Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko yli 45v. miesten libido aina jo huonompi?

Vierailija
17.02.2011 |

Tuntuu että aikaisemmin harrastettiin seksiä ihan normaalilla tahdilla, tai jopa useammin, mutta nyt kun ukko alkaa lähenteleen 50, sitä ei juuri tunnu enää innostavan...Onko se siis vain minun mieheni, vai tunnistatteko saman? Pitäiskö etsiä nurempi mies... :)))

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin miehen, kun oli 38 ja nyt 48. On se mennyt alas, mutta toisaalta halutkin vähenee pitkässä suhteessa eli vaikea erotella tuota iän tuomaa ja toisaalta tylsistymisen tuomaa haluttomuutta.

Mitään potenssiongelmia ei ole ja aina suostuu, jos teen aloitteen. Kerran viikossa riittää kyllä hänelle ja niin minullekin.

Kaverilla on 51-vuotias miesystävä ja heillä on hirveästi intoa, kun suhde on tuore. Nyt kaveri on vaan alkanut pelätä miehen elimen toimivuutta ja vaistoaa kuulemma miehestä saman. Onnistunut aina, mutta jotain pelkoa on ilmassa, vaikka intoa olisikin.

Vierailija
2/7 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on 47v ja viriilimpi kuin ehkä kukaan aikaisemmista....ja nehän on kaikki olleet tuota paljon nuorempia. Eli ehkä vaan arjen harmaus on teillä kyseessä, toki varmaan monilla +40v on jo erektio-ongelmiakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies on 47.

Vierailija
4/7 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä meillä saattaa olla osittain syynä tää "arjen harmauskin", mitään potenssiongelmaa ei kyllä ole havaittavissa. Mutta ei juurikaan tee enää itse aloitetta, on kyllä mukana jos mä teen.

Vierailija
5/7 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

45-53 ikäväliltä tapaamani ovat kyllä olleet kiihkeitä rakastajia.

Mutta voihan olla niin, että erektiovaikeuksia kokevat tuskin niin innokkaasti sitten deittailevatkaan..

Vierailija
6/7 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietenkkää

miunkii

mieäs nussii

ku viimestä

päevöö

ei

o ku

86