Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teenkö väärin? "Toinen nainen" kysyy!

Vierailija
17.02.2011 |

Olen se "toinen nainen". En lähde tässä ruotimaan syitä siihen, että aloitin suhteen varatun miehen kanssa. Niin vain tapahtui. Miehellä on avopuolisonsa kanssa vähän alle vuoden ikäinen lapsi.

Olen raskaana viikolla 13 tälle varatulle miehelle. Mies on luvannut monta kertaa kertoa asian todellisen laidan avovaimolleen ja jättää tämän, mutta mitään ei ole tapahtunut. Hän ei saa sanottua totuutta avokilleen jostain syystä. Siksi ajattelin lähettää naiselle tekstiviestin, jossa kerron, että hänen lapselleen syntyy pikkuveli tai -sisko.

En keksi muutakaan ratkaisua tilanteeseeni. En halua odottaa tätä vauvaa yksin, vaan yhdessä MINUN mieheni kanssa. Hajottaaaaa!!!!!!! Hajottaa ajatella, että tulevan lapseni isä menee joka ilta kotiin leikkimään perhettä, eikä lupauksistaan huolimatta kerro totuutta avovaimolleen. Onko tekstari ihan tyhmä tapa tehdä selkoa asioihin?

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun ihmiset eivät tekisi tällaista pahaa toisilleen. Niin moni joutuu tässä meidänkin tilanteessamme ihan suotta kärsimään.

Mä myös uskon, että tää juttu on provo. Mutta ihan totta, tällaista tapahtuu oikeastikin. Ja pahempiakin.

Se, johon olen törmännyt vasta aikuisella iällä on tämä aivan käsittämätön syyttömäksi tekeytyminen, jota tälläkin palstalla saa todistaa. Kiinnostaisi tietää tosi paljon MITÄ pitää tapahtua ihmiselle, että hänen oikeudentajunsa, vastuunottokykynsä jne. jäävät sille asteelle, että hän voi edes puolivahingossa ajatella, ettei tee pahaa harrastaessaan täntyyppisiä "sala"suhteita. On jotenkin puistattavaa ajatella, että on niin tunteettomia ihmisiä, mutta näkeehän sen tietysti rikosuutisia lukiessaankin. Ihan sama asia.

Ja ton lainauksen kirjoittajalle: kyllä sinä selviät. Se varmasti ottaa aikansa, mutta on olemassa parempiakin miehiä, jos tuntuu, ettet enää halua elää nykyisen petturin kanssa.

Vierailija
22/50 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä tunteettomuutta, sillä onhan nämäkin "petturit" varmaan kiihkeässä tunteenpalossa salaisessa suhteessaan. Ennemminkin piittaamattomuutta ja sitä, ettei arvosteta toisten jo olemassa olevia perheitä ja suhteita.

Mutta rakkaus ei ole aina niin yksinkertaista. Se ei kysy lupaa. Joskus se syttyy, vaikka se ei olisi soveliasta ja hyväksyttävää. Mita silloin mielestäsi pitää tehdä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lähetät tuommoisen tekstarin, se mies todennäköisesti suuttuu sinulle niin paljon että päättää sen pohjalta jäädäkin vanhaan suhteeseen (jos ko. nainen sitä enää huolii).

Eihän se tietysti kovin nätti temppu ole iskeä varattua perheellistä miestä, mutta kyllä täytyy sanoa, että vastuu on sillä perheellisellä miehellä, ei ulkopuolisella naisella.

Tosin jos tässä nyt oli kyse avoliittoon tehdystä lapsesta jo siinä alkuperäisessä suhteessakin, niin on siinä AVO-tilanteessa mun mielestä ollut jo vinkkiä naiselle että mies ei ehkä ole kovin sitoutunut.

En nyt lähde sanomaan että kaikki avoliitot ovat sitoutumattomia, mut tokihan se avioituminen on tietty sitoutumisen osoitus, joka avoilta puuttuu.

Alkuperäiselle - mun mielestä sä nyt et varsinaisesti ole tässä se syyllinen, vaan mies jonka kanssa tuommoista touhusit. Mut ootko miettinyt että tuo mies todennäköisesti tekee sinulle saman ennemmin tai myöhemmin?

t. Eräs jonka ex petti, jäin sitten ystäväksi tuon naisen kanssa jonka kanssa pettäminen tapahtui (en syyttänyt naista) ja olen sittemmin katsonut vierestä kuinka ex petti tätäkin.

Vierailija
24/50 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En keksi muutakaan ratkaisua tilanteeseeni. En halua odottaa tätä vauvaa yksin, vaan yhdessä MINUN mieheni kanssa. Hajottaaaaa!!!!!!! Hajottaa ajatella, että tulevan lapseni isä menee joka ilta kotiin leikkimään perhettä, eikä lupauksistaan huolimatta kerro totuutta avovaimolleen. Onko tekstari ihan tyhmä tapa tehdä selkoa asioihin?

Ei lol, mitä tekstiä, en tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa. SINUN miehesi? Eeh, olisikohan nyt ihan noinkaan. Ja lähtee "iltaisin leikkimään kotia". Voi huoh, kyllä se taidat nyt olla sinä, joka kuvittelet kotia leikkiväsi sen SINUN *köh* miehesi kanssa. Kyllä selvästi näkee, että kumman mies oikeasti haluaa, kyllä hän olisi nimittäin jo kertonut avokilleen, jos eron tahtoisi. Mutta minkäs siinä tekee, aina löytyy teitä helppoja patjoja, jotka lankeavat maailmanloppuun asti tuohon maailman kuluneimpaan "kyllä mä vielä kerron" -hokemaan. Toki mieskin saisi ottaa itseään niskasta kiinni ja lopettaa tuollaiset touhut.

Mutta joo, jos tosiaan tahdot sitä SINUN (:DDDDD) miestäsi yrittää itsellesi, niin älä laita tuota viestiä. Mies nimittäin melko varmasti ei takuulla lämpene sinua kohtaan yhtään, jos hänen avokilleen ja lapsensa äidille laitat viestin missä tuosta noin vain pamautat uutisen. Sen jälkeen aivan varmasti tuo SINUN (jaksaa naurattaa vieläkin) miehesi entinen sinun miehesi. Anna miehelle tietty aika, johon mennessä päätös pitää tehdä, tai "suhteenne" loppuu, koska et kai meinaa jäädä loppuelämäksesi miehen patjaksi roikkumaan? Tai tietenkin voit lopettaa jutun suosiolla, ehkä kaikille parempi.

Vierailija
25/50 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt lähde sanomaan että kaikki avoliitot ovat sitoutumattomia, mut tokihan se avioituminen on tietty sitoutumisen osoitus, joka avoilta puuttuu.

Eipä se avioeronkaan hakeminen voisi enää helpompaa olla. Ja nykyään sitä ei pidetä edes mitenkään kummallisena tai tuomittavana.

Vierailija
26/50 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se on HÄN ITSE!! Ei se vaimo eikä se kakkosvaimokaan. Mies osaa näköjään pukata naiset raskaaksi, muttei kantaa vastuuta. Kunhan saa huljuttaa mulkkuansa missä haluaa. Ällöttävä ukko, en kattois hetkeäkään pidempään, olisinpa sitten se ensimmäinen tai toinen nainen.

Vierailija
27/50 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi lapsia pitää tehdä HETI. Miksei voi odottaa esim. paria vuotta? Toki jos ikä tulossa vastaan niin ehkä "pakko" toimia nopsaan, mutta miksi esim. 30-vuotiaina tavannut pari (pumuttakaan nuoremmista!) ei voi odottaa edes reilua vuotta?

On ihan fakta että kuherruskuukaisi kestää jopa sen pari vuotta, eli alkuun ei näe toista "realistisessa" valossa. Samoin vuodessa käydään läpi kaikki pyhät ja lomat --> helpottaa tulevaisuudessa jos TIETÄÄ ettei toinen suostu viettämään joulua muualla kun sukutilalla, että syksyllä on aina viikonloput metsästämässä, tai että kesät pelaa golffia, kesälomallaan on aina Espanjassa, jne. jne.

Samoin huomaa onko kumppanilla alko-ongelmaa, tai onko ehkä elämäntapatyötön, tai ehkä liiankin urakeskeinen, tai onko ehkä veloissa uhkapeliongelman vuoksi jne. jne.

On paljon helpompi lähteä suhteesta, joka ei vastaa sitä miksi sitä luuli, jos ei ole yhteistä lasta. Ero on aina vaikeampi jos siinä lapsi mukana, sekä lapselle että vanhemmille. Jos edes sen parisen vuotta käyttäisi ehkäisyä ja tutustuisi toiseen kumppanina, niin olisi paljon varmempi pohja suhteelle.

Ja varsinkin ap:n tapauksessa, mies ehkä elää huonossa suhteessa mistä ei uskalla irrottautua, eli ei "uskalla jättää". Nyt on ottanut sivusuhteen ja pannut toisen naisen paksuksi ja NYT ehkä vaimo hänet jättää. Moni pettäjä HALUAA jäädä kiinni, koska on niin vätys ettei jaksa itse erota, vaan jättää sen kumppanin harteille.

Vierailija
28/50 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pamauttanut toisen naisen raskaaksi, niin kyllä lähtis mies kuin leppäkeihäs.Vaikka rakastankin omaa miestäni, niin tuollaisen tekosen jälkeen en pystyisi häntä enää arvostamaan niin paljon, että jäsisin olemaan hänen kanssaan.Ja pärjäisin kyllä yksinhuoltajana uudestaankin, koska olen senkin jo kokenut.

Vierailija
29/50 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pamauttanut toisen naisen raskaaksi, niin kyllä lähtis mies kuin leppäkeihäs.Vaikka rakastankin omaa miestäni, niin tuollaisen tekosen jälkeen en pystyisi häntä enää arvostamaan niin paljon, että jäsisin olemaan hänen kanssaan.Ja pärjäisin kyllä yksinhuoltajana uudestaankin, koska olen senkin jo kokenut.

Vierailija
30/50 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä teet ap väärin jos lähetät viestin.

Anna miehen kertoa asia itse. Näin saa tuo avovaimokin säilyttää edes osan itsearvostuksestaan.

Vierailija
31/50 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mullakin lähtis mies kaaressa pihalle jos tuommoisen tekisi.

On nimittäin niin, että minä en rupea taloudellisesti osallistumaan siihen, että mies makselee elatusmaksuja jollekin pettämisen tulokselle. Siinä pitää kyllä erotella rahat heti samantien.

Vierailija
32/50 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettämiseen tarvitaan kaksi, mies ei pettänyt vaimoaan menemällä sänkyyn YKSIN, vaan sinun kanssasi.

Olet tehnyt käsittämättömän tyhmästi hankkiutumaan raskaaksi miehelle joka a) pettää puolisoaan yhdyntään asti b) lupaa mutta ei pidä lupauksiaan

c) ei ole munaa jättää toista vaan jatkaa valehtelua ja pettämistä.

Tuollaisenko isänmallin haluat lapsellesi? Luuletko että olisit onnellinen sellaisen miehen kanssa joka pettää ja valehtelee - myös sinua ihan yhtä lailla kuin avopuolisoaan kun "niin vain tapahtuu".

"Hajottaa ajatella, että tulevan lapseni isä menee joka ilta kotiin leikkimään perhettä, eikä lupauksistaan huolimatta kerro totuutta avovaimolleen."

Menee kotiin leikkimään perhettä? Miten niin on vakavissaan SINUN eikä avovaimonsa kanssa? Todennäköisintä on, että sinä olet vain "lelu" jota on kiva käydä jyystämässä silloin tällöin - ja jolle luvataan itsensä kokonaan jotta annat jyystää lisää.

Kokeilepa tositestillä: Ilmoita miehelle että saa kuukauden aikaa jättää avopuolisonsa kokonaan ja muuttaa sinun luoksesi tai ei näe sinua tai lasta enää koskaan. Kuinkahan mahtaisi mies tehdä? Ainakaan hänellä ei ole vaikuttanut olevan yhtään kiire päästä kokonaan sinulle ja eroon avokistaan.. epäilen myös että et uskalla tällaista testiä tehdä - tietänet itsekin kenen kanssa mies on tosissaan ja kenen kanssa vain leikkii.

Vierailija
33/50 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee niin kuin haluat, "sun" miehen vaimolle. Kaikkein parasta kun saa tietää. Sitten voit elää tän miehen kans onnellisena pari vuotta kunnes se löytää taas uuden ja paremman.

Sitten tiedät itsekkin miltä tuntuu kun on petetty ja jätetty....sitä saa mitä tilaa niin sanotusti

Vierailija
34/50 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://kaksplus. fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/1925628-siis-mita-vi-ua/

Provoja yli palstarajojen! Ihquuuu....

Vierailija
35/50 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
36/50 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo = keksitty tarina, jonka on tarkotus saada mahdollisimman paljon huomiota / keskustelua aikaiseksi... ;)

Vierailija
37/50 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei ap ole kumpaankaan ketjuun palannut kommentoimaan.

Vierailija
38/50 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö olisikin ihanaa ajatella että kaikki täällä kirjoitetut "mies pettää", "lasta satutetaan", "aiheeton ls-ilmoitus", "toinen nainen" ym.

jutut olisi provoja?

Elämä on oikeasti vaaleanpunaista ja pumpulia.

Ja jos joku muuta kirjoittaa, SEN ON OLTAVA PROVO!

voi voi teitä höpönassuja! Ei elämä ole aina ruusunpunaista unelmaa.

Vierailija
39/50 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten? Joko ap mies tuli sun luo? ;)

Lainaus plussalta;

""Mies tuli ja mies lähti. Näytin tekstiviestin, enkä osaa oikein kuvailla miehen reaktiota siihen. Jotain epäuskon, hämmennyksen ja pakokauhun väliltä. En saanut mitään selvyyttä siihen, mistä on kyse - Onko kyse vain yhdenillan panosta vai jostain systemaattisemmastakin pettämisestä. Mun olo on todella epätodellinen, korvissa humisee ja jalöat on vetelät. mitä mä teen? meillä on 10 kk ikäinen tyttö, jota mun pitää myös ajatella tässä.""

Vierailija
40/50 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden palstan provo! Kehitys kehittyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi