Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys teille, joilla aina siistit kulmat?

Vierailija
17.02.2011 |

Eli haluaisin tietää

1) miten usein nypit kulmiasi niin, että ne on "aina" siistit?

2) hoidatko jotenkin muuten?

3) teetkö muotoilut aina itse vai käytkö välillä kosmetologilla nypittämässä?

Muitakin vinkkejä otetaan vastaan.

kiitos

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä sellaisia saa? Google ei auttanut yhtään

nimim. nyppimistä inhoava

Vierailija
2/42 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1)nypin 2-7 päivän välein

2)en hoida muuten

3)minulla on luonnostaan kauniin muotoiset ja väriset kulmat, joten ei vaadi erityistä muotoilua. Piäntä siistimistä vain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ovat kuulemma niin kauniin muotoiset. Totuus on että en tee niille yhtään mitään. Taidan olla onnekas... Tosin en kyllä viitsis nyppiä vaikka olis minkälaiset pehkot! :-D

Vierailija
4/42 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten 50-60 ikäiset naiset sanoo, että ei kannata nyppiä, kun ei sit ole "vanhana" kulmakarvoja lainkaan ja niitä pitää kynällä sit vedellä.. ;)

Vierailija
5/42 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) aina siisti lookki vaatii sen, että nypin vähintään 2 kertaa viikossa hajakarvat pois

2) en hoida muuten

3) teen itse, en käy koskaan kosmetologilla. No häämeikin kävin teetättämässä ammattilaisella ja hän nyppi myös kulmat.

Mulla on lähes mustat kulmakarvat, jotka vaativat vain hieman nyppimistä, jotta ovat siistit ja hyvän muotoiset. Ikinä ei ole tarvinnut värjätä tai piirrellä kulmakynällä.

Vierailija
6/42 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli haluaisin tietää 1) miten usein nypit kulmiasi niin, että ne on "aina" siistit? 2) hoidatko jotenkin muuten? 3) teetkö muotoilut aina itse vai käytkö välillä kosmetologilla nypittämässä? Muitakin vinkkejä otetaan vastaan. kiitos

1. Kerran viikossa (kasvu on hidasta)

2. Käytän kulmakynää :D

3. Ei tarvitse muotoilua ovat luonnostaan "linnun siiven" muotoiset.

Vierailija
7/42 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nypin ite, kerran on ammattilainen nyppinyt - ennen häitä. Silloin myös värjättiin ripset, en muista että värjättiinkö kulmatkin. Joskus laitan kulmakynää(ehkä 2x vuosi jos on isot bileet tiedossa). Vähän liian laiskasti nypin, pyrin nyppimään kerran viikossa, mutta siitä tulee lipsuttua.

Minulta on joskus kysytty, että värjäänkö kulmakarvoja? Ja juuri silloin niissä ei ollut mitään väriä... Eli ovat tarpeeksi tummat luonnostaan.

Joskus työkaveri kysyi, että missä olen nypityttänyt kulmani - olisi halunnut varata ajan samaan paikkaan. Piti sitten tunnustaa että ite olen nyppinyt.

Joku tuossa aiemmin kertoi asian vierestä, että joutuu sokeroimaan "viiksensä". Mulle kasvaa myös viikset, ne lähtee ihan hyvin sheivaamalla, vähintään kerran viikossa täytyy ajella, ei onneksi joka päivä. Aloitin viiksien ajamisen 14-vuotiaana. (viikset olivat häirinneet minua siinä vaiheessa jo 3-4 vuotta) Se ajelupäätös oli tosi rankka juttu koska äiti kielsi tekemästä sitä, käski vain laittaa puuteria. Mitä iloa siitäkin olisi ollut - vaaleammat ja paksummat viikset vain. Pelotteli, että joudut ajamaan joka päivä loppuelämäsi. No eipä tarvitse ja vaikka tarvitsisikin niin mieluummin ajaisin joka päivä kuin että olisin viiksekäs.

Viiksien ajaminen on tärkeämpi asia kuin kulmien nyppiminen.

Vierailija
8/42 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nypi kulmien yläpuolelta, vain alapuolelta uudet karvat pois. Malli on ollut sama jo pitkään, siipimäinen ja sopivan paksuus. Itseasiassa nypin lähes joka päivä koska se on mun mielestä kivaa ja rentouttavaa :)

Vierailija
9/42 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vahaan asiakkaiden kulmat !tulee siistit ja kaikki vaaleimmatkin haivenet lähtee!kaunis lopputulos!kosmetologi

Vierailija
10/42 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn kuukauden välein kosmetologilla värjäyttämässä ja muotoilemassa.

Vierailija
11/42 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossain vaiheessa myytiin olisko ollut jopa Lidlissä ja kalliimpia jossain muualla.

Sellainen kynän kokoinen ajelukone, terä on noin 7 millin levyinen ja ilmeisesti toimii samoin kuin partakone, leikkaa kuitenkin ne hennoimmatkin karvat. Pitää tosin olla vakaa käsi :)(ettei aja liikaa) Mutta siis loistovehje. Joskus kun tulee ex tempore meno, kulmat on kunnossa 5 sekunnissa = ajelu ja kynä.

Mua se nyppiminen kanssa sattuu, ohut atooppinen iho silmissä. Joskus annan jonkun nyppiä, mutta SATTUU. Tolla ei ollenkaan. Paras noin 7 euron sijoitus ikinä.

mistä sellaisia saa? Google ei auttanut yhtään

nimim. nyppimistä inhoava

Vierailija
12/42 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli haluaisin tietää 1) miten usein nypit kulmiasi niin, että ne on "aina" siistit? 2) hoidatko jotenkin muuten? 3) teetkö muotoilut aina itse vai käytkö välillä kosmetologilla nypittämässä? Muitakin vinkkejä otetaan vastaan. kiitos

-2 päivän välein, sillä osa kulmakarvoista saattaa katketa vaikka nyppii.

-En

-Itse

Nypi luonnonvalossa ikkunan vieressä, muuten et saa siistiä, kun keinovalossa ei näy

Vierailija
13/42 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran viikossa, suunnilleen. Värjään kestovärillä satunnaisesti. Pääsääntöisesti itse. Kerran tai kaksi vuodessa kosmetologikäynnin yhteydessä nypitty.

Vierailija
14/42 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ensin käy kosmetologilla nypityttämässä hyvän malliseksi (tai jos osaa itse, niin mikä ettei) ja sitten vain pitää mallia yllä! Minä nypin hajakarvat päivän parin välein, siihen ei montaa minuuttia mene kun ne kasvaa kuitenkin eri tahtiin ja äkkiä siihen tulee rutiini. Mulla on aika hailakat luonnostaan, joten värjään (itse) noin pari kertaa kuussa ja muina päivinä avitan varovasti kulmakynällä.

Oon tosi väsähtäneen näkönen tapaus jos päästän kulmakarvat rempalleen, siksi näen tuon "vaivan" ja oon tehnyt noin jo varmaan parikyt vuotta, välillä vaan ajanmukaistan mallia (tuuheampaa tai kapeampaa)

Vierailija
15/42 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lisäksi harjaan kulmat Lumenen Eyebrow Control - muotoiluvahalla. Niitä on myynnissä erisävyisinä. Kaunista jälkeä tulee.

Vierailija
16/42 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota itsestäsi kuva epäsiisteissä rehottavissa hailakoissa kulmissa, ja vastaavasti toinen muotoilluissa, siistityissä ja värjätyissä .Ero on huomattava, ellei luonnostaan hyvän väriset ja muotoiset, ei rehottavat kulmat.

Vierailija
17/42 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värjään itse noin kerran kuussa. Kampaajakäynnin yhteydessä kampaajani värjää ja muotoilee, ja pidän samaa muotoa yllä.

Lisäksi joudun lisäämään hiukan kulmakynää aina aamuisin, koska kulmakarvani ovat aika harvat eivätkä näytä tarpeeksi siisteiltä pelkästään värjättyinä.

Olen lähes nelikymppinen ja siistit kulmakarvat nuorentavat kasvoja ihan selvästi.

Vierailija
18/42 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) Päivittäin tai aina kun on tarvis.

2) En

3) Itse.

Vierailija
19/42 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

2) olen ottanut kulmiini kestopigmentoinnin.

Vierailija
20/42 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan parin päivän välein. Joskus nuoruudessa tuli nypittyy miten sattuu ja nyt kulmakarvoja kasvaa sinne tänne eikä ollenkaan välistä. Eli sit mun on pakko kulmakynällä piirtää ne, kun muuten on vaan hapsu siellä, toinen täällä...

Onneksi olen piirtänyt niitä jo yli 10 vuotta, niin menee aika rutiinilla.

Ainoa mahdollisuus mulla taitais olla kulmien tatuointi, jos haluisin helpolla päästä, mutta sitä mie en jotenkin saa aikaseksi, kun pärjään näinkin.

Onneksi mun päivään kuuluu aina meikkaus, 10 minuuttia menee päivämeikin tekoon, joka sisältää myös tuon kulmien piirtämisen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi