Painan 135kg. Haluatko kysyä jotakin?
Kommentit (4)
Luen, nettailen, lapan tallissa p*skaa..
ap
teininä ja muutin "keskelle metsää", jäi 2krt/vko uinti, 1krt/vko aerodance, 3krt/vko tae kwon do. ja kun olin tottunut syömään mitä mieli tekee kun kulutus ihan kauhea, niin kilot nousi oikein heittäen. Vähän aika hiihtelin, kävelin pitkiä lenkkejä koirien kanssa yms, mutta jahka muutin opiskelupaikkakunnalle ja siellä oli tylsää, ei kulkuvälinettä tms niin aloin viihdyttää itseäni iltaisin yksinäni hyvällä ruualla.
Opiskeluaikana tapasin mieheni, joka tykkää ruuanlaitosta ja laittaakin meidän ruuat. Mulle ok, kun en mitenkään erityisesti ruuanlaiton perään ole. Noh, mies laittaa aika miehisiä ruokia, öljystä tosin mutta aika "pannulla tiriseviä", ja illalla viimeiseksi. Olen päivän aikaan nälkääni närpennyt jo omiksi tarpeiksi kaikenlaista, kun sitten tulee vielä lämmin ruoka mikä siinä vaiheessa iltaa alkaa olla jo aika ylimääräinen.
Eniten kuitenkin taitaa rassata jonkinlainen sokeri- ja suklaa-addikti, peräisin teini-iältä jolloin sain vetää vaikka levyn päivässä, ei olis jäänyt mikään kiinni.. Olin 75kg ja 171cm, vanhoja kuvia kun kattoo niin koko massa tiukkaa lihaa. Noh, toista se on nyt.
Alatko mun kaa laihduttaan?
t: 131 kg