Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys teille, joilla aina siistit kulmat?

Vierailija
17.02.2011 |

Eli haluaisin tietää

1) miten usein nypit kulmiasi niin, että ne on "aina" siistit?

2) hoidatko jotenkin muuten?

3) teetkö muotoilut aina itse vai käytkö välillä kosmetologilla nypittämässä?

Muitakin vinkkejä otetaan vastaan.

kiitos

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vain ollut tuuria karvojen jaossa. Käytän kyllä muotoiluvahaa, yleensä väritöntä, mutta nyppiä ei tarvitse, koska kulmani sattuvat olemaan ihannemallia eikä ns. irtokarvoja rehota. Muita kauneuspulmia kyllä on, eli ei kannata ainakaan kadehtia. :)

Vierailija
22/42 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) Nypin lähes päivittäin vessassa hyvässä valossa reilusti suurentavan peilin edessä. Ajoittain vetelen myös sellaisella tähän tarkoitetulla terällä esim. silmien välistä, jossa mulla kasvaa vaaleaa ohutta karvaa, jota vaikea nyppiä (katkeilee joka tapauksessa).

2) Värjään 1-2kk välein. Vaikka mulla on luonnostaan tummat kulmat, tekee värjäys niistä siistimmän ja huolitellumman näköiset.

3) Kosmetologi nyppii hajakarvat värjäyksen yhteydessä ja samalla tarv. muotoilee. Omalla nypinnällä muotoilu tahtoo joskus "levähtää".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värjään ruskealla kestovärillä kahden viikon välein.

Nypin muutaman päivän välein. Mun surkeat värittömät karvan alut eivät näy vessan valossa kovinkaan hyvin eli voisin huijata itseäni sujuvasti ja olla omasta mielestäni siistin näköinen, mutta kun menen ikkunan eteen auringon valossa niin yögh johan näkyy karseat kultaiset karvat silmäluun päällä.

Nypin maltillisesti, eli en missään nimessä liikaa. Viivakulmat ovat niin out..

Vierailija
24/42 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisään kulmiin kevyesti väriä ja muotoa kynällä..täytyy tässä tunnustaa että en oikealla kulmakynällä vaan taitelijatarvikekaupasta ostetulla hyvällä puuvärikynällä. Sillä tulee niin pehmeä ja kaunis jälki.

Vierailija
25/42 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikossa. Luonnostaan tummat ja tuuheahkot. Sekä siipimäiset. Joten en värjää. Joskus siistin Lumenen kulmageelillä.

Vierailija
26/42 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Riippuu vähän. Joskus viikottain nypin hajakarvoja irti ja joskus sitten annan kasvaa luonnollisemmiksi. Ja sitten välillä kiireessä saatan sheivailla ylimääräisiä pois, sen kanssa kyllä saa olla varovainen t. nimimerkki joskus lähtenyt puoli kulmakarvaa kerrallaan :)

2. Enpä oikeastaan.

3. Itse. Tosin pitäisi mennä kosmetologille nypittämään niihin kaikkein sopivin malli. Kerran kännissä täräytin itseäni ovella päähän ja osui tuohon toisen kulmakarvan keskelle ja tuli sen verran hienoa jälkeä ja isohko arpi jäi niin sen kulmakarvan kaari on vähän mennyttä :D Nyt nypin molemmat suht samanlaisiksi, mutta ehkä kosmetologi saisi niihin kaikkein parhaimman mallin muotoiltua.

4.

Vierailija
27/42 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi kerran/pari viikossa nypin. Muuta ei tarvi tehdä. Luoja on luonut hyvän värin ja muodon kulmiini, joista olen iloinen. Ne on ehkä kauneinta mussa, ja koska haluan näyttää luonnolliselta, en joudu näkemään enempää vaivaa niihin.

Mutta sokeroinnissa joudunkin käymään sitten "viiksien" takia, ja se on rasittavaa.

Mutta tais nyt mennä ohi aiheen..Hih.

Vierailija
28/42 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nypin muutaman päivän välein. Mun surkeat värittömät karvan alut eivät näy vessan valossa kovinkaan hyvin eli voisin huijata itseäni sujuvasti ja olla omasta mielestäni siistin näköinen, mutta kun menen ikkunan eteen auringon valossa niin yögh johan näkyy karseat kultaiset karvat silmäluun päällä.

.

Tää taitaa olla AP:nkin ongelma. Kampaajakäynnin yhteydessä kulmat värjätään ja muotoillaan, mutta kotona en sitten jaksa hoitaa tarpeeksi usein, kun vessassa ei niitä alkavia karvoja näy, ja sitten jossain vaiheessa tilanne levähtää taas ihan kamalaksi, etten osaa itse selvittää.

hyviä vinkkejä on tullutkin! Ehkäpä seuraavalla kerralla saan aloitettua tiukemman rutiinin hommaan, siistit kulmat on kyllä todella tärkeät ja kohottavat ilmettä!

Vierailija
29/42 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaajalla nypitytin oikeaan muotoon, ja nykyisin otan vahalla pois. Leikkaan kulmankarvan alareunan muotoon liuskan, jolla helposti nykäisen kaikki kerralla.

Vierailija
30/42 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan kerran ylä-asteella isosisko nyppi, sen jälkeen aina itse. Ensimmäiset vuodet nypin tosi usein, joka ilta ainakin kävin läpi.

Nykyään ei karvat enää niin nopeasti kasvakaan, joten aika harvoin nypin, 1x/2vko?

Päivittäin käytän kulmageeliä ja kun jaksan laitan kestovärin itse.

Vierailija
31/42 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) miten usein nypit kulmiasi niin, että ne on "aina" siistit? = Samalla kun sitä naamaa muutenkin katsoo peilistä niin nyppäisen ylimääräisen karvan pois.

2) hoidatko jotenkin muuten? = En

3) teetkö muotoilut aina itse vai käytkö välillä kosmetologilla nypittämässä? = Nypin aina itse, Jos käyn ottamassa värin niin palveluun kuuluu nyppiminen.

Jos omat kulmat rehottaa niin kannattaa käydä kosmetologilla ja sen jälkeen on helpompi pitää muoto itse kurissa. Taika on siinä ettei päästä kulmia villiintymään.

Vierailija
32/42 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tykkään pitää niitä kunnossa.

Kampaajalla värjään ja muotoilutan.

Itse kotona sitten ajan sellaisella kulmakarvanajelukoneella ;) aina kun tarvis.

Vierailija
33/42 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nypin jokapäivä

Osaan homman, joten en käytä kosmetologia apuna.

Nypin kulmani siipimäisiksi.

Kulmat eivät saa sisänurkasta olla pitemmällä kuin silmät. Kulmien korkein kohta pitää olla iiriksen kohdilla, kuitenkin lähempänä silmien ulkonurkkaa, kuin keskikohtaa.

Minulla melko näkymättömät kulmat eli värjään kulmakynällä kulmani ja viimeistelen/pehmennän siveltimellä ja kulmille tarkoitetulla värillä (paketti näyttää luomiväripaletilta).

Saan kulmistani kehuja. :)

Vierailija
34/42 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kerta vuodessa kosmetologi tekee perussiistimisen.

Käytän huipputerävää suurentavaa peiliä päivittäiseen tarkastukseen ja siistimiseen sekä hyvää pinsettiä ktso

http://peilikauppa.wordpress.com/

sekä Lumenen kulmakarvageeliä!

Vierailija
35/42 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nypin ehkä joka toinen tai joka kolmas päivä. Mulla on tummat kulmat,joille riittää että ne on nypitty siistiksi. Meikkaajat / kosmetologi jne. ovat nyppineet kulmat monta kertaa, mutta itse sen mallin on myös helppo nyppiä. Ei koskaan kulmien yläpuolelta vaan aina alapuolelta. Ja myös ne vaaleat haivenet kaikki pois.

Yleensä vaaleanharmaalla luomivärillä vielä korostan niitä, kun teen päivämeikin.

Vierailija
36/42 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) miten usein nypit kulmiasi niin, että ne /joka on "aina" siistit? Kerran viikossa tai joka toine viikko (huom: olen vahakarvaistalajia :-) 2) hoidatko jotenkin muuten? varjaan suunnilleen kerran kuussa 3) teetkö muotoilut aina itse vai käytkö välillä kosmetologilla nypittämässä? Itse muotoilen Muitakin vinkkejä otetaan vastaan. kiitos.

Vinkki: Jos et itse ole koskaan muotoillut/varjannyt kulmiasi kay ihmeessa ekan kerran kosmetologilla laitattamassa kulmakarvat kuntoon, sen jalkeen niita on helppo huoltaa itse.

Vierailija
37/42 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten 50-60 ikäiset naiset sanoo, että ei kannata nyppiä, kun ei sit ole "vanhana" kulmakarvoja lainkaan ja niitä pitää kynällä sit vedellä.. ;)

Onhan moni nykyäänkin pilannut kulmansa nyppimällä ne silmän puoleenväliin loppuviksi viivoiksi...

Nypin itse vain hajakarvat, muoto on ihan ok. Silloin nyppäisen ylimääräiset pois kun ehdin ja huomaan. Talven keinovalossa karvat usein villiintyvät ja kesällä olen tarkempi.

Yksittäiset karvat ovat aika pitkiä, ja olen miettinyt jotain muotoilugeeliä. Mikä sopisi todella tummille kulmakarvoille? Lumene taitaa olla vaaleille kulmille vain.

Vierailija
38/42 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kulmiani noin 15 vuotta ja kulmakarvani eivät juuri enää kasva nypityn alueen ulkopuolelle. Kävin välillä kosmetologilla, joka hoitojen yhteydessä muotoili kulmani. Nyt koen, että kulmakarvani voisivat olla hieman paksummat nenän puolella, mutta ne eivät enää kasva. Ovat hyvin helppohoitoiset.

Vierailija
39/42 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en nypi koskaan vaan käyn noin 4-6 vkon välein kosmetologilla joka muotoilee ja laittaa värin.

Vierailija
40/42 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nypin ennen usein,ovat aika vaaleat ja ei rehota koskaan.Koska värjään tummaksi hiuksiani niin kulmissakin pitää olla väriä ja rimmelin 002 hazel kulmakynä jossa toisessa päässä harja on aivan loistava.Ajan noin kerran viikossa ylimääräiset hajakarvat kulmakarvaveitsellä joita myydään hyvinvarustetuista kosmetiikka liikkeistä ainakin ja Keunella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi