä langaton TP-linkin 3g-reititin, toimii loistavasti. Nopeudet enemmän kuin riittäviä.
sekä langaton TP-linkin 3g-reititin, toimii loistavasti. Nopeudet enemmän kuin riittäviä.
Ja hyvin on toiminut viimeiset 2 vuotta. On siis matkakäytössä ja tarkoituskaan ei ole korvata laajakaistaa, mutta aina on toiminut kun olen tarvinnut. Hinta laski nyt 14 euroon kuussa.
Olen ollut tyytyväinen juurikin tähän käyttötarkoitukseen. Hyvin pelasi kesälläki lomaillessa ympäri Suomea.
Modeemi on jatkuvasti rikki ja pitää viedä huoltoon.
Jopa 2vko ollaan oltu ilman nettiä. Ei hyvä!