Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lastentarvike ei huoli kanta-asiakkaaksi

Vierailija
16.02.2011 |

Olettekohan muut törmänneet Lastentarvikkeen omituiseen kanta-asiakasseulaan...

Ostin ensimmäiselle lapsellemme kaikki tarvikkeet (vaunut, kaukalon ym.) Lastentarvikkeesta, hintaa tuotteille tuli yli 1200 euroa. Huomattavasti halvemmalla olisin saanut muualta, mutta päädyin sitten laiskuuttani ostamaan kaikki samalta myyjältä.

Kuulin jälkikäteen tuttavaltani, että Lastentarvikkeella on joku kanta-asiakaskortti, johon kerätään leimoja ostoksista ja ilmeisesti niitä tarpeeksi kerättyään saa jotain alennuksia tms. Kysäisin Lastentarvikkeesta, olisiko minunkin mahdollista päästä kanta-asiakkaaksi maksamillani ostoksilla ja vastaus oli ei, koska olin saanut muutaman euron pakettialennuksen ylihintaisista ostoksistani. Baby Stylessä taas esittelivät automaattisesti kanta-asiakaskorttiaan ja siihen löivät leimoja jopa ale-tuotteista. Tiedänpähän, minne kiikutan loput pennoseni, kun tarve hankinnoille taas tulee :).

Kommentit (97)

Vierailija
81/97 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että maksoin ihan paikan päällä omilla pennosillani, en siis esim. heidän/muilla luotoilla tms.

Harmittamaan jäi siis se, että kuulin jälkikäteen kaverin saaneen toisesta lastentarvikkeesta ale-paketista pienemmistä ostoksista usean kympin edestä noita maagisia leimoja ja minä en, vaikka käytännössä täyteen hintaan kaikki ostinkin. Tuollainenkin summa alkaa näin äitiysrahalla ollessa tuntua suurelta, kun hankintojakin vielä olisi :). Pieni on siis murhe, mutta tulipa nyt tänne purnattua.

Mutta kuten ketjusta voi lukea, palvelu ja leimailut vaihtelevat kovasti eri liikkeiden välillä. Onneksi joukosta löytyy myös tyytyväisiä asiakkaita!

Vierailija
82/97 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä Vantaan molemista myymälöistä että itäkeskuksesta. Kun kävin kyselemäässä patjaa pinnasänkyyn ei heillä ollut sopivan kokoista. Yrittivät pakkomyydä väärän kokoista patjaa väittämällä ettei sen kokoista edes valmisteta. Sopivan kokoisia patjoja myytiin esim. Primassa. Toisen kerran menin ostamaan Britax hi way turvaistuinta. Yrittivät pakkomyydä Gracon istuinta. Sehän on niiden itse maahantuoma istuin, josta saavat paremmat voitot. Jäi sitten istuin ostamatta sielä kun ei myyjän kanssa päästy yhteisymmärykseen minkä istuimen lapselleni haluan. At-lastenturvasta taas sain ostettua juuri sen istuimen minkä halusinkin ja vielä tarjoushintaan. Tässä vain esimerkkejä kokomuksista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/97 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oisin tän ketjun linkin esim. laittanut tonne toimitusjohtajalle, jotta näkisivät mitä mieltä niiden bonuspihtailuista ollaan.. mä olen ostanut 7 ERI emmaljungat ja multakin viimeksi evättiin leimat varistossa koska n. 500e city crossit oli tarjouksessa! kyl pikkasen vitutti, mut rakastan emmaljungaa nii minkäs teet.... en vaan jaksa vääntää mitään uutta s-postii jolla lähettää tää. mieli kyl tekis... t. se aiemmin lähettämistä miettinyt

Vierailija
84/97 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä keräsin se vihkon täyteen leimoja, sillä olis sitten saanut jotain 6 eur alennusta.

Myyvät kyllä laadukasta tavaraa, joka miellyttää monen esikoistaan odottavan tai muuten vähän varakkaamman mamman mieltä.

Vierailija
85/97 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oltiin ostamassa vaunuja kahdella ekalla kerralla ja melkein 400e turvaistuinta kolmannella.

Palvelu oli välinpitämätöntä ja esittelemään joutui itse pyytää. Tavarat jäi sinne.

Vierailija
86/97 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastentarvike oy:n täytyy ylläpitää"mainetta".

No,hinnoista sen verran että olen omin silmin nähnyt roskiksesta(kyllä,pengoin niiden roskista)löytyneen paperin jossa näkyi turvaistuimien ostohintoja.

Eli,Lastentarvike maksaa istuimesta esim.80€

Kun se on hyllyssä myynnissä,on sen hinta tuplattu,eli 160€

Aika hyvät voitot siis.

ei kyllä liikkeelle jää juuri mitään. oletko ihan tyhmä? Tuosta alvi pois niin ei jää montaa kymppiä erotusta. Arvaa maksaako myyjien palkat, liiketilavuokrat jne? jotain pitäis jäädä voittoakin. SEn voin sanoa että tuosta ei enää jää.

Itse yrittäjä

Vierailija
87/97 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai itse asiassa sitä ei ollut ollenkaan! Liikkeessä pyöri myyjiä ja kilttinä odotimme vuoroamme mutta palvelua emme koskaan saaneet. Meidät ohitettiin aivan täysin ja lähdettiin ovet paukkuen. Ja kyllä he meidät olivat huomanneet, ehkä emme olleet tarpeeksi varakkaan ja hienostuneen näköisiä. Vieläkin puistattaa koko mesta! En suosittele kenellekään.

Vierailija
88/97 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut sekä Aleksanterinkadun että Variston Lastentarvike-myymälöistä luokatonta asiakaspalvelua.

Ensimmäisellä kerralla myyjä valehteli rattaiden ominaisuuksista ja "jäätyään asiasta kiinni", yritti väittää, että ei ole moista sanonut. Yritti siis myydä rattaat, vaikka sitten valheellisella myyntipuheella.

Toisella kerralla olin myymälän ainoa asiakas, mutta kahta myyjää ei olisi voinut vähempää kiinnostaa. En saanut palvelua kuin pytydettäessä ja asiakaspalvelu oli alusta asti tympeää; mm. tervehdykseeni ei edes vastattu!

Tämän jälkeen olen saanut ala-arvoista asiakaspalvelua lähes joka ikinen kerta. Vain kerran Tammiston Lastentarvikkeessa oli miesmyyjä, joka oli avulias, ei tuputtanut tuotteita ja jopa kertoi tuosta kanta-asiakaskortista - joka oli meille ihan uusi asia vielä VUODEN asiakkuuden jälkeen.

Lastentarvikkeessa on pakko olla sisäisiä ongelmia, esim. tulehtunut työilmarii & johtamisongelmia, jotka sitten näkynyt huonona asiakaspalveluna ulospäin.

Olen näiden kokemusten jälkeen syytänyt noin 3000€ muihin alan liikkeisiin ja kertonut huonoista kokemuksistani myös lähipiirilleni. Näin ollen varovasti arvioiden minun kokemuksieni myötä Lastentarvike onkin menettänyt noin 10 000€ myynnin. Kalliiksi siis tulee huono asiakaspalvelu.

Mutta niinhän se menee; "hyvä kello kuuluu kauas, paha kello kauemmas..."

Vierailija
89/97 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Lastentarvikkeessa Tammistossa on hyvä palvelu

Vierailija
90/97 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos heille!

Vierailija
91/97 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olemme aina saaneet ihan ok palvelua Lastentarvikkeesta, mutta mistään kanta-asiakaskortista kuulen nyt ensimmäistä kertaa. Ollaan ostettu liikkeestä vaikka kuinka paljon ja jopa täyteen hintaan! Minkälaiset ostorajat on, jotta kortin saa?

Se on kyllä totta, että palvelua joutuu aina odottamaan Vantaan myymälässä, mutta olen ajatellut, että myyjiä on vain liian vähän. Helsingin keskustassa apua saa aina ja Itiksessä pyytämällä. Tosin en tykkääkään liian tuppautuvista myyjistä, joten tuo on ihan ok.

Vierailija
92/97 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin kyllä tuosta myöhästymisestä nostanut metelin! Pyytänyt jotain korvausta! Herrajumala, ei tuommoseen pidä suostua.

Meillä esim. tilattiin Sotkasta ruokailuryhmä, jonka piti olla viikolla xx haettavissa. Joo, aikaraja rupes paukkumaan siinä, soittelin monta kertaa. Sanoivat et jos on kova tarve kalustolle niin he voi antaa tuon myymälässä esillä olleen siksi aikaa kun ryhmä tulee. En tietenkään siihen suostunut, että ruvettaisiin völjäämään ees taas jotain ruokailuryhmää joka ei siis meille jää.

Sovittiin uusi päivä. Siitäkin myöhästyivät. Sanoin että jos ei ala kuulumaan niin tulen hakemaan rahat pois ja saatte pitää sen pöytänne ja tuolinne. Meni muutamia päiviä niin ryhmä tuli, soittivat sieltä. Minä siihen että jos teillä vie toimitus 3kk (jotain siihen suuntaan oli), niin jotain korvausta pitää saada. Äkisi ja ykisi siellä. Sain lopulta hommattua kuljetuksen kalusteille meille kotiin (asutaan kauempana kaupungista), normaalisti siis maksais. Sanoin että jos ei edes kuljetusta tule niin kaupat perutaan. Sainpas ees jotain.

Aina pitää valittaa jos aihetta on! :)

Valitin toki, mutta kun oli kuulemma maahantuojan syy nii liike ei anna korvauksia. Olisi pitänyt valittaa maahantuojalle ja siihen rumbaan en jaksanu lähtee. Asioidaan At-lastenturvassa.

Vierailija
93/97 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

HERÄTKÄÄ !!!

Antakaa palaute suoraan kyseiselle liikkeelle.

Melkein jokaisella yrityksellä on nettisivut.

Kaikki palautteet käydään työntekijöiden kesken läpi.(tämä kaytäntö on ollut ainakin viidessä firmassa jossa olen ollut töissä)

Asiakkaan tervehtiminen on ensimmäisiä alkeita joita opetetaan kun valitset asiakaspalvelu alan.

Asiakaspalvelu on aikamoista psygologiaa pitäisi ennalta arvata mnkälaista palvelua asiakas odottaa.

Yhtä ahdistaa jos myyjä tarjoaa palveluaan (huohottaa niskaan)...

ja toinen huutaa jo heti liikkeen ovelta :SAISIKO TÄNNE MYYJÄN OLLAAN ODOTETTU AINAKIN ½ TUNTIA (vaikka just astui sisälle liikeeseen)

Yksi saapuu koko suvun kanssa ja sitten tuotteen valinnassa tulee pieni perheriita...ja myyjä odottaa ja kuuntelee...vieressä tietenkin, vaikka myymälä on täynnä palvelua odottavia asiakkaita.

Toinen asiakas vastaa puhelimeen vähän väliä kaupan aikana ja "odotuttaa" myyjää vierellään..

20 vuotta asiakaspalvelussa olleena voisin kirjoitaa aika hauskan kirjan millaista on palvella asiakasta...:)

Itse pidän myyntityöstä ja palvelen kaikkia asiakkaita samanarvoisesti rotuun /uskontoon tai ikään katsomatta ja ennenkaikkea sen yrityksen ohjeiden mukaisesti jossa kulloinkin olen töissä.

Boikotoida voi jokainen mielensä mukaan ,mutta se ei paranna kyseisen liikkeen palvelua vaan PALAUTE.

Palautetta voi myös antaa jos kokee saavansa erityisen hyvää palvelua .

(Mieti myös ärsyttääkä myyjän persoona/ulkonäkö eikä niinkään myyntityö joskus nämä asiat menevät sekaisin.)

Vierailija
94/97 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos heille!

Jos et osta sitä, mitä omistaja haluaa (lue Graco), saat huonoa palvelua. Varmaan saa Gracosta parhaat katteet.

KUOPION lastentarvikkeessa ainakin loistopalvelua

Vierailija
95/97 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

selvitä asia suoraan liikkeessä.

Kuopiossa ainakin ystävällinen ja hyvä palvelu

Lastentarvikkeessa-kanta-asiakas.

Vierailija
96/97 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostimme lastentarvikkeen maahantuomia "Emma" puhdistuspyyhkeitä. Kotona vilkaisin huvikseni netistä mitä aineita pyyhkeisiin on ujutettu. Itse pakettihan kehuu niiden soveltuvan herkälle iholle, olevan hajusteettomia, rauhoittavia, sisältävän aloe veraa jne... Todellisuus on jotain ihan muuta. Paketissa valehdellaan, että pyyhkeet eivät sisällä alkoholia. Paitsi propyleeniglykolia ja fenoksietanolia, kuten tuoteselosteesta käy ilmi. Muut yksitoista kemikaalia ovat mm. eri parabeeneja, methylisothiazolinone, EDTA, Methylchloroisothiazolinone jne.

" Parabeeneja epäillään hormonihäiritsijöiksi, tutkimuksissa ne ovat jäljitelleet estregeenien vaikutusta eläimissä ja kudosviljelyissä"

"Hengitettynä EDTA aiheuttaa hengenahdistusta ja nieltynä huonoa oloa. Kuumentuessaan aine hajoaa, jolloin syntyy muun muassa typenoksideja.[2] Kaloille ja muille vesieliöille EDTA on lievästi myrkyllistä.[9]"

"Propyleeniglykolipohjaisia nesteitä käytetään lentokentillä lentokoneiden jäänpoistoon sekä jäänestoon. Lämmöntalteenottojärjestelmissä propyleeniglykolia käytetään lämmönsiirtonesteenä. Auton jäähdytysnesteenä propyleeniglykolia käytetään erityisesti sellaisissa auton moottoreissa, joissa on alumiinista valmistettuja osia.Lyhytaikainen altistus ärsyttää silmiä ja toistuva tai pitkäaikainen ihokosketus voi aiheuttaa ihon herkistymisen."

"KÄYTTÖTURVALLISUUSTIEDOTE 2-FENOXIETANOL

SILMÄT: voi ärsyttää silmiä. IHOKOSKETUS: voi aiheuttaa ärsytystä.

NIELTYNÄ: Vaarallinen nieltynä. Voi aiheuttaa pahoinvoinnin ja oksennuksen.

SISÄÄNHENGITYS: voi ärsyttää limakalvoja.

R-lausekkeet R-22 Terveydelle haitallista nieltynä. R-36 Ärsyttää silmiä.

S-lausekkeet S-26 Roiskeet silmistä huuhdeltava välittömästi runsaalla vedellä ja mentävä lääkäriin."

"In pure form or in high concentrations, methylchloroisothiazolinone can be a skin and membrane irritant or cause chemical burns. It was largely removed from most cosmetic products except for those with only short duration skin contact such as rinse-offs"

"Some studies have shown MIT(Methylisothiazolinone) to be allergenic and cytotoxic, and this has led to some concern over its use.[11][12] In 2002, there was an in vitro study of the neurotoxicity of MIT in the department of Neurobiology at the University of Pittsburgh.[13] In that study, it was shown that a short exposure (10 min) to concentrations of MIT of 30-100 micromolar (or 4-12 parts per million) were lethal to mature neurons in tissue culture"

Ja kyllä. Viimeisenä, eli määrältään vähäisimpänä löytyy myös aloe barbadensis lehtiuute.

"Vauvan ihon paksuus on vain viidesosa aikuisen ihon paksuudesta, joten vauvan iho on herkempi vahingoittumaan.

Koska vauvan ihon sarveiskerros on paljon ohuempi kuin aikuisen eivätkä sen solut ole pakkautuneet yhtä tiiviisti, sen antama suoja on aikuisen ihon sarveiskerrokseen verrattuna vielä varsin vähäinen. Siksi ihon kanssa kosketuksiin tulevat aineet voivat kulkeutua ihon sisäkerroksiin ja imeytyä helpommin.

Näiden erojen vuoksi vauvan iho on erityisen herkkä kemiallisille, fysikaalisille ja mikrobien vaikutuksille sekä altis kuivumiselle."

LASTENTARVIKKEEN MIELESTÄ KYSEINEN TUOTE SOVELTUU ERITYISEN HYVIN JUURI VAUVAN HERKÄLLE IHOLLE!!

Mitä mieltä sinä olet?

Vierailija
97/97 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt meni boikottiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme