Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teenkö väärin? "Toinen nainen" kysyy!

Vierailija
17.02.2011 |

Olen se "toinen nainen". En lähde tässä ruotimaan syitä siihen, että aloitin suhteen varatun miehen kanssa. Niin vain tapahtui. Miehellä on avopuolisonsa kanssa vähän alle vuoden ikäinen lapsi.

Olen raskaana viikolla 13 tälle varatulle miehelle. Mies on luvannut monta kertaa kertoa asian todellisen laidan avovaimolleen ja jättää tämän, mutta mitään ei ole tapahtunut. Hän ei saa sanottua totuutta avokilleen jostain syystä. Siksi ajattelin lähettää naiselle tekstiviestin, jossa kerron, että hänen lapselleen syntyy pikkuveli tai -sisko.

En keksi muutakaan ratkaisua tilanteeseeni. En halua odottaa tätä vauvaa yksin, vaan yhdessä MINUN mieheni kanssa. Hajottaaaaa!!!!!!! Hajottaa ajatella, että tulevan lapseni isä menee joka ilta kotiin leikkimään perhettä, eikä lupauksistaan huolimatta kerro totuutta avovaimolleen. Onko tekstari ihan tyhmä tapa tehdä selkoa asioihin?

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tähän tullut mitään uutta? Täällä hullu halkee uteliaisuudesta...halvat on hullun huvit..idiootin ilmaiset ;)

Vierailija
2/50 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saapahan vaimokin tietää miehensä touhuista. Tosin en usko että sen tekstarin jälkeen mies tulee sinun luoksesi leikkimään perhettä ja odottamaan vauvaa yhdessä sinun kanssasi:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plussalla tarina on jo jatkunut... ;) Sun vuoro!

nimim. teinkö popcornit turhaan

Vierailija
4/50 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

usko, että tämän viestin alkuperäinen kirjoittaja palaa enää kommentoimaan asiaa. On varmaan saanut "ihanan miehensä" ja vaalii nyt hellästi aarrettaan. Mites siellä kaksplussalla? Puhuuko petetty mitään siellä? En löytänyt koko ketjua enää.

Vierailija
5/50 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mies kuule ole sinun ja tuskinpa vaan puolisoaan ja omaa vauvaansa jättää jonkin helpon sutturan vuoksi. Onneksi olkoon, sinusta tulee yksinhuoltaja.

Vierailija
6/50 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ap ole ketään pettänyt vaan se äijä!

Vierailija
7/50 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riko ihmeessä se perhe! sithän se mies kipinkapin rientää toisen perheensä luokse!

Vierailija
8/50 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska juttu jos naurattaisi vaan :).

Vierailija
9/50 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jota te kaikenmaailman pettäjät viljelette: "niin vain tapahtui". Tuollaista ei vain tapahdu, sinä sen TEIT ja se varattu mies sen TEKI ja te VALITSITTE tehdä niin.

Enempää en jaksa kommentoida, koska luultavasti olet provo...

Vierailija
10/50 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet sitten varma et haluu leikkiä kotia sun kanssa, herää pahvi! Mistä näitä idiootteja siunaantuu...

Vierailija
11/50 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin SINUN miehesi???

tuon naisen mieshän se on!

voi että kuinka halveksinkaan sinun kaltaisiasi hutsuja!

Vierailija
12/50 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen tehtävä kertoa vaimolleen näinkin järkky juttu. Olen petetty itsekin, ja tuollainen uutinen, vallankin kuin kirkkaalta taivaalta - olisi järkyttänyt ihan sanoinkuvaamattoman paljon. Lisäksi huomio se, että mies saattaa suuttua sinulle ihan valtavasti, jos noin teet! Joku syyhän siihen on, että ei ole kertonut asiasta itse. Yritä nyt vain saada se mies puhumaan itse vaimolleen. Ja muista, vaimo oli kuitenkin ensin, heillä on pieni lapsi. Ajattele vaikka sen lapsen parasta, jos ei muuta.

Mies on luuseri, jos ei itse osaa selvittää sotkujaan. Haluatko sellaisen ukon?

Vierailija
13/50 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä varmaan oikeus omaan aviopuolisoonsa ja sä olet vasta sitten, jos mies jättää vaimonsa, mutta tuskin sitä tekee.

Oma vikasi, että väänsit tohon soppaan vielä äpärän.

Vierailija
14/50 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko horatsu, että ukko haluaa sitten leikkiä kotia sunkaan kanssa? Varsinkin jos meet jotain tyhmiä tekstareita lähettelemään?! Äijällä on varmaan viis muutakin kaltaistasi "naista" kierroksessa. Voi Voi.

Vierailija
15/50 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja provohan tämä oli, mutta ihan sama. Et voi ap lähteä mitään viestejä lähettelemään, mieti vähän. Ihan kaamea tilanne, miksi ihmeessä olet tuollaiseen rakoon hankkiutunut. Ja vielä toivot että mies hylkäisi pienen vauvansa ja vauvan äidin jotta voisi tulla leikkimään kotia sinun kanssasi. Valmistaudu siihen, että jäät yh:ksi ja lapsen isänkin kanssa asioiden sopiminen voi olla vaikeaa. Lapsesi äitipuoli ei ehkä kovin ymmärtäväisesti pysty lapseesi suhtautumaan.

Vierailija
16/50 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt kaikki alle vuoden ikäisten lasten avoliitossa elävät äidit vahtimaan sitä omaa puhelinta, että josko se nalli napsahtaa! hyi helvetti mimmosia naisia ja miehiä onkaan tämä maa pullollaan.

Vierailija
17/50 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

anna tekstarin tulla. Mä päätän miehen puolesta kenen kaa jatkaa. Ei ainakaan mun!

Vierailija
18/50 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä tapahtuu valitettavasti. Olen samassa tilanteessa, minä vain olen se vaimo ja meillä on yhteisiä lapsia useampia. Toinen nainen on raskaana miehelleni, joka haluaa jäädä minun ja yhteisen perheemme luo.

Niin tai näin. Tuskani ja huoleni on valtava. Kun en huolehdi sitä, miten tämä koko kauheus selviää, siten sitä, miten olen tullut petetyksi ja itken niitä tunteita.

Voi kun ihmiset eivät tekisi tällaista pahaa toisilleen. Niin moni joutuu tässä meidänkin tilanteessamme ihan suotta kärsimään. Osaisipa joku luvata, että selviän tästä.

Vierailija
19/50 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

anna tekstarin tulla. Mä päätän miehen puolesta kenen kaa jatkaa. Ei ainakaan mun!

Tekstaria vain tännekin päin ja saat miehesi!

Vierailija
20/50 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

numero 14!

Mä lupaan sulle, että selviät!

Minä selvisin. Sinäkin selviät. Laitoin miehen pihalle kun olin aikani miettinyt ja itkenyt asiaa. Jäin kahden lapsen yksinhuoltajaksi siinä kammottavassa tilanteessa, että mieheni meni tämän toisen naisen luokse, joka oli raskaana. Sä olet vahvempi kuin tiedätkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän