Lue keskustelun säännöt.
Mulla ei ole ylähampaita, haluatko kysyä jotain?
Kommentit (4)
Näkyykö kuitenkin kumartuessa että ovat kiinni vai miten toimit?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
lapsiltakin hampaita,haetko namusetänä seuraa?
Taidankin vältellä taas teitä.
Minusta tässä on jotain outoa.
Mäkin aina tarkistin noi Annikin ja Eetun hampaat.
Löytyi tekarit siis vintiltä.Oli sen verran köyhä pari että kaiken säästi.